Hauskaa lukea aina kun joku nainen valittaa että kaikki tuijottavat
Itse olen nätti nainen enkä tiedä tuijottaako tai edes noteeraako minua kun en koskaan tarkkaile muiden ihmisten mahdollisia katseita. Keskityn siihen mitä teen ja minulle on yhdentekevää katsooko joku vai ei.
Nuorempana ja epövarmana tarkkailin aina katsellaanko minua. No kyllähän silloin katseltiin. Mutta nyt kun en enää tarkkaile en ole saanut enää yhtäkään ihmistä "kiinni" katselemasta minua. Näin sen vaan on että ihminen näkee sen mitä se haluaa nähdä.
Jos kiusaannut muiden katseista niin älä katsele ja tarkkaile muita ihmisiä. Keskity muihin asioihin.
Kommentit (9)
Nauttivat kuitenkin sisimmässään ja naamioivat sen mukaärsyttäväksi. Minä en myöskään edes huomaisi jos joku minua katselee kun yleensä luen kirjaa tai puhelinta jos seison tai istun yksinäni jossain missä on muita ihmisiä.
Nainen joka huomaa katseet, nauttii niistä. Jos ei nauttisi ei myöskään katsoisi.
Ihminen on sellainen että jos se saa pahan mielen jostain niin se yrittää vältellä sitä.
Jos esim minua hirvittää eläinten teurastus niin välttelen katsomasta videoita joissa eläimiä teurastetaan.
Jos naista oikeasti inhottaa ne muiden tuijotukset niin olisi sitten katselematta muita . Ihminen kyllä pystyy siihen jos vaan haluaa. Mutta moni kun ei halua vaikka väittää muuta. Kiero on ihmisen sisin.
Jännä ilmiö kyllä.
Yhdenkään miehen en ole kuullut valittavan että naiset tuijottaa.
Tuijotin tänään pitkään yhtä naista joka näytti aivan edesmenneeltä siskoltani. En saanut silmiä irti ja alkoi tulemaan tippaakin linssiin. Silti vaan tuijotin. Ei se onneksi nähnyt.
Musta on kans hauska kattoa joitain nuoria naisia kun ne on jossain missä on paljon ihmisiä ja pää pyörii koko ajan hiukset puolelta toiselle heitellen tarkkaillen kuinka moni häntä nyt sitten katselee ihastuksissaan :D
En uskalla katsoa muihin ihmisiin, joten en tiedä katsotaanko minua vai ei. Todennäköisesti ei. En ole kauhean kiinnostavan näköinen.
Näinhän se on.