Kuinka ihanaa tupakointi on asteikolla 1-10?
Kannustatko lapsiasi siihen myös? Annatko lapsesi nauttia passiivisen tupakoinnin avulla?
Kommentit (12)
Tupakointi on ihan 10 arvosta ihanaa.
Sen jälkeinen olo sitten ei olekaan sen arvoista. Olen satunnaispolttaja, en edes mikään bileröökaaja. Siis en polta edes kuukausittain, mutta joskus kaivan tupakit esiin ja polttelen kesäillan rauhassa pari.
Kosto on lähes välitön, iho alkaa työntää finniä, keuhkoja kirvelee. Mutta se hetki tupakan kanssa on hieno.
Varmaan siinä kasin paikkeilla, muutaman kerran vuodessa kun pääsee kaverille viettämään iltaa niin kuiva jääkylmä valkoviini ja tupakka pihalla tai parvekkeella on kyllä jotenkin ihanaa.
En kannusta lapsiani polttamaan, eivät koskaan ole edes nähneet minua polttamassa.
En koskaan polta jos lapsia mukana.
Oikealla hetkellä 10. Muuten ehkä 7.
Asteikolla 1-10 niin antaisin arvosanan 52. T:ex-tupakoitsija
Aamun ensimmäiset henkoset 10+++, mutta sen jälkeen täysi nolla. (2,5 v polttamatta)
Kyllä se oli sitä ihan kympin ihanuutta. Etenkin aamuisin, aamupalan ja kahvin jälkeen päivän tupakka oli taivaallinen nautinto. Oli myös ihanaa poltella kesäiltana ulkona, jutella miehen kanssa syvällisiä, ottaa kylmä olut ja sytyttää tupakka. Ah.
Lopettaminen oli yhtä helvettiä.
Passiivinen tupakointi ei anna sitä tupakoinnin ihanuuden kokemusta.
Lisäksi tiedän, miten pahaa se tekee, eikä kyse ole pelkästä tiedosta vaan myös ihan sen pahuuden kokemisesta. Silti satunnainen tupakka oikeaan aikaan on aika hyvä.
Toivon myös, että olen viimeisiä sukupolvia, jotka moiseen haisevaan syöpäkääryleeseen lankeaa.
Kyllä se on kymppi, on oltava sen arvoista että siihen välillä lankeaa.
Kumpi on parempi?
Rööki vai huono seksi.
6 tai 7. Ei lapsia. Jos olisi, en kannustaisi.