Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuoksua käytät arkena entä juhlassa?

Vierailija
15.05.2017 |

Kuinka paljon suihkautat ja mihin? Mietityttää, kuinka paljon tulisi tuoksua käyttää, että tuoksuisi hieman, mutta ettei jää jälkilöyhkää perään tai muutenkaan liikaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina samoja tuoksuja olin sitten lähdössä baariin tai vaan töihin. Tosin töihin laitan vaan pari spruittia kaulalle/paidalle. Baariin lähtiessä ruipin joka puolelle ja montaa eri hajuvettä että varmasti haisee ja pitkälle!

Vierailija
2/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karamellintuoksuista huulirasvaa korvan taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina samoja tuoksuja olin sitten lähdössä baariin tai vaan töihin. Tosin töihin laitan vaan pari spruittia kaulalle/paidalle. Baariin lähtiessä ruipin joka puolelle ja montaa eri hajuvettä että varmasti haisee ja pitkälle!

Paidalle? 

Taitaa pitää ihan paikkansa, että suomalaiset ei osaa käyttää tuoksuja :D

Vierailija
4/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pink grapefruit. raikas ja kevyt tuoksu

Vierailija
5/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbinan sitä mikä ei haise juuri miltään.

Eikä yhtään miltään enää vartin päästä.

Hajusteterrorismista pitäisi oikeastaan sakottaa.

Vierailija
6/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naiset koskaan kysyneet miehiltä, pitävätkö he hajuvesistä? Moni nainen luulee miesten pitävän, koska pitää itse. Lisäksi moni laittaa hajuvettä liikaa etenkin yökerhoon. Tanssilattialla kun vähän hikoilee, niin haju moninkertaistuu. Silti hajuvettä käydään vielä lisäämässä illan mittaan, kun oma nenä on hajuun turtunut.

Vierailija
7/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidalle? 

Kuulostaa muutenkin kauhealta.

Vierailija
8/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas iho tuoksuu hyvälle kirjoitti:

Oletteko naiset koskaan kysyneet miehiltä, pitävätkö he hajuvesistä? Moni nainen luulee miesten pitävän, koska pitää itse. Lisäksi moni laittaa hajuvettä liikaa etenkin yökerhoon. Tanssilattialla kun vähän hikoilee, niin haju moninkertaistuu. Silti hajuvettä käydään vielä lisäämässä illan mittaan, kun oma nenä on hajuun turtunut.

Moni nainen on miesten kanssa ihan samaa mieltä niistä hajuvesistä.

Vierailija
9/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran tuoksuja, että menen fiiliksen tai vuodenajan mukaan, eikä oikeastaan erikseen ole arkeen tai juhlaan profiloituneita. Tällä hetkellä enimmäkseen on käytössä Tom Fordin Velvet Orchid.

Vinkki muuten, että Fragrantica-sivuilla arvioidaan "jälkilöyhkää", eli silagea hajuvesittäin äänestämällä, sieltä saa usein aika hyvän käsityksen. Harvat nykyiset tavaratalotuoksut kuitenkaan enää saavat porukkaa lakoon. Jos tuoksu kuitenkin tuntuu liian vahvalta, niin älä suihkuta iholle, vaan ilmaan ja kävele tuoksupilven läpi.

Vierailija
10/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkautan parfyymia ranteeseen kerran, illalla ehkä kaksi, josta sitten hieraisen ranteisiin ja ehkä kaulalle.

Tuoksut vuodenajan mukaan, talvikäytössä minulla oli nyt Chanel 5 ja Chanelin Chance, nyt keväämmällä sitten hankin Aqua di Gioian ja olen käyttänyt taas Elizabeth Ardenin Green Tea scent sprayta.

Kesää on kaapissa odottamassa Burberryn alkoholiton body mist.

Minä tykkään, kun miehellä on sopivasti parfyymia, ostimme ennen sellaisia toisillemme monesti lahjaksi. Nyt kun avioliitto on päin persettä niin emme ostele.

Vierailija
11/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Ardenin Green Tea. Ei ole varsinainen hajuvesi, enkä sellaista käyttäisi, koska ne haisevat liikaa ja yleensä pahalle. Mutta tuo vesi on erittäin kevyt ja raikas tuoksu.

Vierailija
12/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ympärillä on niin paljon hajusteille allergisia ihmisiä, että ajattelen heitä ja olen tuoksuton.

Vierailija
13/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5. Ou jee. Tunkkaisuudessaan vertaansa vailla. 

Sensai The Silk käy päivään ja iltaan, pidän.

Vierailija
14/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotain 30 erilaista hajuvettä, joita käytän fiiliksen, vuorokaudenajan, vuodenajan ja saippuan perustuoksun mukaan.

Arkisin vain kevyitä tuoksuja, EdT:tä enimmäkseen. Siinä on tuoksuainetta niin vähän, että se ei tuoksu kuin aivan äärestä nuuhkiessa.

Kun tuoksuja vaihtelee, ei myöskään turru niin pahasti hajuvedelle, että lotraisi sitä liikaa.

Yleensä suihkaisen toiseen ranteeseen ja hieron siitä toiseen ranteeseen ja korvien taakse. Toinen konsti on suihkauttaa 1-2 suihkausta ilmaan ja pyörähtää siinä alas laskeutuvassa hajuvesisumussa.

Nyt tänään minulla on Pleasures-tuoksua, pesin ruusuntuoksuisella saippualla ja rasvasin Urtekramin ruusurasvalla, ja tuo sopi niiden kanssa yhteen. Ei ole silti päällekäyvää.

Vierailija
15/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanel 5. Ou jee. Tunkkaisuudessaan vertaansa vailla. 

Sensai The Silk käy päivään ja iltaan, pidän.

Minustakin Chanel 5 oli ennen tunkkainen mummotuoksu. Nykyään olen alkanut pitää siitä. Eli minusta on tulossa tunkkainen mummo ja olen vasta 36! Tämä ihan toteamuksena, ei siinä mitään, miehenikin on nimittäin itseäni reilusti vanhempi että sinänsä sopivaa 🤣

Vierailija
16/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli juuri koskaan, mutta joka tapauksessa käytän päivittäin Escadan sesonkituoksuja. Suihkutan yhden suihkauksen molempiin kyynärtaipeisiin, vaikken edes tiedä, onko siinä mitään ideaa. Ranteet tuntuu huonolta paikalta, koska käsiä tulee pestyä usein.

Joskus jos haluan tuoksun säilyvän pitkään, suihkautan sitä perusvoiteen sekaan ja laitan vartalolle. Harvoin lisään tuoksu päivän mittaan. Se on enempi sellainen päivän aloitusrutiini ja minimaalinen nautinnonhetki kun saan nuuhkaista sitä hedelmäistä tuoksua jota rakastan.

Vierailija
17/18 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli

Vierailija
18/18 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidalle? 

Kyllä, paidalle. Vittuako mua sun mielipide kiinnostaa. Miehet ainakin ovat tykänneet ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme