Vierailija

Miksei jotkut miehet tee ikinä aloitetta? Ei viestitä ei soita.
Mulla oli seksisuhde yhden miehen kanssa. Olin aivan ihastunut häneen ja hän myös minuun.
Aina se olin mä joka lähetti viestin ja ehdotin tapaamista. Luulin että hän ei halua tavata kun hän ei ikinä soittanut tai viestitellyt.
Lopulta kun suhde oli ohi niin hän kysyi että miksi viestittelin niin harvoin. Hän oli odottanut että näkisimme useimmin. Ja tämän kun olisin tiennyt aiemmin niin ehkä suhteestamme olisi tullut jotain muutakin.
Eli miehet, miksi ette tee aloitetta jos nainen kerran on kiinnostava? Moni luulee että mies ei ole kiinnostunut kun mitään ei kuulu.

• ylös 2
  • alas 12

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei jotkut miehet tee ikinä aloitetta? Ei viestitä ei soita.
Mulla oli seksisuhde yhden miehen kanssa. Olin aivan ihastunut häneen ja hän myös minuun.
Aina se olin mä joka lähetti viestin ja ehdotin tapaamista. Luulin että hän ei halua tavata kun hän ei ikinä soittanut tai viestitellyt.
Lopulta kun suhde oli ohi niin hän kysyi että miksi viestittelin niin harvoin. Hän oli odottanut että näkisimme useimmin. Ja tämän kun olisin tiennyt aiemmin niin ehkä suhteestamme olisi tullut jotain muutakin.
Eli miehet, miksi ette tee aloitetta jos nainen kerran on kiinnostava? Moni luulee että mies ei ole kiinnostunut kun mitään ei kuulu.

Käyttäytymissäännöt sosiaalisissa tilanteissa tällä vuosituhannella voivat olla taustalla vaikuttamassa pidättyväisyyden ja tahdikkuuden saralla. Ehkäpä mies ei halunnut tyrkyttää itseään?

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Hohhoijaa...
Miksi tehdä mitään alotteita ym.? Kuitenkin nainen lopettaa yhtäkkiä yhteydenpidon ja haihtuu ties minne...

• ylös 14
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...
Miksi tehdä mitään alotteita ym.? Kuitenkin nainen lopettaa yhtäkkiä yhteydenpidon ja haihtuu ties minne...

Juuri näin, kaikki se vaiva ja heittäytyminen TURHAAN !
Kyllä vuonna 2017 Suomessa myös nainen voi olla aktiivinen ja aloitteellinen.

Vierailija

Eli naisten pitäisi osata lukea miehen ajatukset?

Jos mä viestittelen ja soittelen ja toinen osapuoli ei ikinä niin kyllä mä silloin oletan että ei häntä kiinnosta kun se olen aina mä joka ehdottaa tapaamista.

Lopulta munkin viestittely vähenee ja lopulta loppuu.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Itse en ainakaan enää nolaa itseäni. Ihan tarpeeksi monta kertaa olen tehnyt aloitteita ja viestitellyt ekana mutta naiset vaan katoaa eivätkä vastaa viesteihin ilman mitään syytä. 

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan enää nolaa itseäni. Ihan tarpeeksi monta kertaa olen tehnyt aloitteita ja viestitellyt ekana mutta naiset vaan katoaa eivätkä vastaa viesteihin ilman mitään syytä. 

mitä noloa tossa on? typeriä naisia kun eivät ymmärrä hyvän päälle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhuitko heidän kanssaan koskaan tunteista ja sitoutumisen asteesta vai ajelehditteko vaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...

Aloituksen ja siihen tulleiden vastausten perusteella vuonna 2017 Suomessa VAIN naisen KUULUU olla aktiivinen ja aloitteellinen.

Riskien ottaminen ja onnistuminen tekee hyvää miesten testosteronitasoille ei naisten.

Mun mielestä yhteydenpidon on oltava vastavuoroista. Jos itse olen se, joka ottaa yhteyttä aina, ja toinen ei ikinä, niin kyllä mä siitä vedän johtopäätökset ja siirryn eteenpäin.

Jos toinen ei vastaa viesteihin lainkaan, se tarkoittaa sitä, että vastapuoli ei ole kiinnostunut, ja silloin juttu on ohi. Se siitä.

Mutta tässä puhuttiinkin nyt miehistä, jotka aina ovat valmiita tapaamaan, ja haluavat sitä tapaamista, mutta eivät voi tehdä aloitetta siihen. Eri asia siis.

Vierailija

Just noin kaffepulla. Hyvin kirjoitettu tuo viimeinen rivi.

Ei siis miehet, te ketä haluatte tavata tietyn naisen mutta ette tule vastavuoroisesti vastaan viestillä niin miksi?

Vierailija

Kun ei pyydä mitään, ei jää mitään velkaa. Naiset ovat kovia perimään saataviaan esimerkiksi kihlajaisten ja vauvojen muodossa. 

Vierailija kirjoitti:
Kun ei pyydä mitään, ei jää mitään velkaa. Naiset ovat kovia perimään saataviaan esimerkiksi kihlajaisten ja vauvojen muodossa. 

Mä luulen, että tämä voi olla yksi selitys. Mies siis vetäytyy suhteessa täysin passiiviseksi, koska voi sitten tiukan paikan tullen todeta, "enhän mä oon sulle mitään ehdottanut" ja "itsehän sä tätä oot kerjänny". Ikään kuin asialla ei olisi mitään tekemistä hänen kanssaan.

Itsellä on kokemusta parista tällaisesta miehestä. Nykyään kierrän kaukaa. Ei mulla mielenkiinto pysy yllä, jos toinen viestii, että olen hänelle täysin yhdentekevä. Kiinnostuneitakin miehiä on, joten en jaksa tuhlata aikaa henkisesti veteliin passiivis-aggressiivisiin miehiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä, Tinderit sun muut on tehneet parisuhteista jotain ihme suoritusta jossa matchejä vaan keräillään ja ehkä 5-10% joille kiinostaa vastata. Kiitti, mulle riitti.

Vierailija

Naisten ehdoillahan nämä parisuhdekuviot menevät. Jos mies alkaa ehdotella tapaamisia, niin hän on naisten mielestä stalkkeri ja takertuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...

Aloituksen ja siihen tulleiden vastausten perusteella vuonna 2017 Suomessa VAIN naisen KUULUU olla aktiivinen ja aloitteellinen.

Riskien ottaminen ja onnistuminen tekee hyvää miesten testosteronitasoille ei naisten.

Pitäkää tunkkinne.

Hgfgfhdg

Minä otan deittipalvelussa yhteyttä naisiin ja silläkin tavalla saan asioita rullaamaan, mutta kyllä se niin on että jos joku nainen ottaakin itse minuun yhteyttä, hän menee saman tien johtopaikalle, koska osoittaa että haluaa tutustua minuun ja osaa myös tarttua toimeen saadakseen haluamansa. Ei meitä miehiäkään niin hirveästi jaksa kiinnostaa olla se ainainen perässäjuoksija ja kosiskelija.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.