Miesystäväni piereskelee kokoajan - onko normaalia?
Olen tapaillut kohta 3 kk komeaa ja mukavaa miestä, kaikki on muuten oikein hyvin, mutta hän piereskelee kokoajan. Siis päivittäin ja useasti. Olen maininnut asiasta, että se häiritsee minua, mutta hän vain vitsaili asialle ja on jatkanut sitä. Muuten siis tosi ihana mies, käy töissä, komea ja hyvää seksiä, mutta jatkuva piereminen ärsyttää suuresti. Onko teillä kokemusta tällaisesta?
Kommentit (32)
Mitä se piereminen haittaa? Pierun pidättelyhän on vain pahasta, tutkimustenkin mukaan.
Myös ne, jotka kuvittelevat että eivät piere koskaan, päästävät sitä kaasua noin 50 kertaa päivässä tietämättään. Tämä oli jossain tiedejulkaisussa.
Mutta ongelma on siinä, että miehestä piereminen on vain hauskaa ja hän koittaakin jopa piereskellä mahdollisimman paljon. -Ap
Onko taukoja ollenkaan pieremisessä? Hanki kaasunaamari tai jokin muu hengityssuojain. Tsemppiä!
Ja haitoista sen verran, että nolottaa, kun hän julkisesti pieree jokapaikassa. Myös hajuhaittoja varsinkin autossa tai iltaisin kotona. -ap
Kehu oikein kovasti kun tulee hyvä pieru. Liity joukkoon pierevään.
Syökö paljon rasvaista ruokaa ja vehnää? Tietämättään laktoosi-intolerantikko tai gluteeniyliherkkyys?
Ryhdy sinäkin 'vastaiskuihin'. Piimää vaan,rokkaa ja ruisleipää ja siitä se lähtee. Hankkisin vielä oikein megafoninkin niiden pierujen äänen psykologisen kauhuvaikutuksen tehostamiseksi
Mulla menee toisinpäin puolisoni on oikea näätä
Vierailija kirjoitti:
Mutta ongelma on siinä, että miehestä piereminen on vain hauskaa ja hän koittaakin jopa piereskellä mahdollisimman paljon. -Ap
Älä ainakaan lisäänny sen kanssa. Ettei tyhmyys pääse periytymään.
Minulla pierettää gluteenia sisältävät viljat. Tulee muutakin suolistohaittaa. Ja nivelpsori riehaantuu.
Ruokaremontti on miehelle tarpeen. Suoliston epätasapaino voi aiheuttaa pitkän liudan sairauksia.
Syömämme ruoka on suolistobakteerien ravintoa. Nekin tarvitsevat vitamiineja, hivenaineita, antioksidantteja, välttämättömiä rasvahappoja...
Terve suolisto on terveyden perusta :)
Aloittaja on kakkaamaton prinsessa?
Ei ole normaalia vaan pikemminkin mahdotonta, ellei kokoaja ole kaasun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja haitoista sen verran, että nolottaa, kun hän julkisesti pieree jokapaikassa. Myös hajuhaittoja varsinkin autossa tai iltaisin kotona. -ap
Haitta on se, että nolottaa?? Eiköhän se haitta ole siinä, että suolisto voi huonosti??
No en kyllä varmasti ala kehumaan mitään pieremistä! Välistä voi olla kuusikin tuntia taukoa, mutta varsinkin aamuisin ja iltaisin yltyy. Ja on muuten hyvin epäromanttista :( Mutta muuten miehessä ei siis mitään vikaa, mutta tuntuu että piereskely pilaa muuten hyvän kokonaispaketin.. -ap
Kysy mieheltä, onko häneltä leikattu peräpukamat/tai muuta peräsuolesta, monesti jää väljäksi/"pidättäjälihas" ei toimi kunnolla, jonka seurauksena pierettää ihan missä vaan ja milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä varmasti ala kehumaan mitään pieremistä! Välistä voi olla kuusikin tuntia taukoa, mutta varsinkin aamuisin ja iltaisin yltyy. Ja on muuten hyvin epäromanttista :( Mutta muuten miehessä ei siis mitään vikaa, mutta tuntuu että piereskely pilaa muuten hyvän kokonaispaketin.. -ap
Onhan se epäromanttista. Se johtuu siitä mitä suuhunsa laittaa. Helppo hoitaa ongelma pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sukulaismies, joka on pierryt pieremistään koko avioliiton ajan ( vajaat 40 vuotta). Tämän pierumiehen tytär ainakin vielä kuudennella luokalla ollessaan koulussa piereskeli luokassa ja piti sitä kovinkin hauskana juttuna.
Joka pieruaan pidättää , sillä on muutakin salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sukulaismies, joka on pierryt pieremistään koko avioliiton ajan ( vajaat 40 vuotta). Tämän pierumiehen tytär ainakin vielä kuudennella luokalla ollessaan koulussa piereskeli luokassa ja piti sitä kovinkin hauskana juttuna.
No minua ahdistaakin juuri se, etten halua minkään yleisesti pierumiehenä tunnetun miehen vaimoksi, vaikka muuten hyvä mies onkin. Ruokavaliosta sen verran, että ihan sama mitä syömme, niin piereskely on jatkuvaa ja hänen mielestään muka hauskaa :( -ap
Piereminenhän johtuu siitä, mitä syö. Syömisiä voisi korjata.