G: Parasta musiikkia, nimeä yksi (1) levy!
Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonainen albumi, niin kenen artistin ja mikä levy on sinun mielestäsi parasta musiikkia/onnistunein kokonaisuus?
Kommentit (71)
Heart - 1985 julkaistu levy Heart
Vierailija kirjoitti:
System Of A Down - Toxicity
Tätä tulin itsekin ylistämään!
Jane's Addiction: Ritual de lo habitual
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt Vesala: Vesala. Hitto, että on hienoa musiikkia. Olen kuunnellut levyä autossa jo viikkoja.
Hienoa että mielipiteitä on monia. Mun mielestä Vesalan soololevy on järkyttävintä tekotaiteellisinta ulostetta mitä tässä maassa on tehty.
Jenni Vartiaisen toka soololevy Seili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt Vesala: Vesala. Hitto, että on hienoa musiikkia. Olen kuunnellut levyä autossa jo viikkoja.
Hienoa että mielipiteitä on monia. Mun mielestä Vesalan soololevy on järkyttävintä tekotaiteellisinta ulostetta mitä tässä maassa on tehty.
Et ole tainnut pahemmin musiikkia kuunnella? :D
Born In The USA - Bruce Springsteen.
Ray Charlesilta ihan mikä levy tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se levyhän on todella kokeellinen, mutta Vesalan kiistaton lahjakkuus paistaa kaikesta läpi. Hienoa, kun vähän tuuletetaan ummehtuneita käsityksiä siitä, millaista musiikkia Suomessa voi tehdä.
Sleepy Sleepers: Holiday In New York 59
Information Society - Information Society (CD+G) ♥
Toki I think we're alone now, ei ole Tiffanyn itsensä kirjoittama vaan juurikin cover, mutta kyllä hänen versionsa on se ehdottomasti tunnetuin versio. Levyllä jokainen biisi on potentiaalinen hitti. Juurikin mainitsemasi vahva ja aikuinen ääni tekee kokonaisuudesta uniikin.