Tampooni putoaa aina kakalla käydessäni pönttöön. Ikävää noukkia niitä yleisissä vessosissa :(
Kommentit (24)
No en mä ainakaan kaivelis. Antasin mennä vaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 17:29"]
Löysäpillu!
[/quote]
Tämä oli tärkeä ja ajankohtainen nosto! Hienoa!
Mikset ota ennen paskomista sitä pois?
Ei oo tulehuksia ollu viimeaikoina?.jos pitää paskasesta pöntöstä noukkia?
Ei oo tulehuksia ollu viimeaikoina?.jos pitää paskasesta pöntöstä noukkia?
en tajua tätä ongelmaa.. siis pitäähän pöntöllä pissiessä tai kakatessa muutenkin pitää siitä narusta kiinni, ettei se likaannu!!
Vauva putoaa pönttöön aina pissillä käydessäni. T. Lestadiolaismamma
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:13"]Vauva putoaa pönttöön aina pissillä käydessäni. T. Lestadiolaismamma
[/quote] laita haarat kii välillä
Jos tamponi tekee itsemurhahypyn vessanpönttöön niin vedän sen alas. En rupea varsinkaan julkisissa tonkimaan sitä sieltä paskavedestä, hyi yök :(
Ota pois ennen kun menet kakalle.
Tästä juttuvinkki Me Naisiin:
Vahvista lantionpohjalihaksiasi 15 minuutissa Yritä saada kakka ulos pudottamatta tamponia. Voit tehdä harjoituksen kätevästi vaikka työpaikan WC:ssä!
ja vedä vessa. niin teen aina muutenkin
Ja kenties vaihtaa tampoonimerkkiä. Esim. ob pysyy paljon paremmin sisällä, koska se laajenee sivusuunnaassa enemmän kuin Tampax, joka laajenee enemmän pituussuunnassa.
Minulla oli tokan synnytyksen jälkeen vähän samanlaisia ongelmia eli tampaxit tuppasivat punkemaan ulos emättimestä. Jumppa ja merkin vaihto auttoivat ainakin minulla.
Miksi meillä ei vessa ole tukossa, vaikka olemme asuneet asunnossa 5 vuotta ja aina vetänyt tampoonit pöntöstä? MIKSI?
Suosittelen geisha-kuulien (ei pakko) ottamista käyttöön. Niiden avulla tuo ongelma häviää pian.
Onko ap tunkenut sen tampoonin perseensä vai onko kenties vähäsen löysä värkki ?
Tarkoitin siis tamppoonipakkauksessa eikä yksittäisessä tamppoonissa.
Menkää Tampaxin nettisivuille, sielläkin sanotaa, että tamponin voi huuhdella alas WC-pötöstä... Ja ihan minuutti sitten tarkistettu tieto...
Linkittäisin jos saisi.
www. fi. tampax. com/html/how. html
Löysäpillu!