Haluaisin lääkärimiehen! Missä ne liikkuvat?
Haluaisin itselleni lääkärimiehen puolisoksi, miten nappaan sellaisen? Missä liikkuvat vapaa-ajalla?
En nyt viitsi huvikseen mennä pyörimään sairaaloiden kanttiineihin, vaikka sopiva yksilö tulisikin siellä vastaan niin mielentila ei oikein ole oikea tuossa ympäristössä.
Mitä lääkärit harrastaa?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole vapaa-aikaa tai jos on niin varmaan urheilevat maanisesti tai viettävät aikaa lääkärivaimon kanssa.
Eli golfkentällä kenties? Vai lenkkipolulla?
En minä mitään varattuja lääkärimiehiä halua, vaan sellaisen minkä saa omaksi.
ap
Ennenkuulumatonta, nainen statuksen ja paksun tilipussin perässä!
Joo, minulla on ihan sama tavoite. Olen nyt kesällä aloittelemassa golfin peluuta, tinderissä olen matchannut 4:n lääkärin kanssa. Aja autosi siis sairaalan pihaan, etäisyys pieneksi ja laita tinder pyörimään. :'D Asun siis itse sairaalan lähellä. :D
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuulumatonta, nainen statuksen ja paksun tilipussin perässä!
Ei tarvitse olla rikas lääkäri. :)
Minulla oli myös yhteen aikaan rytmihäiriötuntemuksia, joten sydämelleni tehtiin ultraäänitutkimus. Odotin, että lääkäri olisi joku 57v. vanha pappa. Meinasin pyörtyä, kun minut tuli hakemaan aulasta n. 27-vuotias todellinen hottis-lääkäri. Makasin siellä ilman ritsikoita, kun hottis-lääkäri ultrasi sydäntäni. :'D Meinasin pyytää lääkäriä treffeille, mutta ajattelin, että se olisi sopimatonta. Haha, elämäni kamalin ja ihanin kokemus. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo, minulla on ihan sama tavoite. Olen nyt kesällä aloittelemassa golfin peluuta, tinderissä olen matchannut 4:n lääkärin kanssa. Aja autosi siis sairaalan pihaan, etäisyys pieneksi ja laita tinder pyörimään. :'D Asun siis itse sairaalan lähellä. :D
Hienoa! Juuri tämän takia kysyin neuvoa, en olisi ikinä tajunnut tuota tinderiä! :)
Kirosin että pääsykokeetkin meni juuri, olisi voinut googlata netistä pääsykoemateriaalia ja kirjastossa päivystää sen hyllyn lähellä missä ne on. :D Moni varmasti luki myös kirjastossa, koska siellä oli rauhallista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli myös yhteen aikaan rytmihäiriötuntemuksia, joten sydämelleni tehtiin ultraäänitutkimus. Odotin, että lääkäri olisi joku 57v. vanha pappa. Meinasin pyörtyä, kun minut tuli hakemaan aulasta n. 27-vuotias todellinen hottis-lääkäri. Makasin siellä ilman ritsikoita, kun hottis-lääkäri ultrasi sydäntäni. :'D Meinasin pyytää lääkäriä treffeille, mutta ajattelin, että se olisi sopimatonta. Haha, elämäni kamalin ja ihanin kokemus. :D
Tuo ei ole välttämättä se ideaalitilanne, että sydämensykkeitä laitetaan mittaamaan joku hottislekuri. :D Mulla kun meinaa jo verenpainetta mitatessa pulssi nousta taivaisiin kun mittaaja on ihan keski-ikäinen naispuolinen sairaanhoitaja. Mutta hyvä tuuri sulla. :)
Mene lääkikseen, siellä niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oma ammattisi on?
Parturi-kampaaja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oma ammattisi on?
Parturi-kampaaja.
ap
Haha, hyvä trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oma ammattisi on?
Parturi-kampaaja.
ap
Eikä ole. Enkä ikinä kirjoittaisi parturi-kampaaja, koska tiedän mitä ajat sillä takaa ja itse arvostan ko.ammattia paljon!
Olen siis opiskelija, joten omasta statuksestani ei ole hyötyä tässä tilanteessa. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oma ammattisi on?
Parturi-kampaaja.
apEikä ole. Enkä ikinä kirjoittaisi parturi-kampaaja, koska tiedän mitä ajat sillä takaa ja itse arvostan ko.ammattia paljon!
Olen siis opiskelija, joten omasta statuksestani ei ole hyötyä tässä tilanteessa. :(
ap
Minkä alan opiskelija? Yliopistossako?
Tuota tuota. Provo kai? Mutta onhan näitä lääkärinmetsästäjiäkin olemassa. Työkavereina paljon lääkäreitä. En tunne mitään vetoa sitä ammattikuntaa kohtaan, mukaan mahtuu monenlaista tallaajaa niinkuin muihinkin ammattiryhmiin. Pointtina tässä kumminkin se, että mitäs jos lopettaisitte metsästyksen? Paljon on lääkäri-lääkäri pareja ja hyvä niin, ymmärtävät toinen toisiansa. Antakaa lääkäreiden/lentokapteenien/jääkiekkoilijoiden, siis minkä tahansa "seksikkään" ammattikunnan edustajien olla rauhassa. Jos he kaipaavat juuri kaltaistesi seuraa, he etsivät teidät käsiinne. Harvemmin kaipaavat. Älkää tehkö itsestänne pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oma ammattisi on?
Parturi-kampaaja.
apEikä ole. Enkä ikinä kirjoittaisi parturi-kampaaja, koska tiedän mitä ajat sillä takaa ja itse arvostan ko.ammattia paljon!
ap
Hiusalan perustutkinto amiksessa.
ap
Onko lääkäreillä jotain suuria konferensseja Suomessa? Vai järjestetäänkö ne jotenkin aloittain?
Kirurgit ei niinkään mua viehätä, mutta esim. neurologit, pediatrit ja ensihoitoon keskittyvät lääkärit saa kyllä sukat jaloissa pyörimään! :)
ap
Millainen nainen olet?
M29 (lääkäri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oma ammattisi on?
Parturi-kampaaja.
ap
Hiusalan perustutkinto amiksessa.
ap
:D onks tolle oikeesti olemassa koulutus? Miks kukaan käyttäis aikaa siihen kun voi leikata ilmanki (toisin kuin kirurgi) :D eikä niistä mitään tyylitaitureita muutenkaan oo tullut kouluissakaan.
Varaudu sitten siihen, että joskus tulee vaihto nuorempaan, mieslääkärit ei jaksa kattella omaa vaimoaan koko loppuelämäänsä
Ei niillä ole vapaa-aikaa tai jos on niin varmaan urheilevat maanisesti tai viettävät aikaa lääkärivaimon kanssa.