Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää ostaa miehelle lehmänmaitoa ja kinkkuleikkelettä

Vierailija
16.05.2017 |

Tekisi mieli selitellä kaupan kassalle ja muille asiakkaille, että nämä eivät tule itselleni vaan miehelleni ostan 😐 Että minä en kanna lihataloutta omilla elämäntavoillani, älä minua katso, mutta en viitsi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaa ja muita asiakkaitahan kiinnostaakin ihan sikana juuri sinun ostoksesi.

Vierailija
2/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä osta. ostakoon itse raatonsa ja tissimaitonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit mielummin huonoa provoamisen taitoasi.

Vierailija
4/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjiä on alle 10% väestöstä, joten miksi luulet kassan miettivät yhtään mitään? Tekeekö kasvissyönti vainoharhaiseksi tai tyhmäksi?

Vierailija
5/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Port kirjoitti:

Kasvissyöjiä on alle 10% väestöstä, joten miksi luulet kassan miettivät yhtään mitään? Tekeekö kasvissyönti vainoharhaiseksi tai tyhmäksi?

Teit aloituksen itse päästäksesi kirjoittamaan tämän. Aika läpinäkyvää.

Vierailija
6/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Port kirjoitti:

No on noiden leikkeleiden ym jalosteiden ostaminen aika noloa jopa lihansyöjän mittarilla.

Vierailija
7/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaupassa myydä lehmänmaitoa

Vierailija
8/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Port kirjoitti:

No on noiden leikkeleiden ym jalosteiden ostaminen aika noloa jopa lihansyöjän mittarilla.

Ketä kiinnostaa kasvissyöjien paheksunta?

Vierailija
9/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä osta. ostakoon itse raatonsa ja tissimaitonsa.

En myöskään viitsi olla ostamatta, koska toinen tekee pitkää päivää töissä. Minulla on vielä pidemmät työpäivät, mutta teen töitä etänä joten minun on helpompi käydä kaupassa.

Ap

Vierailija
10/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Port kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Port kirjoitti:

Tosi edgy jonne siellä hei.

Vierailija
11/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Port kirjoitti:

Minusta tuntuu, että minua pidetään epäpyhänä kun ensin ostan kaikkea terveellistä ja niiden perään jotain lehmänmaitoa ja leikkelettä.

Ap

Vierailija
12/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Port kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Port kirjoitti:

Kasvissyöjien? Minä kyllä syön lihaa, mutta nuo jalosteet ovat yksinkertaisesti epäterveellistä ja resursseja tuhlaavaa paskaa junteille.

Vierailija
13/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaljan, sidukan, röökin jne ostaminen ei hävetä? :)

Vierailija
14/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassaa ja muita asiakkaitahan kiinnostaakin ihan sikana juuri sinun ostoksesi.

Kyllä minua kiinnosti muiden ostokset kun joskus opiskeluiden ohessa tein kassalla töitä 😄

Ap

Vierailija
15/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia jätti dildoja tilaillaan netistä mutta ei hävetä tippaakaan..... :)

Vierailija
16/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan meistä ei käytä noita, mutta kyllä, jopa niiden ostaminen hävettäisi vähemmän.

Ap

Vierailija
17/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan meistä ei käytä noita, mutta kyllä, jopa niiden ostaminen hävettäisi vähemmän.

Ap

Miten vegaani voi ostaa suklaata? Siihen tarvittaviin kaakaopapujen keräämisen on käytetty lapsityövoimaa... Eikö hävetä? 

Vierailija
18/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli selitellä kaupan kassalle ja muille asiakkaille, että nämä eivät tule itselleni vaan miehelleni ostan 😐 Että minä en kanna lihataloutta omilla elämäntavoillani, älä minua katso, mutta en viitsi.

Tiedän tunteen :(

Olen vegaani ja itse ostan aina kun mahdollista niin vain luomua ja reilunkaupan tuotteita.

Joskus pitää käydä miehelle kaupassa ja ostaa eläintuotteita ja joskus alkoholia, tupakkatuotteita tai uhkapelejä kuten lotto. Kassalla hävettää aina niin että tekisi mieli vain paeta paikalta.

Onneksi ei syö mitään sokeriherkkuja...

Vierailija
19/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjän ei kannata mennä yhteen lihansyöjän kanssa.

Tai jos sait herätyksen vasta myöhemmin, niin käännytä myös se mies. Kyllä pitäisi onnistua, jos se sinua rakastaa.

Vierailija
20/41 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen fakta mutta ketään ei kiinnosta mitä sinä tai miehesi syövät. Varsinkaan ruokakaupassa.