Ihan kamala ahdistus
kun mies ei enää halua lasta. Olen 41v ja saan varmasti sanoa hyvästit haaveelleni. Olemme puhuneet tästä 1,5v, mutta ei vain ole löytynyt sopua asiaan. Itkemällä ei vain olo parane.
Kommentit (22)
On meillä lapsia, ja he ovat jo isoja. Mies odottaa lasten kasvamista ja omaa vapautta. Minä haluaisin pienen nyytin. Ei pystytä puhumaan enää tästä edes. Ei löydy mitään keinoa. Mies on aika pilkallinen minua kohtaan ja nauraa ajatukselleni.
Mitä tässä voisi ajatella? Olen kauhean loukkaantunut, siis meiheni käytös ottaa koville. Ap
No, on se ikävää jos olette noin eri mieltä, ei ole mikään helppo tilanne.
No ehkä sinullakin on iän tuoma kriiseily. Tietää, että alkaa olemaan vikat mahdollisuudet.
Niin, ja se just surettaa, että aika loppuu. Ei enää ehdi tai voi siirtää. Ap
Se ei myöskään helpota yhtään, että on jo näin vanha. Ja tuntuu, että haaveet jää iän jalkoihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se ei myöskään helpota yhtään, että on jo näin vanha. Ja tuntuu, että haaveet jää iän jalkoihin. Ap
Ei kai se miehesi vika ole?
No, on se siinä mielessä, että hän ei halua lasta. Ap
Minä olen saman ikäinen ja olen jäänyt odottelemaan lapsenlapsia. Voi olla ettei niitä koskaan tule, mutta aina kun näen ihania pieniä nyyttejä toivon että pääsisin hellimään itsekin sellaista.
Omat paikat, rahkeet ja pää ei lapsen tekoa enää kestä.
Mullekin on sanottu, että tämän ikäinen ei saa haluta enää saada lasta. Myös mieheni on sitä mieltä. Mikähän minussa on vikana kun haluan? Ap
Tai sitten voi tehdä niinkin, että katsoo mitenkäy. Jos se onnistuis vielä myöhemmin. Ap
Voi se onnistua vielä. Väkisin ei voi ketään pakottaa, joten muuta vaihtoehtoa ei ole kuin odotella jos se sattusi sopimaan.
Hanki koira. Niin muut naiset tekee.
Teillä on siis lapsi/lapsia ennestään? Ymmärrän miehen mielipiteen, ja hänellä on oikeus siihen, kuten sinullakin omaasi. Monella tuntuu olevan vielä hormonien joutsenlaulu, iltatähden kaipuu.