Kun mies ei laukea
Mistä johtuu? Seisoo kyllä kun vähänkin hipaisee ja haluaa minua aina mutta ei vain tule.. vaikuttaako kondomi vai johtuuko jännityksestä?
Ja ei nyt mitään karkeita vastauksia että vika minussa koska se ei voi ainakaan koko syy olla..
Eli oletteko törmänneet tähän..? Seksisuhde siis ja mies on 25v eli nuori vielä.
Kommentit (60)
Hienosti siinä jo etukäteen suljettu mahdollisesti epämiellyttävät vastauksen ulkopuolelle. Ei ei tietenkään vika voi naisessa olla, ei!
Ilmeisesti kaikkien seksikumppanit tulee kun kukaan ei kommentoi
Jännitys, stressi? Kondomikin vie paljon tuntoa.. Mies varmasti tietää "ongelmansa" ja stressaa/jännittää sitä myös itse, jonka jälkeen ei pystykkään tulemaan. Jotkut kaipaavat musiikkia taustalle (miettivät liika omia seksiääniään eivätkä pysty keskittymään itse nautintoon)
Nainen, paljasta miehelle VAIN kriittiset kohdat, silä osa materiaalista saattaa olla "julkaistavaksi" kelpaamatonta.
Tottunut oman käden tiukempaan puristukseen?
"Jos on löysä, niin on löysä"
T: Mixu Paatelainen
Vierailija kirjoitti:
Tottunut oman käden tiukempaan puristukseen?
Mahdollista kyllä
Mulle kävi noin kun ennen piti huolehtia niin helkkaristi siitä naisen nautinnosta. (Varmaan osittain se oli vaan mun omassa päässä) piti opetella pidättelemään laukeamista loputtomiin, kunnes se ei enää toisinaan onnistunut ollenkaan. Muna turrana höylätä vaan menemään, eipä tunnu hääviltä.
Nykyään saa tulla tai olla tulematta milloin haluaa, eikä naiseni motkota. (Luo paineita) nykyään paneminen on kivaa ja sitä on useammin. Ja kyllä, naisenikin tulee :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi noin kun ennen piti huolehtia niin helkkaristi siitä naisen nautinnosta. (Varmaan osittain se oli vaan mun omassa päässä) piti opetella pidättelemään laukeamista loputtomiin, kunnes se ei enää toisinaan onnistunut ollenkaan. Muna turrana höylätä vaan menemään, eipä tunnu hääviltä.
Nykyään saa tulla tai olla tulematta milloin haluaa, eikä naiseni motkota. (Luo paineita) nykyään paneminen on kivaa ja sitä on useammin. Ja kyllä, naisenikin tulee :)
Luuletko että näin alkuvaiheessa mies ottaa paineita minun tyydyttämisestä ja voi näin siis vaikuttaa siihen ettei laukea? Huomaan myös välillä haluaisi lähteä rynkyttämään ihan törkeetä vauhtia mutta sitten hidastaa tahtia..
SSRI-lääkitys? Mieheni sisko ei ole kertonut masennuksestaan miehelle, jota on tapaillut tiiviisti jo useampia kuukausia. Ovat tavanneet toistensa vanhemmat ja kaikkea. Nainen kertoi totuuden edelliselle miehelle, joka sitten lopetti tapailun siihen. Siksi hän ei enää uskalla kertoa asiasta. Hän ei kuitenkaan lääkkeiden takia kykene saamaan orgasmia, en tiedä feikkaako sitten vai miten hoitaa tilantet.
Syökö mies mielialalääkkeitä? Mulle tuli Citalopramin sivuoireena kyvyttömyys saavuttaa orgasmi.
Jos teidän touhuaminen on jatkunut vasta lyhyemmän aikaa, voi olla että kyse on jännittyneisyydestä. Kyllä hän siitä ajan ja yhteisten kokemusten myötä rentoutuu.
Kysy mieheltä mikä häntä kiihottaisi erityisen paljon, voi olla että tää nyky-yhteiskunnan aikuisviihdeteollisuus ja oma kätönen on tehnyt tepposet.
Tottakai kondomi voi vaikuttaa asiaan........ja siihen että mitä teette.
Mies saattaa kiihottua helposti mutta jos se mitä sen jälkeen alatte tekemään ei olekaan sitä mistä mies eniten tykkää, vaan enemmän sitä mistä sinä tykkäät eniten, niin sekin voi vaikuttaa siihen ettei kiihotu tarpeeksi lauetakseen.
T. Mies
Mun mies ei ole lauennut yhdynnässä synnytyksen jälkeen. Hänellä on pieni rakenteellinen poikkeama ja terskassa ei ole tuntoherkkyyttä ollenkaan. Yksi lapsi saatiin ja tyydyttiin siihen, toista ei tullut vaikka mitään ehkäisyä ei ole käytetty.
Moni mies näkee paljon vaivaa siihen että kestäisi yhdynnässä pitkään.
No riippuu toki miehestä, mä ainaki otin kun siitä niin mainittiin :) anna vaan rynkyttää menemään, kyllä se oma tahti huipulle löytyy..
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole lauennut yhdynnässä synnytyksen jälkeen.
Aika hardcorea olla yhdynnässä synnytyksessä. :D
Ei ainakaan tietääkseni ole mitään lääkitystä. Muutenkin terve ja urheilullinen nuorimies:/ Veikkaan kyllä vähän tuota jännittämistä..olen pari vuotta vanhempi, hyvännäköinen/kroppainen ja puhun asioista aina suoraan häpeilemättä. Hän on vähän ujonpuoleinen muutenkin, joten olen miettinyt että ottaa ehkä paineita
Ounastelenpa että mies on lääkekuurilla. Vaihtoehtoja kaksi, joko kovemman luokan kipulääke tai sitten mielialalääke. Puutunut olotila on silloin ja laukeaminen on työn ja tuskan takana.
Minäkin haluan mielipiteitä tähän