Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko jotenkin kirota minua huonostikohdelleen exän?

Vierailija
15.05.2017 |

Haluaisin kirouksen hänelle tai kostaa muuten. Kertokaa miten.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroo ihan ittes vaan, sinähän hänet valitsit ja annoit kohdella itseäsi huonosti. Ota opiksesi ja lakkaa märehtimästä asiaa.

(Jos oikein isota rötöksestä on kyse, niin rikosilmoitusta peliin vaan)

Vierailija
2/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota kovasti roikut hänessä kiinni

Hanki oma upea elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tiukka perse ja uusi komea mies😀

Vierailija
4/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki tiukka perse ja uusi komea mies😀

Molemmat on jo, ja upea uusi elämä muutenkin. Mutta en pääse yli narsistiexän loukkauksista. Haluaisin hänen kärsivän.

Vierailija
5/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee exän näköinen voodoo-nukke ja pistele sitä neuloilla. Mieti samalla, miksi annoit sen kohdella itseäsi huonosti.

Vierailija
6/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kostaa hänelle julmimmin elämällä nyt omaa onnellista elämääsi, treffailla kivoja tyyppejä ja nauttia kesästä. Tai sit voit pissata uunipeltiin, pakastaa sen ja sujauttaa pissalevy sen kusipään postiluukusta sisään.

Vierailija
7/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kironnut kolme henkilöä, ja katunut kun näin seuraukset. Olisi vastuutonta kertoa miten sen tein. Anna kohtalon huolehtia. Saa kyllä rangaistuksensa.

Vierailija
8/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiroan hänet puolestasi - ehdollisena, jos tosiaan on narsisti. Älä sitten valita.

Vierailija
9/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kironnut kolme henkilöä, ja katunut kun näin seuraukset. Olisi vastuutonta kertoa miten sen tein. Anna kohtalon huolehtia. Saa kyllä rangaistuksensa.

Kirositko käyttämällä mustaa magiaa?

Vierailija
10/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto on jos sinulla menee hyvin. Päätä että päästät irti ja annat itsellesi anteeksi. Elämä on epäreilua mutta juuri siksi sinun pitäisi tuntea myötätuntoa, tässä itseäsi kohtaan. Päästä irti.

Vierailija
11/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kiroat exän: lausu kovalla äänellä "mumbojumbokikkeliskokkelisabragadabraAMEN!". Piirrä ilmaan vasemman käden keskisormella pentagrammi ja oikealla kädellä tee V-merkki etusormella+keskisormella samanaikaisesti. Toimii takuuvarmasti. Exäsi saa tuta nahoissaan.

Vierailija
12/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kosto on jos sinulla menee hyvin. Päätä että päästät irti ja annat itsellesi anteeksi. Elämä on epäreilua mutta juuri siksi sinun pitäisi tuntea myötätuntoa, tässä itseäsi kohtaan. Päästä irti.

Tähän!

Vierailija
13/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirositko käyttämällä mustaa magiaa?

En tiedä mitä tarkoitat mustalla magialla. En käyttänyt esineitä tai monimutkaisia rituaaleja. Kyse on muusta.

Syyttömän päälle langetettu kirous palaa kiroajaan itseensä.