Pojalle nimeksi Pyy
Mielipiteenne?
Kommentit (20)
Parempi pyy olalla kuin kymmenen oksalla vai miten se nyt menee. Ehkei kuitenkaan😂
Tuttavapiiristä löytyy esim. Kivi ja Mai. Olen ihastunut nimen kompaktiuteen ja luontoaiheisuuteen. Ap
Y-kirjain on vaikea esim. englanninkielisen lausua. Puu olisi helpompi ja sillä on kaunis merkityskin samalla teemalla.
Sitten jos on vähän pullea niin onkin heti pyylevä, ei hän päässyt pyystä pidemmälle, pyyt housuissa yms.
Onko tämä joku uhkaus lapselle? "jos pyypyy juttujen puhuminen ei lopu niin sinun nimesi vaihdetaan pyyksi"
Kaksosille Pyy ja Pyy-Pyy. Erittäin hyvä idea. Pienemmälle sisarukselle nimeksi Puuppa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksosille Pyy ja Pyy-Pyy. Erittäin hyvä idea. Pienemmälle sisarukselle nimeksi Puuppa.
Joo, pikku puupphaa buu buu honi buu buuu
Ardi, Buldeo,Hansvili ja pyynö tuli tohon av:n samankaltaisia ketjujen nimiehdotuksiin. Ihan helvetin kamalaa, miksei joku seppo voisi kelvata :D
Asuuko ruskeassa talossa?