Voinko jotenkin kirota minua huonostikohdelleen exän?
Haluaisin kirouksen hänelle tai kostaa muuten. Kertokaa miten.
Kommentit (13)
No tuota kovasti roikut hänessä kiinni
Hanki oma upea elämä
Hanki tiukka perse ja uusi komea mies😀
Vierailija kirjoitti:
Hanki tiukka perse ja uusi komea mies😀
Molemmat on jo, ja upea uusi elämä muutenkin. Mutta en pääse yli narsistiexän loukkauksista. Haluaisin hänen kärsivän.
Tee exän näköinen voodoo-nukke ja pistele sitä neuloilla. Mieti samalla, miksi annoit sen kohdella itseäsi huonosti.
Voit kostaa hänelle julmimmin elämällä nyt omaa onnellista elämääsi, treffailla kivoja tyyppejä ja nauttia kesästä. Tai sit voit pissata uunipeltiin, pakastaa sen ja sujauttaa pissalevy sen kusipään postiluukusta sisään.
Itse olen kironnut kolme henkilöä, ja katunut kun näin seuraukset. Olisi vastuutonta kertoa miten sen tein. Anna kohtalon huolehtia. Saa kyllä rangaistuksensa.
Ok. Kiroan hänet puolestasi - ehdollisena, jos tosiaan on narsisti. Älä sitten valita.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kironnut kolme henkilöä, ja katunut kun näin seuraukset. Olisi vastuutonta kertoa miten sen tein. Anna kohtalon huolehtia. Saa kyllä rangaistuksensa.
Kirositko käyttämällä mustaa magiaa?
Paras kosto on jos sinulla menee hyvin. Päätä että päästät irti ja annat itsellesi anteeksi. Elämä on epäreilua mutta juuri siksi sinun pitäisi tuntea myötätuntoa, tässä itseäsi kohtaan. Päästä irti.
Näin kiroat exän: lausu kovalla äänellä "mumbojumbokikkeliskokkelisabragadabraAMEN!". Piirrä ilmaan vasemman käden keskisormella pentagrammi ja oikealla kädellä tee V-merkki etusormella+keskisormella samanaikaisesti. Toimii takuuvarmasti. Exäsi saa tuta nahoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Paras kosto on jos sinulla menee hyvin. Päätä että päästät irti ja annat itsellesi anteeksi. Elämä on epäreilua mutta juuri siksi sinun pitäisi tuntea myötätuntoa, tässä itseäsi kohtaan. Päästä irti.
Tähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirositko käyttämällä mustaa magiaa?
En tiedä mitä tarkoitat mustalla magialla. En käyttänyt esineitä tai monimutkaisia rituaaleja. Kyse on muusta.
Syyttömän päälle langetettu kirous palaa kiroajaan itseensä.
Kiroo ihan ittes vaan, sinähän hänet valitsit ja annoit kohdella itseäsi huonosti. Ota opiksesi ja lakkaa märehtimästä asiaa.
(Jos oikein isota rötöksestä on kyse, niin rikosilmoitusta peliin vaan)