oon raskaana ja seksi ei huvita.. :((
En ymmärrä, esikoista odottaessani panetti koko ajan. nyt tuntuu älööltä koko ajatus. voi ukko parkaani. vinkkejä miten asia paranisi, muita kohtalotovereita?
Kommentit (4)
Hittojako noille hormoneille teet, ehkä tää " helpottaa" kun imetys joskus loppuu..
Toisaalta, kunhan vaan pääsee hommassa alkuun, niin kyllä se on ihan mukavaa. Se syttyminen vaan vie kauemmin! :) Mutta aikas hiljaista on meidänkin kammarissa.
mutta synnyytksen jälkeen halut palasivat oikeastaan heti
meillä on aina ollut minun raskausaikanani selibaattia. esikoista odottaessa se kesti n. viimeisen raskauskuukauden, keskimmäistä odottaessa 3kk ja tämän kolmannen kohdalla taidettiin harrastaa seksiä pari-kolme kertaa ekan 4kk aikana ja sen jälkeen ei mitään kunnes vauva oli syntynyt.
meillä on ollut haluttomuutta molemmilla, mieskään ei ole innostunut panohommista kun olen ollut ison mahani kanssa. hän on pelännyt että vauvalle käy jotain ja muutenkin tuntuu kuulemma häiritsevältä. itsellänikin on aina halut lopahtaneet kun ison mahan kanssa olo on kaikkea muuta kuin seksikäs ja kaikki mahdolliset vaivat on lisäksi.
mutta on se seksielämä siitä aina sitten virkistynyt, ei meillä nytkään mitään huippuvilkasta ole mutta meillä sentään ON seksielämää :)
eikä yhdenkään aikana oo tehnyt mieli munaa. Synnytyksen jälkeenkin menee vuosi ennenku halut palautuu..
Sellasta se vaan o