Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT* VKO 13

27.03.2006 |

Huomenta kaikille haaveilijoille!Katotaan olinko eka vai ehtikö kinttunen=)

Pakko kertoa miten kauhea mä olen;)Elikkä ystäväni oli onnessaan ja kertoi että hän odottaa vauvaa!Olin toki iloinen hänen puolestaan mutta myös hieman pettynyt ja mustasukkainen=(Tänään ei taida olla mun aamu=/Nää on näitä tädin alku oireita vaiika tätiä odotan tulevaks vasta viikonloppuna...Onneksi ystäväni ymmärsi koska sillä oli sama juttu kun mä ootin esikoista=)Ja ne oli jo kummiskin yrittäny kuusi kuukautta=)Vatsakipuja on vieläkin niitä nippailuja ja kun nousin eilen lattialta ylös niin sattui oikein kun joku olisi repässy tuolta munasarjoista!nooh mutta palaan myöhemmin..aamupalalle...

Kinttunen:Tulehan sit kertomaan miten meni!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, kävin tänään terkkarilla ja se antoi mulle sellasen testin millä noi t.asematkin testailee. Negahan sieltä tulla pätkähti, joten nyt on aika huojentunut olo ku tää tilanne raukes. :) Terkkari totes, et mun kroppa on ilmeisesti järkyttynyt niin paljon siitä pillereiden lopettamisesta vieläkin, et se reagoi näin. Aika jännä, ottaen huomioon, et siitä ku lopetin on 7 kk aikaa! :) Ens viikolla meen sitten uudestaan hakemaan joko ehkäisyrenkaan tai yasmin-pilsut. Ku on tuo kesäkin eessä ja kaikkee. :) Projekti Jälkeläinen siirretään siis syksymmälle nyt suosiolla.. :) Kuumeilu tosin jatkuu edelleen. :)

Vierailija
2/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

I' m back! Eli tänään aukes netti meillä kotona, JEEEEEEE!!!!!! Olenkin jo kovasti kaipaillut tänne takas :) Nyt vaan en tiedä kenenkään tilanteesta mitään vaikka kävin äsken lukemassa kaikki vanhat pinot, mutta niissä oli niin paljon asiaa ettei oikein mitään jäänyt mieleen.

Mitenkäs pino on näin lyhyt? Missä kaikki on, tulkaahan kertaamaan mulle tilanteenne!

Uusiakin oli tainnut tulla useita, ainakin tuolla pinoissa tuntu olevan ihan outoja nimimerkkejä, tervetuloa vaan kaikille. Mitenkäs se meidän esittely-pino voi? Onko sitä kukaan päivitellyt? Onko tippunut miten kauas, mulla on kyllä yks versio tallennettuna tietokoneelle, mutta siinä ei ole kyllä kaikkien uusien (mulle uusien, oon ollu kuitenkin niin kauan poissa) tietoja.

Mulle ei oo tällä aikana tapahtunu mitään ihmeempiä, eli en edelleenkään oo saanu otettua vauva-aihetta esille miehen kanssa :( Oon kauhee pelkuri.

Muutto suju ihan hyvin, vaikka kiire meinas kyllä tulla, ja entisen kämpän siivous jäikin vähän vajaaks, mutta se uus omistaja aikoi tapetoida sen ennen muuttoa joten se ei hirveesti haitannu. Tosi hyvin ollaan kyllä jo sopeuduttu tänne, tuntuu kuin oltas jo pitempäänkin asuttu täällä. Oma sauna on tosi ihana, ollaan saunottu kaks-kolme kertaa viikossa ja ekalla viikolla taidettiin saunoo neljästi (tuleva sähkölasku pelottaa).

Koulu loppui oikeastaan viikko sitten, tai yks kurssi alkaa tän viikon perjantaina, mutta sitä on vain neljä tuntia viikossa. Tenttejä on vielä jotain viisi kappaletta kevään aikana, ens viikon tiistaina seuraava mihin oonkin saanut ihan kivasti luettua kun ei oo ollut nettiä missä viettää aikaa... Töihin pitäs mennä sen seuraavan tentin jälkeen, vaikkei hirveesti innostas, mutta eiköhän se taas siitä ala sujua kunhan alkuun pääsee (oon ollut jo kolmena kesänä samassa paikassa).

Mutta tulkaahan nyt muutkin kertomaan kuulumisianne niin pääsen taas ajan tasalle kaikkien haaveilijoiden tilanteista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tätiä ei vieläkään näy, laskin tossa huvikseni, et kp on nyt jotain 42-44/28. Et juupa joo. Veikkaan, et 50 menee rikki kohta! :) Tansem teretulemast takaste ja onnea uuteen kotiin!!! :)

Vierailija
4/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että selkis kinttunen,aika jännä miten kroppa voi vieläkin reagoida niihin pilsuihin...

Tansem:Kiva kun olet tullut takasin=)Ei oo tainnu kukaan päivittää esittelypinoa ja täällä on sellasia uusia jotka on käynny kerran ja sit ei ole kuulunu??

Meijän poitsulla on kuumetta ja yskä=(joten kohta nukkumaan.Herättää mut varmasti parin tunnin päästä...Hyvää yötä!

Vierailija
5/54 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt on olleet niin suuri osa mun elämää viimeaikoina, etten ole ehtinyt mitään tekemään ajan kanssa.

Nyt kuitenkin koitan parantaa tapani, jos vaikka auttaisi tähän kuumeiluun..

Mutta nyt en jaksa jaaritella enempää..

KP

Vierailija
6/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silmät ihan ristissä kun viime yö tuli valvottua melkein kokonaa=(Poitsulla kauhia yskä ja kuume on ollu nyt parhaimmillaan 38,8 lääke laskee sen 38...ja kauhea yskä vaivaa.Toisella on iha käheä ääni=)Onneksi on yskänlääkettä kaapissa ja panadolia...

Tänään saan tietää siskon tuloksen raskaustestistä.Sillä otetaan se verikokeesta=)Oireita sillä on jatkunu pitkään ja testit näyttää negaa.Kuukautiset ovat kohta kuukauden myöhässä...eilen sillä oli tihkun vähän maitoa tisuista ja soitti neuvolaan ja pisti samantien sitten verikokeisiin=)

Vierailija
7/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa jo hävitä!=)ei kuulu siskosta vielä mitään=/

Vierailija
8/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun vielä muistatte minut :)

Päivitin tuon meidän esittely pinon. Oli tippunut jo aika kauas se edellinen esittely, mutta löysin sen ja lisäsin siinä ilmottautuneet miimu86:n ja Idalyn listaan. Onkos muita uusia tullut? Tai joku poistunut?

[color=blueviolet]Snow:

Ikävää, tuommonen sairastelu pienellä :( Toivottavasti menee pian ohi ja saatte molemmat taas rauhassa nukuttua yöt. Mitäpäs muuta sulle kuuluu? Luin kyllä nuo edelliset pinot mutta ei oikein jäänyt mieleen kun niissä oli niin paljon asiaa :) Olet tainnut jo päästä kunnolla yrittämään ja mieskin on innolla mukana, vai muistelenko ihan väärin? Toivottavasti tärppää pian! [/color]

[color=green]Kinttunen:

Toivottavasti sun kierrot tasottuis pian, ikävää kun ei tiedä varmaks missä mennään kun menkkoja ei kuulu :( Niin, tuosta pilsujen lopettamisesta, mullakin muuttu menkat oudoiks kun oli jotain puol vuotta kulunut pillereitten lopettamisesta, en sitten tiedä johtuiku vielä niistä vai mistä. Nyt vasta (reilu vuos myöhemmin) rupee taas tasottumaan. Mulla ei kierrot pidentyneet vaan lyheni (noin 25 päivään) ja ennen menkkojen alkua tuli tiputteluvuotoa pisimmillään jopa viikon verran :( Sitten viime syksynä luin eripaikoista (lähinnä netistä), että helokkiöljy saattas auttaa. Rupesin marraskuussa popsimaan helokkiöljy kapseleita ja heti väheni tiputteluvuodot ja kierto piteni takas 28 päivään nyt tiputtelee enää parina päivänä ennen menkkoja. Mutta sulla varmaan auttaa se että alotat ne pillerit uudelleen. [/color]

Mitäs [color=purple] Sonnaille [/color] kuuluu? Taisitte jo muuttaa sinne Etelä-Suomeen? Mites muutto sujui? Saitteko kivan asunnon? Muistelen kyllä että kerroitkin jotain noissa edellisissa pinoissa, mutta en oikein muista mitä niin kyselen, jos kertoisit uudelleen :) Mites on arki lähtenyt sujumaan siellä etelässä?

Tulkaapas nyt muutkin pinoilemaan ja juttelemaan mun kanssa :) Oon ollut niin pitkään poissa, että ois kiva kuulla kaikista mitä teille kuuluu.

Vierailija
9/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowflake: Ikävää et poitsu on kipeenä. Tota kuumetautia on liikkeellä, meillä töissä on lapsikato just ton kuumetaudin takii. Itekki yskin siihen malliin et kohta se on mullaki. Jokos siskos raskaustestin tulos selvis?

Itelläni alko sitte eilen illalla menkat, että se siitä sitten. Mies oli innoissaan ku ne alko mut kyl sen into laantu ku näki miten mua harmitti ku en ollukkaa raskaana. Just tossa kattelin etelänmatkoja, jos päästäs toukokuussa vähä lomailee. Siellä vois yrittää pehmittää tota miehen körilästä =)

Mutta palailen vielä illemmalla kirjottelee, meen päiväunille. Eilen illalla menin vasta 12 nukkumaan ja heräsin aamulla 4.15 ku piti mennä 6 töihin. Rupee vähä vintissä viiraa ku ei oo nukkunu kunnolla.

Vierailija
10/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem83:kiitos kysymästä=)Nyt on menny toosi hyvin tän vaavi suunnittelun saralla ja nyt katellaan just tonttia porvoosta,en tiedä muutetaanko kyl sinne kun mä oon vähän vastaan...ihana paikka se on mutta kun kaikki sukulaiset,ystävät ja muut jäis tänne vantaalle...Mutta asunnon rakentamista suunnitellaan kovasti ja laskeskellaan jo budjettia...en tiiä vielä otetaanko talopaketti vai rakennetaanko alusta asti itse.Ukolla on noita suhteita...Käyn koko ajan vauvan vaatteita hypistelemässä ja mietin jo mitkä vaunut on hyvät jne.Hullu kun olen;)Kuhan nyt se plussa tulis1!TÄÄ ON YHTÄ PIINAAKUN OOTTAA TÄTIÄ SAAPUVAKSI=)

Miimu86:Se testi ei ollu vielä valmis joten jännityksessä ollaan vielä tunti pari=/

Vierailija
11/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne uudet pilsut sitten auttais..tuntuu hassulta alkaa syömään niitä taas, mut eikai se auta. Mä mietin, et kannattasko vielä testata sitä ennen ihan vaan varmuuden vuoksi. Tätiä ku ei tosiaan tänäänkään näy ja ei tunnu olevan ihan lähiaikoina tulossa.

Vierailija
12/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokin hormonaalinen häiriö,jos nyt tätiä ei kuulu niin sit tutkimuksiin...

Vierailija
13/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nää plussat näyttää karttavan tän porukan kiitettävällä tavalla.. :(

Vierailija
14/54 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä vähän moikkaamaan ennen kun meen nukkumaan, rupes just hirveesti nukuttaa ja mies on jo nukkumassa.

Snow:

Harmi ettei siskosi plussannut :( Toivotaan ettei teidän kummankaan tartte enää kauaa piinailla ++++++++++~~~~~~~säteitä! Vauvan vaatteet on kyllä tosi ihania, ois ihana päästä hipeltämään semmosia pieniä vaatteita, mutta olen vaan toistaseks tyytynyt netistä ihailemaan, tänään just kävin sen uuden äitiyspakkauksen selaamassa kelan sivuilla, tosi sulosia pikkusia vaatteita!!!

Kinttunen:

Onhan se varmasti vähän outo alottaa taas pilsut, mutta toivotaan että ne auttaa tasottamaan sun kierrot. Olikos teillä jo sovittuna miehen kanssa joku aikataulu millon rupeette yrittämään? Voisithan sä vielä varmuuden vuoks testata jos ei menkat tunnu alkavan niin onpahan ainakin varmasti varmistettu. Onhan täälläkin sivuilla ollut niitä tapauksia, että on vasta tosi myöhään plussannut.

miimu86:

Oi, ois tosi ihanaa päästä jonnekin loma-matkalle, varsinkin etelään lämpimään, kun tuntuu ettei tuo kevät tule tänne ollenkaan! Me käytiin vajaa vuos sitten miehen kaa Gran Canarialla ja oli tosi ihanaa, oltiin ekan kerran kahestaan noin pitkällä matkalla. Koko syksy haaveiltiin että lähettäs tänäkin keväänä mutta saapa nyt nähä kun se on kuitenkin melko kallista puuhaa, miehellä on kyllä vielä talvilomat pitämättä. Toivottavasti saisit vielä miehenkin siellä etelän lämpimässä sulatettua :)

Nyt taidan painua nukkumaan kun on jo niin väsy. Hyvää yötä Haaveilijat!

Vierailija
15/54 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi talopaketin säästäminen!Ostetaan neljä huonetta ja keittiö,saunalla ja kodinhoitohuoneella!Ihanaa!Vuoden päästä alkaa vasta tosi rakentaminen mutta nyt säästetään enemmän vielä1Eli asutaan tällä hetekellä ukkoni vanhempien luona nyt että saadaan säästettyä nopeammin rahat...rankkaahan tää välillä on mutta onneksi ukon vanhemmat ovat todella mukavia=)Täällä ei muut taida enää vilkkasti käydä kun tansem ja kinttunen ja minä=)Tietysti kaikilla on työt sun muut...Nyt lähen bongailee vapaita töitä jostain....

Vierailija
16/54 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan kovasti kirjotella opinnäytetyötä nyt, mut ku ei kiinnosta..blaah..Juu, kyllä tää meidän poppoo on pienentynyt aika paljon niistä alkuajoista ku porukkaa ilmaantu koko ajan lisää. Eipä silti, näin pienemmällä porukalla on kiva rupatella ja oppii tuntemaan muut paremmin. :)

Vierailija
17/54 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en sitten taas saanut yhtään mitään tehtyä sen ens tiistain tentin eteen, huoh! Arvasin, että kun meillä netti aukee niin en taas saa mitään koulujuttuja aikaseks kun netissä vaan pakoilen hommia...

Minne kaikki tosiaan on hävinnyt? Tän viikon pinossa on ollut tosi vähän porukkaa ja nyt on kuitenkin jo keskiviikko menossa! Kävin just viime viikon pinoa tutkailemassa ja siellä oli vielä ollut alkuviikosta paljon porukkaa mukana. Missä te kaikki Haaveilijat piileksitte, tulkaahan mukaan juttelemaan :) [color=blueviolet] Sonnaista [/color] ei oo kuulunu viikkoon mitään, jokos ne muutti vai oisko just muuttamassa kun ei oo kuulunut? [color=blueviolet] Appelsiinie, Milenna ja minttuli [/color] oli ainakin kirjotellut vielä viime viikolla missäs te olette?

[color=DeepPink]Snow:

Onnittelut talopaketin johdosta!!! On varmaan ihana päästä suunnittelemaan omaa taloa :) Jokos päätitte minne aiotte sen talon pystyttää, sinne porvooseen vai minne? Ois kyllä tosi ihan kun sais oman talon ja pihan ja siellä rauhassa puuhailla mitä tahtoo. Minkä yrityksen talopaketin ostitte? Mä käyn aina välillä ihailemassa netti sivuilla eri yritysten talopaketteja. [/color]

[color=dodgerblue]Kinttunen:

Miksihän koulu juttuja on aina niin vaikee saada alotettua ja tehtyä, vaikka olevinaan sitä on valinnut semmosen alan ja asiat jotka kiinnostaa, mutta silti tuntuu niin vaikeelta opiskella, huoh. Munkin pitäs olla nyt lukemassa siihen ens viikon tenttiin mutta täällä vaan istun tietsikan ääressä nettiä selaillen... Tsemppiä opinnäyte työhön! [/color]

Nyt on pakko yrittää ottaa itseään niskasta kiinni ja ruettava lukemaan siihen tenttiin tai muuten ei tule mitään! Hyvää päivänjatkoa Haaveilijoille! (Tulkaahan kaikki esiin sieltä piiloistanne ja ahkerasti taas kirjottelemaan)

Vierailija
18/54 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juu, kuulostaa tosi hyvältä tuo talohomma Snow! :) Unohin äsken sanoa sen.

Emmä tiiä tän opiskelun suhteen..ala on oikee, mut koulu on aivan väärä.. :) Noh, kuhan täältä paperit joskus pois saa. Mulla on ollut noiden toimeksiantajien jne. kans ongelmia ja nyt en vaan jaksa kirjottaa! Toisaalta ei tässä oo enää ku vuosi suurinpiirtein jälellä, et jos sitä sen aikaa jaksais vielä.. ;)

Tätiä ei näy vieläkään... Mä tosiaan lähen tänään taas reissun päälle ja palailen asiaan sitten sunnuntaina.. :) Ilmottelen tätitilanteen taas sitten ! ;)

Vierailija
19/54 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansem:K-raudalta ollaan nyt kyselty semmosta puutalo pakettia=)Mä jo nään silmissä ihanan puutarhan ja grillikatoksen ja mie masu pystys=)Vuokrataan kaupungilta tontti niin tulee halvemmaksi...Sitten jossain vaiheessa sen tontin voi lunastaa!

Mulla on väsymys lisääntyn vaikka viime yön nukuin sikeästi 10 tuntia!Hyvä et silmät pysyy auki=)Kuvottaa ajoittain!!Ja ihmeellistä nippausta alamasussa mutta tätiä ei tuu vaan runsaasti valkovuotoa!Tää on taas tätä vainoharhasuutta!Mutta laskin että ois jos siis olis kiinnittyny niin olis 3 päivää kiinnittymisestä...nooh jos ei kuulu tätiä viimestään sunnuntaina niin testiä ostamaan=)Pisullakin juoksen öisin ja päivisin tosi useasti=)

Vierailija
20/54 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=A52A2A]Kyllä miekin täällä oon! En vaan oo viime aikoina viittiny täällä käydä, kun niinkun jo aiemmin juttelin, täällä on keskustelu loppunu kokonaan... En oo sit oikein keksiny mitään sanottavaa, kun mulle ei sen kummempia kuulu enkä viiti koko aikaa samoja asioita pyöritellä. Ja koska pino on ollu niin hiljanne niin ei oo ollu oikein mitään kommentoitavaakaan... Jospa tää pino tästä taas piristyis! Toivotaan...

[b]Snowflake[/b]: Tuttu tunne ainakin mulle tuo kateus toisen raskaudesta... Vaan oikeestaan kaikkein lähimpien ystävien raskauksista pystyn olemaan vilpittömästi ilonen, muuten aina kun kuulen että joku on raskaana tai nään että jonkun maha on pyöristyny, tuun vaan äärimmäisen kateelliseks... Eikä siinä vielä mitään, mie jopa itkin, kun miehen sisko sai vauvan, en siksi että olisin ollu niin onnellinen, vaan siksi, että olin niin kateellinen... :/ Niin, että et sie nyt niin kauhee kuitenkaan oo! Ja onnea taloprojekstin johdosta! Mistäs meinasitten hankkia talopaketin? Mie oon käyny haaveilemassa ValmisVaajaa, Valmaa tai Vappua, mutta omakotitalon hankkiminen ei oo meille nyt ajankohtasta. Mies ei muutenkaan oo niin innotunu omankotitalosta, mutta mie haluun kyllä sitten kun lapset on tehty... Joka tapauksessa omakotitalohanke saa odottaa niin kauan, että meillä on kaikki lapset tehty, että osataan sit hankkia oikeen kokonen niin, että kaikki saa oman huoneen. 5-6h + keittiö on meille sopiva sit jos saadaan niin kolme lasta niinkun mie haluisin... ;)

[b]Kinttunen[/b]: Hienoa että tilanne selvisi! Saanpahan seurakseni nyt ainakin vähäks aikaa toisenkin sellasen, joka " vaan" haaveilee...

[b]Tansem[/b]: Ihana kun pääsit taas takasin. Mie oonkin jo ajattellu, itä sulle kuuluu, kun et oo päässy niin pitkään aikaan! Tosi mukava kuulla, että ootte sopeutunu ja viihdyte uudessa kodissa! Oma sauna on kyllä luxusta... Myö ei olla vielä muutettu, toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna lähdetään. Asunto on tosin meidän jo nyt huhtikuun alusta eli varmaan jotain pientä viedään jo etukäteen uuteen kämppään. Huomenna lähdetään Järvenpäähän tekemään vuokrasopimus ja jäädään samalla maalaamaan kämppää. Sit voiskin alkaa vähitelleen tyhjentämään tätä miun kämppää, tässä kun loppuu vuokrasopimus huhtikuun loppuun ja ollaan sit se muuttoa edesltävä viikko miehen asunnossa... Se meidän uus kämppä ei varsinaisesti kyllä oo mikään unelmakämppä, mutta kyllä myö siitä tekemällä saadaan sellanen, että siinä pystytään olemaan miun vamistumiseen saakka. Sit aletaan ettiä isompaa ja ehkä ihan omaa...

[b]Miimu[/b]: Ai että oliskin ihana päästä jonnekin lämpimään... Suunniteltiin loppuvuodesta että oltais lähdetty toukokuussa Tunisiaan, mutta se sit jäi... Ja onneks jäikin, ei oltais voitukkaan lähteä kun mies alottaa sen oppisopimuksen. Mihis meinasitte matkata?

Oon ehkä maininnukkin, mutta mulla on varattuna gyne varattuna huhtikuun loppuun, että saisin kierron taas ojennukseen... Viimesten pillerimenkkojen jälkeen ei oo tapahtunu mitään. Kiloista en tiedä, mutta maha on vähän kasvanu, joten kai se pitää paikkansa, etä pillereiden lopettaminen saattaa lihottaa. Täytyy yrittää nyt pysyä edes näissä mitoissa, jos en mitään pois saa... Ajattelin pyyttää gyneltä yhtä diabetes-lääkettä, joka PCO-ihmisillä on kuulemma tasannu hyvin kiertoa ja monilla on helpottanu raskautumistakin. Jos vaikka meilläkin sit tärppäis...

Jaah, pakko alkaa tekemään päättötyötä. Tein eilen pari haastattelua ja nyt on hirvee urakka saada ne purettua... Varsinkin kun nauha on pätkiny niin, että haastattelusta on hävinny pätkiä. :(

-S-

[/color]