Miksi Eevi Teittisen ja Packalenin suhde on näin kiinnostava?
Että Seiskakin julkasee yksityiskohtasen reportaasin suhteen alkuvaiheiden etenemisestä paparazzikuvineen. Taitaa olla niin, että tietoa heruu ennen kaikkea pariskunnalta lähipiireineen.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-Eevi-Teittisen-ja-Teemu-Packalenin-s…
Kommentit (25)
Onko? Ei mua ainakaan kiinnosta, en ole edes kuullut kummastakaan ennen tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin jo säikähdin, että onko se puuma Robinin kimpussa. Huh huh, pumpusta ottaa vieläki
:'DD
Kieltämättä aika provosoiva otsikko...
Vierailija kirjoitti:
Mä niin jo säikähdin, että onko se puuma Robinin kimpussa. Huh huh, pumpusta ottaa vieläki
No pikkuserkku sentään, ettei kovin kaukana olla enää..
Määki kyllä yllättävän moneen näitä koskevaan uutiseen olen törmännyt
No, kerrohan ap syysi miksi tämä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Määki kyllä yllättävän moneen näitä koskevaan uutiseen olen törmännyt
Ja he ovat ainoa aihe johon olet viime aikoina törmännyt?
No toiset haluavat pitää yksityisasiansa mahdollisiman yksityisinä ja toiset vuotavat mielellään asioita vaikka vähän itse huomiota saadakseen. Eiköhän Seiskakin kirjottelis mieluummin Robinin parisuhteen kuulumisia jos tietoa irtoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sori ei ollut tahallista :D Tästä parista on ollut pari keskustelua palstalla jo aiemmin viime viikkoina.
No aivan selvästi on omasta piiristä kerrottu. Ei ketään kiinnostas niin paljon noiden touhut, että joka paikasta ois satunnaiset ihmiset lähetelly näköhavaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän pisteeseen sukuun soluttautuminen toivottavasti jääkin xD
Mammat sydärin partaalla tuollasests otsikosta :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Robinin nykynenki oo blondi urheilijatypy. Vai puumatko täällä pelottaa? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaks vuoros ite Robin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaks vuoros ite Robin
Kyllä loppuu Eeviltäkin löpö kesken tuossa yrityksessä.
Eikse nuorempiki Packalenin poika tykkää blondeista urheilijoista et sinänsä säikähtämiseen vois olla aihettakin :D
Vierailija kirjoitti:
No, kerrohan ap syysi miksi tämä kiinnostaa?
Sitä tässä ihmettelin, että mikä heissä juorulehtiä kiinnostaa niin, että uutisoidaan noin tarkkaan. Mutta ehkä tosiaan, jos ei parempaakaan juttua ole juuri nyt tarjolla ja tietoa tulee heiltä auliisti.
Vierailija kirjoitti:
Eikse nuorempiki Packalenin poika tykkää blondeista urheilijoista et sinänsä säikähtämiseen vois olla aihettakin :D
Jossakin yleisurheilussa ja fitnessissä on kuitenki kyllä aika paljon eroa. Liekö tämä nykynenkään Robinilla mikään varsinainen aktiivi on.