Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miespuolinen kaverini ole kertonut, että seurustelee?

VictoriaM3000
17.05.2017 |

Olemme tunteneet muutaman vuoden ja mielestäni olemme läheisiä. Nykyään näemme harvemmin kuin ennen (välimatka), mutta tekstailemme usein, jopa monta kertaa viikossa. Kerron hänelle tosi avoimesti omista ajatuksistani ja olen myös kertonut sen, että pidän hänestä tosi paljon (mutta olen varattu, enkä tekisi mitään).

Tapasimme monen kuukauden tauon jälkeen ja kävi ilmi, että hän on alkanut tapailemaan jotakuta naista, ja ovat olleet yhdessä jo monien kuukausien ajan. Miksi hän ei ole kertonut minulle mitään asiasta? Ei silloin, kun olemme nähneet tai tekstailleet tai puhuneet puhelimessa. Olen tosi hämmentynyt, ja tuntuu, että hän on jotenkin huijannut minua. Luulin, että olemme hyviä ystäviä ja nyt en tiedä enää mistään mitään. Miksi hän pimittää tällaisen asian?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain luulit, että olette läheisiä. Onko yhteydenotot tapahtuneet tämän ystäväsi vai sinun aloitteesta?

Vierailija
2/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen kyllä ollut aktiivisempi. Mutta jos minusta ei ole kuulunut mitään vähään aikaan, niin hän on ottanut aina yhteyttä, ja myös ehdottanut tapaamisia. Ehkä olen tulkinnut tilanteen väärin, kun olen itse kertonut hänelle avoimesti huolistani...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tavatessamme hän korosti, kuinka hyvin tunnen hänet ja yms yms.

Vierailija
4/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset puhuvat erilaisista asioista. 

En minäkään juttele ystävieni kanssa heidän alkoholinkäytöstään tms.

Ehkä suhde ei ole vielä erityisen vakaalla pohjalla, joten mies ei puhunut asiasta?

Vierailija
5/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan tapailla jotakuta vuoden ennen asiasta puhumista. Tykkään tietää itse missä suhteeni on ennen asioista puhumista. Nyt mainitsin muutamalle kaverille, kun tuli deitin kanssa puoli vuotta täyteen. En koe pimittäväni mitään. Jos joku kaveri sattuisi soittamaan tai aloittamaan viestittelyn, kun olen deittini seurassa niin kertoisin missä olen ja kenen kanssa. 

Vierailija
6/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on nyt vasta "julkaisu asteella"? En ite ainakaan ala tollasesta asiasta puhuun ennen kuin se tuntuu hyvältä.

Vierailija
7/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia sen suhteen, millaisia asioita he jakavat kavereilleen. Varsinkin jos välimatkaa on enemmän, ei aina tule maininneeksi kaikkia omaa arkielämää koskettavia asioita.

Sivuunmennen sanoen kuulostaa siltä, että olisit jollain tasolla kuitenkin kiinnostunut tästä miehestä ja olisit toivonut hänenkin olevan kiinnostunut sinusta. Nyt kun miehen suhde paljastui, haavekuva särkyi?

Vierailija
8/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis itse varattu, mutta miehen pitäisi roikkua sinussa kiinni? Kivat Prinsessaharhat.

Vierailija
9/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jotkut asiat on sellasia, että niistä puhuu mielummin kasvotusten kuin puhelimessa/viesteissä.

Vierailija
10/10 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä pointteja, ja varmasti tässä onkin kysymys siitä, että suhde ei ole vielä ollut vakiintunut.

Mutta eikö ketään muuta häiritsi se (kuten minua), että kun olen itse kertonut avoimesti tunteistani, niin hän on pitänyt kaiken itsellään. Tottakai jokaisella on tähän oikeus, mutta tunnen oloni jotenkin huijatuksi. Hän on aina korostanut olevansa tosi kiireinen töiden vuoksi ja sen takia kertonut vastaavansa viiveellä viesteihin. Olen ollut huolissaankin hänestä, että miten paljon hän tekee työtä. Mutta on sitten vissiin ollutkin tämän naisen kanssa. Kyllähän tuollaisen nyt voisi ihan avoimesti kertoa!  

Ja sivumennen sanoen, tämä on mies on antanut niin ristiriitaista viestiä koko tuttavuutemme ajan, etten vieläkään oikeasti tiedä, mitä hän ajattelee minusta. Mutta kaipa se näin selvisi.