Seiska: Pettääkö Roope Saraa?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Roope-Salmisen-outo-naisruletti-vietti-yo…
Kohta taitaa olla Sara Sofian kanssa sinkkuna valloittamassa maailmaa.. :D
Kommentit (408)
Niin, jos se Hynynen nimenomaan meinas etta Sara osaa pitaa suun kiinni siita mita tapahtui Nuuksiossa?
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa se, että täällä takapajulassa ei taida olla olemassa yhtäkään sellasta miesjulkkista, jolla ois täysin puhtaat jauhot pussissa (viitaten viime aikaisiin muihin kohuihin).
No onhan esim. Arhinmäki. Mukava ja leppoisa jannu joka ei käy vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Sara on jo hyvällä tuulella Helsingissä, joten siitä saitte mammat! Sara tietää, että tämä on taas näitä seiskan kohuja jotka eivät edes ole kohuja muuta kuin verta ja spermaa janoavien palstamammammojen ja muun white trash -kansan keskuudessa
https://www.instagram.com/p/BUO-IpPhyEG/?taken-by=sarasieppi
Oli totuus mikä tahansa niin insta on viimenen paikka minne henkilökohtaset murheet jaetaan. Erotkin ilmenee usein siitä, kun yhteiskuvat katoavat vaan jossain kohtaa feedistä kaikessa hiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Sara on jo hyvällä tuulella Helsingissä, joten siitä saitte mammat! Sara tietää, että tämä on taas näitä seiskan kohuja jotka eivät edes ole kohuja muuta kuin verta ja spermaa janoavien palstamammammojen ja muun white trash -kansan keskuudessa
https://www.instagram.com/p/BUO-IpPhyEG/?taken-by=sarasieppi
Mari ei oo snäpänny tänää mitää.
Ihan selvä tapaus, turha Roopen rypistää ku on housussa. Busted !!
-Arska
Ketjuun osallistuneet - kertokaa lisää itsestänne!
Miksi kaikki julkkispettäjät ovat miehiä, kaikki? Miten te jaksatte olla miesten kansss jotka eivät ikinä tule olemaan uskollisia teille?
Roope ei ole mikään komistus. Ja aika ärsyttävän oloinen tyyppi. Ihmettelin jo aikoinani, että miten ihmeessä se missin sai? Johtuu kai sitten missin älynlahjojen puutteesta?
Vierailija kirjoitti:
No olen entinen Miss Suomi Oulusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki julkkispettäjät ovat miehiä, kaikki? Miten te jaksatte olla miesten kansss jotka eivät ikinä tule olemaan uskollisia teille?
Varmasti julkisesti kärähtäneitä naispettäjiä on enemmänkin, mutta ekana tulee mieleen Martina Aitolehti ja Kurrin vaimo Vanessa edellisessa suhteessaan. Sabina Särkkä vaihtoi myös lennossa.
Roopen selitys on niin huono ja kulunut: muka bileet arki-iltana ja sitten hätäpäissään keksinyt tuon, että muka miehiäkin jäänyt yöksi. AAAaaeevan varmasti joo! Ex-panokumppanit sattuvat viattomasti jäämään yöksi kun avokki on ulkomailla. Huhuuhuh, kehen tämä menee läpi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpäs ole vaan Miss Model of the World 1999.
Kovin on kärkäs mielipiteissään ja muita arvostelemaan, toivottavasti saa maistaa omaa lääkettään ja oppii hieman nöyryyttä.
Mä luulen, että toi pari on jo sopinut erostaan ennen sutturan matkailua. B-lorton kanssa hutsailemassa oli.
99,9999% todenäköisyydellä jos olet ex luona yötä harrastaa seksiä. Voin ihan kokemuksen rintaäänellä kertoa.
M
Vihdoin kärähti! Valitettavasti jo yli vuosi sitten kuulin Roopen pettämisestä/salasuhteesta yhdessä kaverin kaverin kanssa :( ja syy oli kuulemma, että Sara ei anna. Tuntui pahalta Saran puolesta, että tällaisia huhuja liikkuu Saran selän takana. Älä Sara ole sinisilmäinen ja usko supliikin miehen valheita... tylsää herätä todellisuuten kun moni muu on ollut asioista jo pitkään perillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpäs ole vaan Miss Model of the World 1999.
Niin omasta mielestään, mutta ei kisajärjestäjän sivujen mukaan.
Täs on ollu vähän kaikenlaista jyystöö
T:Roope