Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin juuri aviomieheni - pyytää yhä ulos kanssaan

Vierailija
17.05.2017 |

En vielä paperilla jättänyt, mutta olen asunut asumuserossa 2kk ja viime viikolla suullisesti jätin. Sanoin haluavani erota. Sanoin, etten halua yrittää olla suhteessa enää.

Viikkoon en ole ollut yhteydessä. Miksi mies muina miehinä kysyy minua ulos? Eikö ymmärtänyt?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä paperilla jättänyt, mutta olen asunut asumuserossa 2kk ja viime viikolla suullisesti jätin. Sanoin haluavani erota. Sanoin, etten halua yrittää olla suhteessa enää.

Viikkoon en ole ollut yhteydessä. Miksi mies muina miehinä kysyy minua ulos? Eikö ymmärtänyt?

Käypä viemässä 1. vaiheen hakemus käräjäoikeuteen niin mies tajuaa kun saa sieltä postia. Ei se ennen tajua.

Vierailija
22/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä viemässä 1. vaiheen hakemus käräjäoikeuteen niin mies tajuaa kun saa sieltä postia. Ei se ennen tajua.

Vien, kunhan selviän tästä lamaannuksentunteesta ja tajuan itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme