Hävettää ostaa miehelle lehmänmaitoa ja kinkkuleikkelettä
Tekisi mieli selitellä kaupan kassalle ja muille asiakkaille, että nämä eivät tule itselleni vaan miehelleni ostan 😐 Että minä en kanna lihataloutta omilla elämäntavoillani, älä minua katso, mutta en viitsi.
Kommentit (41)
No älä osta. ostakoon itse raatonsa ja tissimaitonsa.
Häpeäisit mielummin huonoa provoamisen taitoasi.
Kasvissyöjiä on alle 10% väestöstä, joten miksi luulet kassan miettivät yhtään mitään? Tekeekö kasvissyönti vainoharhaiseksi tai tyhmäksi?
Port kirjoitti:
Kasvissyöjiä on alle 10% väestöstä, joten miksi luulet kassan miettivät yhtään mitään? Tekeekö kasvissyönti vainoharhaiseksi tai tyhmäksi?
Teit aloituksen itse päästäksesi kirjoittamaan tämän. Aika läpinäkyvää.
Port kirjoitti:
No on noiden leikkeleiden ym jalosteiden ostaminen aika noloa jopa lihansyöjän mittarilla.
Vierailija kirjoitti:
Port kirjoitti:
No on noiden leikkeleiden ym jalosteiden ostaminen aika noloa jopa lihansyöjän mittarilla.
Ketä kiinnostaa kasvissyöjien paheksunta?
Vierailija kirjoitti:
No älä osta. ostakoon itse raatonsa ja tissimaitonsa.
En myöskään viitsi olla ostamatta, koska toinen tekee pitkää päivää töissä. Minulla on vielä pidemmät työpäivät, mutta teen töitä etänä joten minun on helpompi käydä kaupassa.
Ap
Port kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Port kirjoitti:
Tosi edgy jonne siellä hei.
Port kirjoitti:
Minusta tuntuu, että minua pidetään epäpyhänä kun ensin ostan kaikkea terveellistä ja niiden perään jotain lehmänmaitoa ja leikkelettä.
Ap
Port kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Port kirjoitti:
Kasvissyöjien? Minä kyllä syön lihaa, mutta nuo jalosteet ovat yksinkertaisesti epäterveellistä ja resursseja tuhlaavaa paskaa junteille.
Mutta kaljan, sidukan, röökin jne ostaminen ei hävetä? :)
Vierailija kirjoitti:
Kassaa ja muita asiakkaitahan kiinnostaakin ihan sikana juuri sinun ostoksesi.
Kyllä minua kiinnosti muiden ostokset kun joskus opiskeluiden ohessa tein kassalla töitä 😄
Ap
Mustia jätti dildoja tilaillaan netistä mutta ei hävetä tippaakaan..... :)
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan meistä ei käytä noita, mutta kyllä, jopa niiden ostaminen hävettäisi vähemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan meistä ei käytä noita, mutta kyllä, jopa niiden ostaminen hävettäisi vähemmän.
Ap
Miten vegaani voi ostaa suklaata? Siihen tarvittaviin kaakaopapujen keräämisen on käytetty lapsityövoimaa... Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli selitellä kaupan kassalle ja muille asiakkaille, että nämä eivät tule itselleni vaan miehelleni ostan 😐 Että minä en kanna lihataloutta omilla elämäntavoillani, älä minua katso, mutta en viitsi.
Tiedän tunteen :(
Olen vegaani ja itse ostan aina kun mahdollista niin vain luomua ja reilunkaupan tuotteita.
Joskus pitää käydä miehelle kaupassa ja ostaa eläintuotteita ja joskus alkoholia, tupakkatuotteita tai uhkapelejä kuten lotto. Kassalla hävettää aina niin että tekisi mieli vain paeta paikalta.
Onneksi ei syö mitään sokeriherkkuja...
Kasvissyöjän ei kannata mennä yhteen lihansyöjän kanssa.
Tai jos sait herätyksen vasta myöhemmin, niin käännytä myös se mies. Kyllä pitäisi onnistua, jos se sinua rakastaa.
Surullinen fakta mutta ketään ei kiinnosta mitä sinä tai miehesi syövät. Varsinkaan ruokakaupassa.
Kassaa ja muita asiakkaitahan kiinnostaakin ihan sikana juuri sinun ostoksesi.