Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisista saamasi palvelun taso, hyvä vai huono?

Vierailija
15.05.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
2/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisurkea. Minua piti kuulustella todistajana rikosjutussa mutta kuulustelijalla olikin kiireitä käräjäoikeuden vangitsemispäätöksen kanssa. Myöhemmin kun kuulustelu lopulta pidettiin niin paljastui että he olivat jo edellisenä päivänä tienneet sen etteivät mitä suurimmalla todennäköisyydellä voi kuulustelua tuolloin alunperin sovittuna aikana pitää. Eivät kuitenkaan peruneet sitä silloin koska siinä oli joku 0,0001% todennäköisyys että se onnistuukin silloin.

Vierailija
4/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Tosin viimevuosina ei ole tarvinnut kauheasti poliisin kanssa asioida muuten kuin passiasioissa ja alkometriin puhaltaessa.

Yhdet ylinopeussakot olen saanut n.15v sitten ja silloin poliisi oli mukava ja huumorintajuinen, ei syyttelevä ja ylimielinen niikuin monesti saa kuulla poliisin käyttäytyvän. Ehkä se kohtelu riippuu siitä miten itse käyttäytyy.

Vierailija
5/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kätevästi netissä passia ja henkilökorttia, ok. Käy poliisilaitoksella todistamassa henkilöllisyys kun edellisistä hauista on aikaa. ok. Kaikki kuvat ja datat on valmiina eli pitää vain todistaa henkilöllisyys ja kirjoittaa allekirjoitus. ok. Saat lopulta ajan kohtuullisen nopeasti mutta ei tietenkään oman kaupungin poliisilaitokselle vaan naapurikaupunkiin, menet paikalle ajallaan, odotat puolisen tuntia vuoroasi ja lopulta pääset tiskille: sori meidän tietokoneet ei toimi joten viitsisitsä kirjoittaa ne kaikki tiedot varmuuden vuoksi tohon lomakkeelle... argh.

Tietotekniikka kuulemma nopeuttaa ja helpottaa hakuprosessia.

Vierailija
6/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Olin yli 10 vuotta sitten huonossa suhteessa, jossa oli jopa tilanteita, että piti asioida poliisin kanssa (esim. mies tuli kännissä hakkaamaan asuntoni ovea ja pelkäsin). Nämä kaikki poliisi hoiti hyvin ja ammatillisesti.

Olen sivullisena soittanut häkeen parista tilanteesta, väkivaltatilanteita, esim. mies riehui siihen malliin, että vaikutti vaaralliselta ja toisen kerran meinasi nainen saada turpaan, nämäkin hoidettiin hyvin. Naapureista olen myös soittanut pari kertaa ja nekin poliisit hoiti (meteliä yön pikkutunteina).

Töiden puolesta (olen myyjä) olen soitellut poliisille monet kerrat. Nämäkin on menneet hyvin, joskus on tullut vastaan vähän kyllästyneitä ja leipääntyneitä pollareita mutta voin sanoa, että aina hyvin hoidettu on keissit muuten.

Vierailija
7/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä varsin hyvä kohtelu suuremmassa suomalaisessa kaupungissa. Hätäkeskuksen toiminnasta tuosta 8 vuoden takaa olisi sanomista, mutta sen jälkeen saivat satikutia ja toimintaa parannettiin.

Kaikesta tästä huolimatta suosittelen nauhoittamaan puhelut ja muut kanssakäynnit viranomaisten kanssa. Helpottaa myöhempää keskustelua tapahtumien kulusta.

Vierailija
8/8 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae kätevästi netissä passia ja henkilökorttia, ok. Käy poliisilaitoksella todistamassa henkilöllisyys kun edellisistä hauista on aikaa. ok. Kaikki kuvat ja datat on valmiina eli pitää vain todistaa henkilöllisyys ja kirjoittaa allekirjoitus. ok. Saat lopulta ajan kohtuullisen nopeasti mutta ei tietenkään oman kaupungin poliisilaitokselle vaan naapurikaupunkiin, menet paikalle ajallaan, odotat puolisen tuntia vuoroasi ja lopulta pääset tiskille: sori meidän tietokoneet ei toimi joten viitsisitsä kirjoittaa ne kaikki tiedot varmuuden vuoksi tohon lomakkeelle... argh.

Tietotekniikka kuulemma nopeuttaa ja helpottaa hakuprosessia.

Resurssipula ei taida varsinaisesti olla poliisien vika.