Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 27 suolen raju tyhjentyminen

Hmmm
15.05.2017 |

Onko muilla ollut keskiraskaudessa tämmöstä?
Eilisen päivän ja erityisesti illan oli vatsa tosi kireän tuntuinen ja supistelua mulla on ollut pitkin raskautta. Todella herkästi menee kohtu kivikovaksi palloksi, riittää kun nousee vaikka sohvalta ylös. Yhdessä ylimääräisessä tarkastuksessakin piti käydä joskus rv22 paikkeilla. Silloin oli kohdunsuu pehmentynyt mutta paikat kiinni ja kohdunkaula ennallaan.

Eilen illalla olikin tosi tukala olo, etoi ja piti pyytää miestä hieromaan alaselkää kun oli ihan krampissa. Yhdeltä yöllä piti juosta vessaan ja tuli TODELLA raju ripulikohtaus. Siis koko suoli tyhjeni kerrasta aivan vetenä hirveellä paineella ja tuntui että kuolen siihen pöntölle D:
Ei siis ollut mitään perusripulia vaan ihan ku ois annettu liian monta peräruisketta tai jotain.. Ikinä ollut tuommoista ja olin aika ihmeissäni...

Tässä nyt mietinkin että johtuikohan vaan siitä kun tuli syötyä kuitenkin aika paljon äitienpäivän aikana et reagoiko vatsa vaan siihen ruoan paljouteen vai pitäiskö tässä olla huolissaan? Nyt olo suht normaali ja loppuyön nukuin kyllä todella hyvin 😂
Nyt siis rv27 menossa. Esikoinen syntyi rv37 eikä tämmöistä hänestä ollut koskaan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suoli tyhjentyi rajusti pari päivää ennen synnytyksiä(4). Siitä tiesin, että kohta tapahtuu.

Veikkaan, että sulla on ollut joku vatsapöpö, kun on etonutkin.

Vierailija
2/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D Ollos hyvä vaan! Haluatko lisää yksityiskohtia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti :D Kaikkea sitä pitääkin tulla tänne lukemaan.

Musta nää on juuri niitä juttuja mitä tällä palstalla kuuluisi olla.

Vierailija
4/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suoli tyhjentyi rajusti pari päivää ennen synnytyksiä(4). Siitä tiesin, että kohta tapahtuu.

Veikkaan, että sulla on ollut joku vatsapöpö, kun on etonutkin.

No tätä just mietin kun niin monella tommonen on enteillyt tulevaa synnytystä mut näillä viikoilla ei tarttis tämän pienen vielä tulla...jospa se johtui vaan liiasta syömisestä tai joku pöpö sitten. Semmonen etova olo tuli vähän ja kylmänhiki ja sit alko tapahtuu...hyih!!

-ap

Vierailija
5/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tuo kylmä hiki ja etominen, että oot saanut jonkun ruokamyrkytyksen tai pöpön.

Vierailija
6/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu lähtemään todella nopeasti synnärin päivystykseen! Mulla oli tuollaista rv 31 ja päivän parin päästä meni lapsivesi yhtäkkiä yöllä, yksin kotona. Otin taksin synnärin päivystykseen ja siellä mut otettiin sissän, synnytys käynnistyi parin tunnin päästä. Hoitaja haki juosten piikin,jolla sai supistukset pysähtymään ja olin sitten loppuajan muutaman viikkoa vuodelevossa sairaalassa. Vauva syntyi siis kyllä keskosena, mutta keuhkot olivat kehittyneet, koska antoivat siellä sairaalassa kortisonipiikin sitä varten.

Eli ehkä itse menisin sinuna polille jo nyt ennakkoon tutkittavaksi ja heti uudestaan, jos ilmenee mitään huolestuttavaa. Minusta tuo oikeasti kuulostaa ennenaikaisen synnytyksen uhalta. Jos lähettävät kotiin polilta, niin viettäisin loppuajan ja ainakin lähiviikot vuodelevossa.

Vierailija
7/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu lähtemään todella nopeasti synnärin päivystykseen! Mulla oli tuollaista rv 31 ja päivän parin päästä meni lapsivesi yhtäkkiä yöllä, yksin kotona. Otin taksin synnärin päivystykseen ja siellä mut otettiin sissän, synnytys käynnistyi parin tunnin päästä. Hoitaja haki juosten piikin,jolla sai supistukset pysähtymään ja olin sitten loppuajan muutaman viikkoa vuodelevossa sairaalassa. Vauva syntyi siis kyllä keskosena, mutta keuhkot olivat kehittyneet, koska antoivat siellä sairaalassa kortisonipiikin sitä varten.

Eli ehkä itse menisin sinuna polille jo nyt ennakkoon tutkittavaksi ja heti uudestaan, jos ilmenee mitään huolestuttavaa. Minusta tuo oikeasti kuulostaa ennenaikaisen synnytyksen uhalta. Jos lähettävät kotiin polilta, niin viettäisin loppuajan ja ainakin lähiviikot vuodelevossa.

Oliko sulla vaan kertaluontoinen tuo suolen tyhjentyminen vai jatkuko sitä pitempäänkin?

Mulla on tänään ollut ihan normaali olo kyllä eikä oo jatkunut..tosin eipä tuolla varmaan mitään ole mitä vois tulla kun sen verta perusteellinen ja todella nopea oli se "tyhjennys". Muutaman minuutin kesti mut sitäkin tehokkaampi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän