Häät ilman kaasoa
Lyötiin mieheni kanssa nyt lukkoon päivämäärä häille, kesälle 2018. Juhlapaikkaa miettiessäni tulin ajatelleeksi ettei minulla ole ainuttakaan ystävää/kaveria jonka kutsua häihin tai pyytää kaasoksi. Siis ihan oikeasti. Onko kukaan palstalainen ollut häissä jossa morsian on sosiaalisesti täysin epäonnistut? Läheinen suku kyllä löytyy, kutsuja lähtisi noin 150:lle ihmiselle. Muttei yhdellekkään ystävälle kun niitä ei ole!
Tätä ajatellessa tekisi sittenkin mieli puhua mies ympäri ja mennä naimisiin kahdestaan ulkomailla.
Kommentit (22)
Olen mennyt kahdesti naimisiin. Minulla on viisi läheistä ystävää.
Ensimmäisissä häissä minulla oli kaaso. Hän koristeli auton. Oli paikalla kun pukeuduin. Jotain tuollaista. Oli niin turhake, että seuraavissa häissä ei ollut kaasoa.
Joskus ennenvanhaan kaaso oli aikaansaava ja tomera (sukulais)rouva, ehkä sinäkin voisit ajatella samaa? Siis henkilö, joka oikeasti osaa auttaa sinua käytännönjärjestelyissä, joka tuntee sukunne ja osaa suunnitella pöytäjärjestelyt ym. Luulen, että hänestä olisi sinulle enemmän iloa ja hyötyä kuin jostain ystävättärestä?