Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup : kuinka paljon ja miksi olet viimeisen vuoden aikana ollut sairaslomalla työstäsi?

Vierailija
17.05.2017 |

Mm

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja, ja molemmat lapset ovat kipeänä vähintään kerran kuukaudessa ja siihen vielä omat taudit päälle. Keskimäärin tulee oltua varmaan noin 10 päivää kuukaudesta pois.

Vierailija
22/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5-6 päivää. Muistaakseni pari flunssaa ollut sitten viime kesän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän flunssan takia. Käden mursin kesällä mutta onneksi kipsin kanssa pystyi tekemään kevennettyä työtä niin jäi poissaolot pitämättä.

Vierailija
24/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa olin neljä päivää noroviruksen tms. takia pois. Sitten muistaakseni jossain vaiheessa olin yhen päivän flunssan takia.

Vierailija
25/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan liikaa. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja, ja molemmat lapset ovat kipeänä vähintään kerran kuukaudessa ja siihen vielä omat taudit päälle. Keskimäärin tulee oltua varmaan noin 10 päivää kuukaudesta pois.

Oletteko selvittäneet syytä noin runsaaseen sairasteluun?

Vierailija
26/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan saikulla Tänä vuonna 2 päivää (eilen ja tänään). Flunssa taitaa olla. Jos kuume ei nouse niin huomenna töihin😪

Vierailija
27/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla päivää. Hyvästä terveydestä on kyllä syytä olla kiitollinen.

Totta puhut.

Itse kun täytin 45 niin alkoi tulla vaivoja vaivojen perään :(

Vierailija
28/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän (perjantai), flunssa alkoi ja parantelin sitä viikonlopun yli ja palasin töihin ma. Yhteensä olen ollut 4 vuoden aikana (jonka olen tässä työssä ollut) ollut poissa 3 kertaa 1-2 päivää.

Vierailija
29/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viime vuoden aikana olin sairauslomalla yhteensä 20 päivää. 

Kaikki saikkupäivät osui raskauden ensimmäiselle- ja toiselle kolmannekselle sillä kärsin pahoista migreeneistä tuolloin. Tuon jälkeen loppuraskaus sujuikin ongelmitta äitiysloman alkuun asti. 

Vierailija
30/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 2017:

- tammikuu 3viikkoa kun jalka revähti

-helmikuussa viikko en kyllä muista miksi

-maaliskuu 0

-huhtikuun 1. Päivästä näillä näkymin juhannukseen.

Heinäkuussa on 3 viikon loma.

Elokuussa olen varmaan normisti töissä mutta syyskuussa luultavasti viikon poissa

Asun Ruotsissa jossa ollaan sairastuesa ekat 7 päivää omalla ilmoituksella. Joten niitä viikon "ont i mahan"- ssirastumisia tulee otettua. Kulttuuri on sellainen että sitä pidetään ihan ok:na että mahataudin takia ollaan viikko poissa.

Samoin syystä että "gå i väggen" eli joku pieni burn out tai muuten vaan väsymys on lääkärien mielestä heti kuukausien sairasloman.paikka.

Työni on hoitoapulainen isossa sairaalassa. Raskasta työtä toki mutta ei mitenkään stressaavaa.

Vierailija
31/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päivää flunssan takia

Vierailija
32/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko selvittäneet syytä noin runsaaseen sairasteluun?

Ihan normaalia päiväkoti-ikäisillä.

Vierailija
33/33 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosairauden takia 3 päivää, flunssien takia varmaan 6 ja leikkauksen takia kaksi viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme