Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, voitteko kertoa olenko läski?

Vierailija
18.05.2017 |

Joo... siis äsken ja monina muina kertoina, siskoni suoraan päin naamaa sanoi että olen läski. Ja joo, ihmiset jotka tuntee mut tietävät, miten paljon tuo satuttaa mua. Oon ollu epävarma itsestäni ja ajatellut olevani läski ja ruma. Ja sitähän mä varmaan oonki. Oon kuullu kolmelta eri ihmiseltä olevani läski. Ja tiiättekö sen tunteen kun monta kertaa sua on haukuttu läskiksi ja rumaksi nii alat miettii että: "hei, mitä jos se on totuus. Mitä jos mä oonkin läski ja ruma?" Joo...Sori sekava teksti mut kertokaa olenko läski mitat: 54kg/160cm. Täällä 12 vuotias tyttö kaipaa apua;((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole läski. Painosi on normaali. Ole ylpeä itsestäsi ja kehostasi, arvosta itseäsi, olet täydellinen.

Vierailija
2/5 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole läski. Painosi on normaali. Ole ylpeä itsestäsi ja kehostasi, arvosta itseäsi, olet täydellinen.

Kiitos ihanasta kommentista💗💗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään lihava, painoa on juuri sopivasti pituuteen nähden. Mukavaa kevättä sinulle!

Vierailija
4/5 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yhtään lihava, painoa on juuri sopivasti pituuteen nähden. Mukavaa kevättä sinulle!

Ihana kommentti! Kiitos paljon ihanista ja ystävällisistä kommenteista;))

Vierailija
5/5 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nuo haukkumiset omaan arvoonsa. Läski ihminen on reilusti ylipainoinen. Läski ei tarkoita sitä että löytyy jostain vähän rasvaa, naisilla varsinkin sitä kuuluu olla.

Olet myös kasvuiässä niinkuin kaikki sinun ikäisesi. Vaikka nyt olisikin hieman sitä rasvaa niin pituuskasvu tasaannuttaa sitä. Et ole läski vaan normaalipainoinen tyttö :) ja vaikka olisikin vähän pyöreämpi, se ei tee ihmisestä rumaa. Oli sitten hoikka ja nätti ihminen niin voi helposti muuttua rumaksi toisen silmissä jos on luonteeltaan kamala. Kauneus on myös katsojan silmissä. Siinä missä toinen pitää kauniina niin toisen silmissä on ihan tavallinen. Pätee myös väreissä ja muissakin asioissa joita näemme.

Älä tuomitse itseäsi muiden typerien kommenttien perusteella. Monesti niillä joilla on tarve haukkua muita on omia ongelmia itsensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme