Tajusin salilla, etten voi koskaan saada naisia kiihottavia hartioita
Siellä oli nimittäin eräs todella bodattu mies, jolla oli siitä huolimatta kapeammat hartiat kuin hänen vieressään olevalla narukädellä. Olen myös kapeaharteinen ja vaikka treenaisin kuinka, en vain voi saada oikeasti leveitä hartioita, jotka tulevat luuston perusteella. Pitää varmaan keskittyä johonkin muuhun kuin lihaksiin. Vaikka tienaamaan enemmän ja sosiaalisiin taitoihin. Miten niitä muuten kehitetään?
Kommentit (11)
Paksut ranteet? Oh my god. Vain mies voi kuvitella tuollaisen kiinnostavan naista.
Ihan tiedoksi vaan, että teidän sotilasarvo ei kiinnosta naisia (niitä pikkuisia kapiaistytsyjä lukuun ottamatta) eikä paksut ranteet.
Sosiaaliset taidot kehittyy harjoittelemalla. Mutta älä huoli, en mä ainakaan bodareista välitä, oma mies ei oo koskaan salilla käynyt. Löytyy sitä naisia siis ei bodaajillekin.
Vierailija kirjoitti:
Paksut ranteet? Oh my god. Vain mies voi kuvitella tuollaisen kiinnostavan naista.
Ihan tiedoksi vaan, että teidän sotilasarvo ei kiinnosta naisia (niitä pikkuisia kapiaistytsyjä lukuun ottamatta) eikä paksut ranteet.
Paksusta päästä puhumattakaan!
Leveät hartiat saa penkkamalla paljon ja isoilla painoilla. Yritä vielä tehdä kapealla otteella ettei rinta paukahda.
Lisäksi onko se nyt pelkästään ulkonäkö mikä merkkaa ,lihaksista kun on muutakin hyötyä.Yhdessä ohjelmassa mies oli käynyt kauneuskirurgiassa ja laitattanut harteisiin implantit ja tulos oli lähinnä säälittävä, eihän mies niillä implanteilla vahvemmaksi tullut.
Tuossa vaikuttavat myös ne treenitottumukset. Jos tekee perusliikkeitä, saa sitä yleiskokoa aika paljon, mutta jotkut ruumiinosat voivat jäädä vähälle huomiolle. Ainut lihasryhmä, mikä lisää hartialeveyttä suoraan, on sivuolkapää ja se ei kehity kunnolla perusliikkeillä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Tuossa vaikuttavat myös ne treenitottumukset. Jos tekee perusliikkeitä, saa sitä yleiskokoa aika paljon, mutta jotkut ruumiinosat voivat jäädä vähälle huomiolle. Ainut lihasryhmä, mikä lisää hartialeveyttä suoraan, on sivuolkapää ja se ei kehity kunnolla perusliikkeillä.
Mulla ainakin kehtitty ja jopa liikaa. Ainoat treenit jota teen on penkkiä, kyykkyä ja vetoa. Penkistä nouseee 170kg raw
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Mulla ainakin kehtitty ja jopa liikaa. Ainoat treenit jota teen on penkkiä, kyykkyä ja vetoa. Penkistä nouseee 170kg raw
Sitten kehittyisi vielä enemmän jos treenaisit kuten bodari. Yksikään menestynyt bodari ei ole menestynyt pelkillä perusliikkeillä. Moni on loukannut itsensä pahasti kyykkyä ja vetoa tekemällä; itse en aio niitä tehdä enää ikinä, koska riskit ovat liian suuret hyötyyn nähden ja samat tulokset saa turvallisemminkin.
Mitäs jos koittaisit treenata bebalihaksia.
Voit treenata kädet isoiksi, etenkin ranteet - niistäkin kimmat diggaa. Kokonaisuus ratkaisee.