Hävettää ostaa miehelle lehmänmaitoa ja kinkkuleikkelettä
Tekisi mieli selitellä kaupan kassalle ja muille asiakkaille, että nämä eivät tule itselleni vaan miehelleni ostan 😐 Että minä en kanna lihataloutta omilla elämäntavoillani, älä minua katso, mutta en viitsi.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Port kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Port kirjoitti:
Kasvissyöjiä on alle 10% väestöstä, joten miksi luulet kassan miettivät yhtään mitään? Tekeekö kasvissyönti vainoharhaiseksi tai tyhmäksi?
No on noiden leikkeleiden ym jalosteiden ostaminen aika noloa jopa lihansyöjän mittarilla.
Ketä kiinnostaa kasvissyöjien paheksunta?
Kasvissyöjien? Minä kyllä syön lihaa, mutta nuo jalosteet ovat yksinkertaisesti epäterveellistä ja resursseja tuhlaavaa paskaa junteille.
Sen kun paheksut meetwurstin ostamistani. Luuletko sillä olevan jotain vaikutusta? Ei normaali ihminen noin helposti ole syyllistettävissä.
Ymmärrän tavallaan. En usko, että ketään sinänsä kiinnostaa mun ostokset, mutta jotenkin itseänikin nolottaa ostaa joskus esim. nakki- tai lihapullapaketteja (koirille :D). Tekis mieli sanoa, että en kyllä ite tätä roskaa syö.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan. En usko, että ketään sinänsä kiinnostaa mun ostokset, mutta jotenkin itseänikin nolottaa ostaa joskus esim. nakki- tai lihapullapaketteja (koirille :D). Tekis mieli sanoa, että en kyllä ite tätä roskaa syö.
Ja ennen kuin joku pääsee sanomaan, niin en siis tuollaista einestä koirillekaan kovin usein syötä, mutta silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Kassaa ja muita asiakkaitahan kiinnostaakin ihan sikana juuri sinun ostoksesi.
Justhan täällä oli ketju aiheesta ja aika moni myönsi vilkuilevansa muiden ostoksia esim. kassajonossa.
Hei, tulin vain ilmoittamaan että olen vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Mustia jätti dildoja tilaillaan netistä mutta ei hävetä tippaakaan..... :)
No netistä saa tilattua niin ettei muut näe, eikä muutenkaan voi verrata. Vai mitä epäeettisyyksiä dildojentuotantoon liittyy? Miksi pitäisi edes hävetä?
ja mitä muuta maitoa Suomen kaupoista edes saa kuin lehmän maitoa? Ei, ne valkoiset kasvilitkut eivät ole maitoja.
Vierailija kirjoitti:
Hei, tulin vain ilmoittamaan että olen vegaani.
Minä olen lihansyöjä. Olen ylpeä siitä. En tiedä miksi enkä jaksa ajatella, koska se sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin joku pääsee sanomaan, niin en siis tuollaista einestä koirillekaan kovin usein syötä, mutta silloin tällöin.
Arvaa mitä? Kiinnostaa kuin kilo paskaa mitä ostat ja mitä syötät hurtillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaljan, sidukan, röökin jne ostaminen ei hävetä? :)
Kumpikaan meistä ei käytä noita, mutta kyllä, jopa niiden ostaminen hävettäisi vähemmän.
Ap
Miten vegaani voi ostaa suklaata? Siihen tarvittaviin kaakaopapujen keräämisen on käytetty lapsityövoimaa... Eikö hävetä?
Eettisesti tuotettua suklaatakin on. Sitä paitsi miten edes liittyy? Vegaani ei halua aiheuttaa kärsimystä eläimille, ihmisistä ei ole mitään puhetta (tuskin moni vegaani ihmisillekään mitään pahaa tahtoo, mutta ei siis liity vegaanin määritelmään millään lailla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, koiraomistajien keskuudessa tuostakin olisi jo helposti noussut paskamyrsky. Siis siitä, että joku syöttää koirille epäterveellistä ruokaa. Että kyllä monia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Port kirjoitti:
Kasvissyöjiä on alle 10% väestöstä, joten miksi luulet kassan miettivät yhtään mitään? Tekeekö kasvissyönti vainoharhaiseksi tai tyhmäksi?
Minusta tuntuu, että minua pidetään epäpyhänä kun ensin ostan kaikkea terveellistä ja niiden perään jotain lehmänmaitoa ja leikkelettä.
Ap
Epäpyhä? :D Siis onko kasvissyönti jo pyhää? Eli olet joku lahkolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilo paskaa? Kuulostaa lihan syöjä äiän lounaalta.
Mua ei hävetä. Häntäkään ei hävetä ostaa minulle vegaanijuustoa tai kauramaitoa. jos hävettäisi ni se tarkoittaisi että häpeäisin miestäni koska hän ne syö. En todellakaan häpeä, kaikkea muuta, arvostan häntä valtavasti 😊 Saattas hävettää ostaa leka kaljaa tai tupakkaa mutta ne ei kuulu mein kummankaan ostoksiin.
Vierailija kirjoitti:
ja mitä muuta maitoa Suomen kaupoista edes saa kuin lehmän maitoa? Ei, ne valkoiset kasvilitkut eivät ole maitoja.
Vuohen maitoa. Tosin ostamani,kokeeksi,ollut puolalaista. Tölkitettynä nähnyt kaupassa puhvelinkin maitoa.
Ostanut saksalaista vuohenmaidosta tehtyä jugurttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuohen maitoa. Tosin ostamani,kokeeksi,ollut puolalaista. Tölkitettynä nähnyt kaupassa puhvelinkin maitoa.
Ostanut saksalaista vuohenmaidosta tehtyä jugurttia
No tuo ylempi varmaan luulee, että maitoa tulee vaan lehmästä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei hävetä. Häntäkään ei hävetä ostaa minulle vegaanijuustoa tai kauramaitoa. jos hävettäisi ni se tarkoittaisi että häpeäisin miestäni koska hän ne syö. En todellakaan häpeä, kaikkea muuta, arvostan häntä valtavasti 😊 Saattas hävettää ostaa leka kaljaa tai tupakkaa mutta ne ei kuulu mein kummankaan ostoksiin.
Häpeäisin ihmistä, joka luulee, että on olemassa vegaanijuustoa ja kauramaitoa.
Miksi vegaanit ovat aina mt-ongelmaisia?
Minä taas ostan ylpeänä kasvisruokaa koko perheelle. Myös sille raavaalle miehelle.