Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta

Ujo pronsessa
15.05.2017 |

Olen seurustellut parin miehen kanssa, mutta en ole oikeastaan saanut niistä oikeastaan mitään, en tunne puolella enkä seksuaalisesti. Naiset taas viehättävät kovasti, ne on jotenkin niin suloisia ja ymmärtävät toista naista, puhuvat tunteista. Jotenkin olen kieltänyt itseltäni tämän kiinnostukseni, että tämä naisista haaveilu on vain jotain outoa ja ohimenevää. Mutta kun ei se mene pois ajstuksista.

Haaveilen hellästä rakastelusta erään ihanan tytön kanssa, hänellä on kaunis hymy ja hiukset aina niin kivasti laitettu. Miestä hänellä ei ole, mutta en usko että hän on lesbo tai bi. Mutta olen kauhean ujo enkä ikinä uskaltaisi tehdä mitään aloitteita, pelkään kamalasti että tulisin torjutuksi.

Haluan vaan haaveilla. Onko kellään vasttaavanlaista? Uskalsitko tehdä
tai toinen tehdä aloitetta? Minua jännityäisi seksikin hirveästi, miten edetä. Miten teillä meni?

Vaikka nää on vaan oäiväunia ja niiksi taitaa jäädä, niin saan tästä haaveilustakin hirveästi energiaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt suhteeseen niitten poikien kanssa? Ei se naisen kanssa merkittävästi erilaista ole. 

Kuinka hyvin tunnette tämä tytön kanssa? Voithan tehdä tuttavuutta ihan muuten vaan ja katsoa kuinka läheisiksi kehitytte. 

Suurin osa nautinnosta seksistä tulee juuri siitä haaveilusta ja sen miettimisestä kuinka ihanaa on kun tuo ihana ihminen haluaa minua. 

Vierailija
2/2 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ikää kuinkapaljon, härkää ei pidä ottaa sarvista. Mutta voisithan tutustua mukavaan poikaan/mieheen, tai mahdollisesti lesboon. Hienovaraisesti ja katsotte mihin päädytte. Itselläni oli eka kerta kun pääsin painamaan naista, ikäni oli 14v ja tämä nainen yli neljänkymmenen. Minulla oli sikäli onnea kun olin poika ja tämä nainen oli pikkuhiprakassa, minua jännitti ihan hemmetisti. Se lisäsi vielä enemmän kun mutsi oli nukkumassa samassa huoneessa. Tulin melkein heti, nainen sanoi kokeillaan kohta uudestaan. Niinhän me kokeiltiin ja onnistui, en ajatellut ehkäisyä, en tauteja, enkä sitäkään että tein lapsen. Lapsi on nyt 35v enkä ole ottanut yhteyttä. ja luultavammin äitinsä on saanut sysättyä poikani miehensä lapseksi. Yritän tässä kertoa kaikenlaista, mutta kun päädyt sukupuoliseen kanssakäyntiin. Niin varaudu ettet tule raskaaksi etkä saa tauteja Tässä oppini. M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme