Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelin kuukauden nettideitin kanssa päivittäin ja kuinkas kävikään

Vierailija
15.05.2017 |

Jep, haihtui. Tai siis ei vastaa whatsapissa viesteihin. Mua ei vaan jaksa enää yllättää tää touhu :).

Kasvetaas ihmisenä taas hetki lisää ja mietitään mitä tuli tehtyä väärin.

Ehkä mun nettideittailut saa nyt jäädä.

N43

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä instanssi sen kuukauden nettideitin valitsee?

Vierailija
2/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaatia henkilökohtainen tapaaminen heti ensimmäisen viestin jälkeen niin ei tarvitse kuluttaa aikaansa turhaan jutusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt ikuisuutta jaksa netissä höpöttää, jos olisi välimatkan puolesta mahdollisuus nähdä kasvotusten. Toki törkeää jättää vastaamatta, mutta noh, tyhmät ihmiset on tyhmiä.

Vierailija
4/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla varattu tyyppi.

Vierailija
5/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle viikolle oli suunniteltu tapaaminen. Välimatkaa on paljon. ap

Vierailija
6/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri tapaamaan viikon tai viimeistään kahden sisällä. Tähän mä päädyin kun yksi oli yhtäkkiä haihtunut. Sille haihtuneelle ei nimittäin näyttänyt mitenkään onnistuvan tapaaminen, vaikka sitä ehdottelin.

Tällä säännöllä meni jo paljon paremmin.

Vierailija
7/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kovin pitkällä välimatkalla muutenkin se deittailu on kaiken kaikkiaan paljon hankalampaa. Ehkä tajusi ettei ole valmis siihen, etäsuhteeseen, tai sitten muuttamaan yhteen liian nopealla aikataululla.

Vierailija
8/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis sanoa, että ala etsiä vain n max 150 km säteellä.

Vierailija
9/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin tuota välimatkaa ehdottomana silloin, kun vielä nettideittejä harrastin. Sitten yksi vain jäi ja viestejä vaihdettiin kaksi kuukautta, sitten ajattelin, että käydään sitten kattomassa ja sanomassa, ettei tästä mitään tule, kun välimatkaa melkein 300 kilometriä, minulla lapsia ja hänellä ei.  On sitä nyt pari vuotta hoettu ja välimatkaa kirottu, mutta niin vain autot kulkee ja yhtä on pidetty. Ei se välimatka ole kuin hidaste jos on halua ja tahtoa. Ja niiden katoavien perään ei kannata itkeä, eivät osaa vakiintua tai etsivät vaihtelua parisuhteeseen.

Vierailija
10/10 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin tuota välimatkaa ehdottomana silloin, kun vielä nettideittejä harrastin. Sitten yksi vain jäi ja viestejä vaihdettiin kaksi kuukautta, sitten ajattelin, että käydään sitten kattomassa ja sanomassa, ettei tästä mitään tule, kun välimatkaa melkein 300 kilometriä, minulla lapsia ja hänellä ei.  On sitä nyt pari vuotta hoettu ja välimatkaa kirottu, mutta niin vain autot kulkee ja yhtä on pidetty. Ei se välimatka ole kuin hidaste jos on halua ja tahtoa. Ja niiden katoavien perään ei kannata itkeä, eivät osaa vakiintua tai etsivät vaihtelua parisuhteeseen.

Miten se teillä käytännössä toimii, eli kuinka usein olette yhdessä? Hänkö ei voi muuttaa sinun luo, vai etkö vielä halua lasten takia?

Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan