Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni piereskelee kokoajan - onko normaalia?

Vierailija
16.05.2017 |

Olen tapaillut kohta 3 kk komeaa ja mukavaa miestä, kaikki on muuten oikein hyvin, mutta hän piereskelee kokoajan. Siis päivittäin ja useasti. Olen maininnut asiasta, että se häiritsee minua, mutta hän vain vitsaili asialle ja on jatkanut sitä. Muuten siis tosi ihana mies, käy töissä, komea ja hyvää seksiä, mutta jatkuva piereminen ärsyttää suuresti. Onko teillä kokemusta tällaisesta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista.p kirjoitti:

Poikaystäväsi haistattaa sulle paskat.Et ole puupennin arvoinenkaan hänelle joten suksi vittuun nipottaja.

Onko muka nipottamista, jos en tykkää julkisilla paikoilla tapahtuvasta kovaäänisestä (ja toisinaan pahanhajuisesta) pieremisestä? Minusta se on vulgaaria ja junttimaista. -Ap

Vierailija
22/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pierettää gluteenia sisältävät viljat. Tulee muutakin suolistohaittaa. Ja nivelpsori riehaantuu.

Ruokaremontti on miehelle tarpeen. Suoliston epätasapaino voi aiheuttaa pitkän liudan sairauksia.

Syömämme ruoka on suolistobakteerien ravintoa. Nekin tarvitsevat vitamiineja, hivenaineita, antioksidantteja, välttämättömiä rasvahappoja...

Terve suolisto on terveyden perusta :)

Voi olla myös suolistosairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla pierettää gluteenia sisältävät viljat. Tulee muutakin suolistohaittaa. Ja nivelpsori riehaantuu.

Ruokaremontti on miehelle tarpeen. Suoliston epätasapaino voi aiheuttaa pitkän liudan sairauksia.

Syömämme ruoka on suolistobakteerien ravintoa. Nekin tarvitsevat vitamiineja, hivenaineita, antioksidantteja, välttämättömiä rasvahappoja...

Terve suolisto on terveyden perusta :)

Voi olla myös suolistosairaus.

Jep, itsellä kaasua muodostui koko ajan ja paljon (ei ollut juurikaan muita oireita). Sitten verikokeiden perusteella, jotka otettiin ihan muusta syystä, lääkäri alkoi epäillä keliakiaa ja sehän se oli. Kun jätin gluteenin kokonaan pois ruokavaliosta, pierujen määrä väheni noin 90%

Vierailija
24/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ongelma on siinä, että miehestä piereminen on vain hauskaa ja hän koittaakin jopa piereskellä mahdollisimman paljon. -Ap

Skippaa suosiolla ja etsi parempi. Tuo ei ole hyvää seuraa kun ei huomioi sinua.

Vierailija
25/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelyhän on hauskaa. Aina hymyilyttää kun tulee kunnon turahdus. 

Vierailija
26/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ongelma on siinä, että miehestä piereminen on vain hauskaa ja hän koittaakin jopa piereskellä mahdollisimman paljon. -Ap

Vaihda miestä. Nuo eivät kunnioita naista. 

Vierailija
27/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa huonoja tapoja sekä hienotunteisuuden puutetta päästellä estotta pahoja hajuja toisen aikana. Tuollainen viestii arvostuksen puutetta.

Voi mennä ulos tai vaikka parvekkeelle.

Pitkällä juoksulla moukan puolisona voi olla tosi rankkaa, varsinkin kun olet selkeästi kertonut että hänen estoton tapa häirtitsee sinua etkä pidä tuollaisesta. 

Vierailija
28/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni ole tippaakaan "ihana mies" joku hajupommi. yäk.

Vierailija
29/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi pierukoneen kanssa.

Vierailija
30/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran on normaalia, jokaisella. Mutta jos on jatkuvaa ilotulitusta, samassa tilassa olo voi olla hankalaa. 

Vierailija
31/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee hermot vielä pieremisen takia. Ensin alat huomaamaan muita juttuja, jotka ärsyttää ja sitten lopullinen niitti tulee jostain väärästä pierusta. Jos sitä ei nyt saada korjattua, se ei korjaannu koskaan. Sillä tässä alkuvaiheessa miehen luulisi olevan eniten altis muuttamaan tapojaan sinulle sopivammaksi ja sinä puolestaan yrität katsella huonoja juttuja vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija
32/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin miehelle suoraan, että tahallinen piereminen vaikuttaa minun seksihaluihin. On osannut käyttäytyä sen jälkeen. On itsekästä ja junttimaista pakottaa tahalleen muita hengittämään omia suolikaasuja.

Vierailija
33/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva piereskely ei ole normaalia. Suolistovaivat täytyy hoitaa. Ruokaremontti. Voi myös johtua jostain lääkkeestä, mitä hän joutuu käyttämään.

Kannattaa käydä ulkona pierukävelyllä ja pierrä vaikka vessassa. Jos suoli on täynnä ulostetta, se lisää kaasunmuodostusta. Säännölliset aamuistunnot voivat auttaa.

Vierailija
34/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silicea geeli vatsalle voisi auttaa.

Vierailija
35/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
36/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ennen homppeli ,väljä reikä jo

Vierailija
37/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu oikein kovasti kun tulee hyvä pieru. Liity joukkoon pierevään.

Hyvä idea. Tutkimusten mukaan naiset tuottavat miehiä enemmän suoliston paskakaasuja ja piereskelevät enemmän. Helppo voitto naiselle.

Vierailija
38/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,kuitua pitäisi kai vähentää 🤭

Vierailija
39/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/42 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on samanlainen kuin mieystäväsi, sillä hän urheilee ja syö melko terveellisesti. Hän on myös normaalipainoinen eikä syö rasvaisia ruokia. Hän on lapsesta asti piereskellyt paljon, minkä luulen johtuvan siitä, että hän jostain syystä on aina syönyt nopeammin ruokansa kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi