Miksi on kohteliasta kehua naisen vaatteita tai ääntä mutta ei tissejä?
Kommentit (11)
Millaisena näkisit sen, jos satunnainen ihminen kehuisi sepalustasi?
Sitten saat kehua intiimiosia kun olet päässyt naisen kanssa intiimiin kanssakäymiseen.
Oon muuten miettinyt samaa, olen itse nainen. Kun keuhkotaan, että miksi naisten rintoja seksualisoidaan ja naisten pitäisi saada kulkea tissit esillä, niin en käsitä, miksei niitä voisi katsoa ja kehua kuten kauniita kasvojakin, jos niissä ei ole mitään seksuaalista. N22
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielimen kehuminen on eri asia, mutta jos sen tekisi mukava nainen, niin kai se ihan kiva juttu olisi. Ap
Miksi miksi miksi miksi... Lapsi on terve kun kyselee mutta sairas kun ei lopeta. Tämä koskee erityisesti trolleja jotka kuvittelee olevansa ovelia.
Olet huono, ap. Sinulla on kolme vaihtoehtoa: joko jatkat ja teet itsestäsi vielä pahemman pellen, opettelet trollaamaan paljon paremmin tai sitten ihan vaan lopetat.
Auttaisko se ymmärtämään jos kuvittelisit jonkun kehuvan sun äitisi tissejä vs. tämän kivoja vaatteita?
Tai miltä susta tuntuisi jos joku karvainen 120 kg kehuisi miten kiva pieni kiinteä pylly sulla on? Kohteliaisuushan se vain, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten miettinyt samaa, olen itse nainen. Kun keuhkotaan, että miksi naisten rintoja seksualisoidaan ja naisten pitäisi saada kulkea tissit esillä, niin en käsitä, miksei niitä voisi katsoa ja kehua kuten kauniita kasvojakin, jos niissä ei ole mitään seksuaalista. N22
Ai ap on miettinyt samaa kuin ap, vautsi!
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman imartelevana. Olisin varmaan koko viikon kuin nuori kukonpoika.
Koska sitten me laudat emme koskaan saisi kehuja :( T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Sitten saat kehua intiimiosia kun olet päässyt naisen kanssa intiimiin kanssakäymiseen.
Tissit ovat imettämistä varten, ei niissä ole mitään intiimiä.
Kyllä minä aina muistan kehua jos näen naisella kunnon maitobaarin ja kysyn läpällä että saakohan sitä itsekin vähän lypsää...