G: Parasta musiikkia, nimeä yksi (1) levy!
Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonainen albumi, niin kenen artistin ja mikä levy on sinun mielestäsi parasta musiikkia/onnistunein kokonaisuus?
Kommentit (71)
Sana kirjoitti:
Populaarimusiikin puolelta Pink Floyd: The Wall.
Klassiselta puolelta on hankalaa valita yhtä levyä, mutta sanotaan Bachin Johannes Passio nyt tällä hetkellä.
Olet ymmärtääkseni nainen? Ensimmäinen tietämäni nainen, joka diggaa Pink Floydia kovasti. Kiva kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Alanis Morrisette: Supposed Former Infatuation Junkie
Loistava kokonaisuus. Pari kappaletta, joista en niin hirveästi välitä, mutta niiden vastapainoksi ihan uskomattoman hienoja biisejä: I Was Hoping, Joining You, One...
Samis! Ehdottomasti Alaniksen paras levy ja tematiikaltaan + tyyliltään viehättävän monipuolinen. Paras biisi on mielestäni Baba, jossa tekopyhät wannabe-henkisyysgurut saavat kunnolla kyytiä :D
The Prodigy - Music For The Jilted Generation oli nuoruuteni suosikkilevy ja vieläkin kuuntelen sen muutaman kerran vuodessa kokonaan. Olin 18-vuotias kun levy julkaistiin.
Tiffany - Tiffany (1987). Klassikkojen klassikko. I think we're alone, could've been. Hittejä koko albumi.
Vierailija kirjoitti:
The Prodigy - Music For The Jilted Generation oli nuoruuteni suosikkilevy ja vieläkin kuuntelen sen muutaman kerran vuodessa kokonaan. Olin 18-vuotias kun levy julkaistiin.
Ihanaa, joku muukin! :) Mulla menee Jilted pari kertaa viikossa kuunteluun. Se ei vaan vanhene ikinä, kuulostaa yhtä tuoreelta ja hyvältä kuin uutena! Prodigyn paras levy, Experience tulee tiukasti kakkosena. Olin 14 kun MFTJG ilmestyi.
Al Di Meola : Land of the Midnight Sun
Vierailija kirjoitti:
Sana kirjoitti:
Populaarimusiikin puolelta Pink Floyd: The Wall.
Klassiselta puolelta on hankalaa valita yhtä levyä, mutta sanotaan Bachin Johannes Passio nyt tällä hetkellä.
Olet ymmärtääkseni nainen? Ensimmäinen tietämäni nainen, joka diggaa Pink Floydia kovasti. Kiva kuulla!
Tiedän lisäkseni muutaman muunkin naisen, joka diggaa Pink Floydia :) The Wall on ainutlaatuinen levy.
Vierailija kirjoitti:
Tiffany - Tiffany (1987). Klassikkojen klassikko. I think we're alone, could've been. Hittejä koko albumi.
Ensinnäkään I Think We're Alone Now ei ollut Tiffanyn kappale, vaan cover. Sen lisäksi hänellä oli tuo toinen hitti, Could've Been, ihan kiva kappale. Tiffanylla oli myös nuoreksi naiseksi vahva ja hyvä ääni.
Klassikoksi vaaditaan kuitenkin vähän muutakin.
Motionless In White - Graveyard Shift
Jedi mind tricks - violent by desing
Electric Light Orchestra - Out of the Blue
Devo : Q: Are We Not Men? A: We Are Devo!
Scandinavian Music Group: Missä olet Laila?
Madonnan Immaculate Collection. Yleensä kuuntelen vain "yhden hitin ihmeitä".