Koska Miss Suomi 2017 Semifinalistit julkaistaan?
Tänään pitäisi selvitä 20 näistä semifinaaliin, mutta vielä ei ainakaan ole iltapäivälehdissä IS tai IL naisista kuvia? Miss Suomi Facebook sivulla kerrottiin et julkaisupäivä on ti 16.5.
Kommentit (14)
Kahdelta tulee :)
Aivan kamalia nuo iltapäivälehtien kuvat tämän vuoden kilpailijoista. Eikö niillä ole yhtään taitavia kuvaajaa töissä? 😠 Kilpailijoiden somekanavilta löytyy paljon parempia otoksia.
Onpa tuo Erika Mäenpää kaunis. Toivottavasti voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Instakuvissaan ei kummonen.
No onpahan taas... Eikö missin pitäisi olla ennen kaikkea kasvoiltaan kaunis? Tuolla puolet on ihan taviksia, joilla vaan on hyvä kroppa. Jos hakijoiden taso on noin matala, mitä järkeä on koko kisoissa?
Voin sanoa monien ystävieni olevan kasvoilta paljon kauniimpia kuin puolet tuolla. Kroppa ei tosin useimmilla tuntemillani naisilla ole missin mitoissa, eikä ketään kiinnosta alkaa laihduttamaan jotain misseyttä varten.
N23
Jasmine Järvisellä voisi olla saumoja maailmanluokan kaunottareksi. Hyvin arvokkaam näköinen olemus. Muutama nätti blondi siellä oli myös, se ensimmäinen ja sitten tämä Erika, mutta joku mätti ja pahasti. Tihrusilmät tai liian lytyssä olevat kasvot.
Jasminen pitäisi saada hieman lihaa luiden päälle niin näyttäisi entistä paremmalta.
Jasmine Järvinen Instagramissaankin hyvin kaunis. Tässä näyttää joltain vanhan ajan Miss Universumilta/Hollywood-tähdeltä:
https://www.instagram.com/p/BUJ_1fPgto3/?taken-by=jasmineemilia
Vau! Tällä voisi ollakin mahdollisuus päästä pitkälle Univerumissa.
Vierailija kirjoitti:
Pituuttakin 180cm missiksi hyvän pituinen.
Itse tykkään Adrianasta ja olisiko toinen ollut Eve susi sellainen siro tumma tyttö. Muut ovat mielestäni hyvin tasapaksuja osan valintaa voi vain ihmetellä.
Kun katsoo noita iltalehden kuvia niin tuntuu, että harvalla olisi potentiaalia miss suomi -titteliin, mutta kun googlailee instagramkuvia, niin löytyy selvästi enemmän potentiaalia. Kuka nuo kuvat oikein valitsee? Osassa kuvia tytöt näyttävät yli kymmenen vuotta oikeaa ikäänsä vanhammilta.
Meikki se on mun mielestä, joka yleisesti ottaen vanhentaa/huonontaa ehdokkaita (siis se "missimeikki"). Eve on mun lemppari, tosi upea.
Vierailija kirjoitti:
Jasmine Järvinen Instagramissaankin hyvin kaunis. Tässä näyttää joltain vanhan ajan Miss Universumilta/Hollywood-tähdeltä:
https://www.instagram.com/p/BUJ_1fPgto3/?taken-by=jasmineemilia
Vau! Tällä voisi ollakin mahdollisuus päästä pitkälle Univerumissa.
Gaga.
Mun mielestä se Erika näytti vähän löysältä ja huonokuntoiselta.
Tänään pitäisi julkaista kaikki 20 semifinalistia