Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako vaihtaa välittäjää sopimuksen päätytyä jos asunto ei mene kaupaksi?

Vierailija
17.05.2017 |

Hinta kohdillaan, mutta joki tökkii kun edes tarjouksia ei ole tullut. Näyttöjä ollut ehkä joka kolmas viikko.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette myymässä ja onko näytöissä ollut kävijöitä? Mitä ovat kommentoineet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki, niin voin kertoa, mikä on ongelmana.

Vierailija
4/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan käyttää välittäjää?

Täysin turha ja todella suuri kulu.

Olen aina myynyt itse ja hyvän hinnan saanut.

Vierailija
5/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ei todellakaan ole kohdallaan jos tarjouksia ei ole tullut ainuttakaan.

Vierailija
6/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta ei todellakaan ole kohdallaan jos tarjouksia ei ole tullut ainuttakaan.

On se kohdalaan, samasta taloyhtiöstä mennyt vastaavia asuntoja kaupaksi samalla ja kalliimmallakin hinnalla. Kävijöitä ollut vähänlaisesti, ei oiken ihmeempiä kommentteja ole tullut suuntaan eikä toiseen.

ap

Vierailija
7/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne vastaavat asunnot menneet lähikuukausina kaupaksi vai 8 vuotta sitten?  Ja asunnon pyyntihinnassa on vikaa jos on vähänlaisesti kävijöitä ja tarjouksia ei ole tullut lainkaan, koska jos pyynti on sopiva niin kävijöitä riittää ja tarjouksia tulee.

Vierailija
8/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne vastaavat asunnot menneet lähikuukausina kaupaksi vai 8 vuotta sitten?  Ja asunnon pyyntihinnassa on vikaa jos on vähänlaisesti kävijöitä ja tarjouksia ei ole tullut lainkaan, koska jos pyynti on sopiva niin kävijöitä riittää ja tarjouksia tulee.

Laita se linkki, niin saat vastauksen.

Laita vaikka joku toinen linkki samantyyppisestä kauan myynnissä olleesta asunnosta, niin päästään edes kartalle siitä, mitä olet myymässä.

Vierailija
9/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta taloyhtiössä melkein kaikki asunnot menee parissa viikossa. Mutta välillä joku asunto voi olla kuukausia myymättä ilman mitään järkevää syytä. Tiedän, että ainakin kerran osakkaat ottivat asunnon myynnistä ja 'lepuuttivat' pari kk ja sitten asunto meni melkein heti.

Oikea ostaja oikeaan aikaan oikealla hinnalla.

Hyvä välittäjä osaa yhdistää Aila monta oikeaa asiaa.

Tosin itse olen kaikki asuntomme (3kpl) myynyt. Osakkeita kaikki. Taloa en tosin olisi yksin myynyt.

Vierailija
10/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda välittäjää. Asunnosta on voinut olla kiinnostuneita, mutta välittäjää ei ole kiinnostanut reagoida kyselyihin, koettu on.

Vierailija
11/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni kaupaksi kuudessa viikossa pienellä välittäjällä, joka oli toiminut alalla pitkään ja jolla oli kontakteja. Asuntoa oli yritetty myydä ison ketjun kautta edellisenä vuonna ja näyttöjä oli joka kolmas viikko. Eikä mennyt silloin eikä tullu tarjouksia. Nyt tuli kolme tarjousta ja huutokisa ja aikaisemmin yksi tarjous joka me hylättiin välittäjän suosituksesta koska tunsi ostajan ja sanoi että alkaa vänkätä hinnasta ja ei ole vielä saanut lainalupausta.

Kaupat tuli yli pyyntihinnan. Asunto oli hyväpohjainen ja 10 vuotta sitten rempattu. Olin ilmeisesti osannut valita silloin aika ajattomat värit ja tyylit. Vaihda vaan!

Vierailija
12/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä olet myymässä eli joissain pienissä kaupungeissa tällä hetkellä myynti jumii pahasti.

Itse seuraan myynti ilmoituksia ja ei anna hyvää kuvaa jos sama asunto on kiertopalkintona eri välittäjillä nopealla aika välillä.

Osa välittäjistä on kyllä väärällä alalla tai ainakin itse olen saanut huonoa infoa myyntikohteista

Vierailija
13/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen jatkaa: itse laitoin ison kuvallisen ilmoituksen lehteen keskellä viikkoa, jolloin se erottui sieltä. Viikonloppuna ilmoitukseni olisi hukkunut massaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi