Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette pettäneet joskus, jäittekö kiinni?

Vierailija
17.05.2017 |

Mikä sai pettämään ja saitteko salasuhteesta sen mitä haitte? Saiko kumppaninne tietää? Tiesikö kukaan muu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo varsinaisest fyysistä pettämistä mutta kuitenkin. Lähettelin tisseistäni kuvia toiselle miehelle sängyllä samaan aikaan ku oma mieheni pelasi sängyn päädyssä pleikkaria.

Joo, erottiin kyllä myöhemmin mut tosta en jääny kiinni koskaan. En siinä tilanteessa enkä myöhemminkään.

Vierailija
2/4 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt kiinni. Pettämään sai seksin puute ja muutenkin tylsä mies. Ja sitten sattumalta päädyin juttelemaan kiinnostavan miehen kanssa. Tiesin jo juttelemisen aikana että mies tulee niin mustasukkaiseksi jo siitä (eikä ollut kyllä syytä) että ihan sama vaikla seksiäkin harrastettaisiin. Ja sain elämänk parasta seksiä.

Jätin sen toisen miehen aika pian ja nyt tämän toisen miehen kanssa ollut jo vuosia. Eikä ole käynyt mielessäkään pettää häntä. Tässä suhteessa on tyydyttävää seksiä ja jos joskus on ongelmia niin niistä kyetään puhumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt. Pidin rakastajaa nelisen vuotta silloisen miehen pihdatessa. Lopulta jätin molemmat ja avioiduin kolmannen kanssa.

Vierailija
4/4 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin itse. En saanut sitä mitä halusin, rakastuin salasuhteeseeni mutta hän löysi toisen. Oma poikaystävä olisi antanut minulle anteeksi, mutta minä koin pettämisen merkkinä siitä etten ollut alunperinkään rakastanut tarpeeksi.