Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin sitten miesten osastolta itselleni farkkusortsit..

Vierailija
15.05.2017 |

Aattelin kesäksi, rennot vähän taivaansinistä tummemnat tyyliin "boyfriend" tmv ja polvimittaiset, lahkeet pari kertaa käännettynä polvet ei peitykään jos niin haluan.
Pitäisitkö sinä? Siihen joku pitsinen pusero, esim, ja vaikka tennarit tai espadrillot..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarit.

Vierailija
2/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappaväri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi. Mulla on aina hame tai mekko, jos ei pitkiä housuja. Shortseja en käytä.

Vierailija
4/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarit??

Vierailija
5/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hieman kuluneet denimsiniset on pappaväri? Ok:) mikä sitten ei ole farkuissa pappaväri? En kyllä itse ikinä luovu sinisistä farkuista..

Ap

Vierailija
6/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitäisin, ja musta olisi kiva, jos naisten osastolta saisi muitakin shortseja kuin minimittaisia denimvaippoja ja konservatiivisia tätibermudoja. Mäkin haluaisik tuollaiset kesäksi, mutta mun äässillä, reisillä ja lanteilla miestenosastolta on tosi vaikea löytää sopivat housut. :(

Vierailija
7/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi. Mutta kukin tyylillään :) Miesten puolelta löytyy kyllä välillä kivoja vaatteita.

Vierailija
8/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aloittaja oli mies.

Vierailija
9/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäisin, ja musta olisi kiva, jos naisten osastolta saisi muitakin shortseja kuin minimittaisia denimvaippoja ja konservatiivisia tätibermudoja. Mäkin haluaisik tuollaiset kesäksi, mutta mun äässillä, reisillä ja lanteilla miestenosastolta on tosi vaikea löytää sopivat housut. :(

Minä oon ostanu naistenosaston alesta jotkut trumpetti- yms lahkeiset farkut ja leikannut niistä sopivan mittaiset shortsit. Reunat voi jättää hapsuille, ommella tai taitella. Pienten lasten kanssa kätevät, hameessa on niin hankala kumarrella. Viime kesän kuljin just sopivan mittaisissa Leviksissä, joista maksoin 15e :)

Vierailija
10/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiajalla 'cross-dressing' -tyylistä olisi joutunut pahassa lykyssä roviolle...