Onko kaikki ihmiset, jotka ottavat tatuointeja päänsä tai kaulansa alueelle jotenkin mt-ongelmaisia?
Kommentit (13)
Tatuoin otsaani sanan "työllistämiskelvoton". Siitä on se hyöty, että nyt olen työllistämiskelvoton.
Voitaisiinko lopettaa mt-ongelmaisen käyttäminen haukkumanimenä? Mielenterveysongelmat eivät saa ihmisiä ottamaan kasvotatuointeja. Toistuva vankilassa istuminen ja jengijäsenyys saa.
Ei ole tieteellisesti osoitettu pään alueen tatuoimisen ja mielenterveysongelmien välistä yhteyttä. Jos et ap viitsisi osoittaa tyhmyyttäsi tällä tavalla.
Tatuointien ottaminen yleensäkin on aika mielenvikaista puuhaa. Rumentaa ihmistä tosi paljon. Rikollisethan niitä aiemmin ottivat, en ymmärrä miksi niin moni haluaa pilata ulkonäkönsä nykyään ja ottaa tatuointeja?
Tatuoidut naiset varsinkin ovat ihan kamalan näköisiä. En voisi sellaisen kanssa ainakaan suhteeseen ruveta. Pimeässä voisin nussia. EHKÄ. Mutta en muuta.
Mt sitä mt tätä.. Ap haepa sinäkin apua siihen mt-ongelmaasi ja pian..
Minä arvostan niitä jotka viitsii näyttää keskisormea teille kaikille naamatatuointien muodossa. Jokainen eläkööt miten tahtoo, eikä mt-ongelmat ihmistä huonommaksi tee saatika tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan niitä jotka viitsii näyttää keskisormea teille kaikille naamatatuointien muodossa. Jokainen eläkööt miten tahtoo, eikä mt-ongelmat ihmistä huonommaksi tee saatika tatuoinnit.
Minä melkeimpä vihaan ihmisiä joilla on näkyvällä paikalla tatuointeja.
Yleensä vain yrittävät esittää gangsteria ja saada pelkoa ilmaan. Nössöjä semmoiset, sisältä pehmeitä luusereita.