Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei edes harkitse yhden yön juttuja

Vierailija
15.05.2017 |

Niistä saa vain inhottavan, saastaisen ja hyväksikäytetyn tuntuisen olon, joten no thanks.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
42/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat, kokemattomat ja omistushaluiset miehet täällä mollaavat. Teidät varustuksenne ja taitonne voivat nimittäin jopa osoittautua riittämättömiksi, kun naisellanne on vertailupohjaa! Oma maineenne ei tietenkään siitä mihinkään tahraannu, kun metsästätte neitsyitä...

Naiset, kiertäkää nämä pellet kaukaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä ap tunnet itsesi saastaiseksi ja hyväksikäytetyksi, niin ei se tarkoita, että muut tuntisivat samoin.

Ja useimmiten se saastainen tunne kumpuaa vanhoista moraalikäsityksistä: nainen kun nyt ei vaan saa nauttia seksistä pelkän seksin vuoksi, vaan siihen pitää liittyä parisuhde jollakin tapaa.

Vierailija
44/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltoin kohtelun ja suojattomuuden tunnelukot ne täällä jyllää :D ei minua ainakaan ole yksikään yhdenillan juttu hyväksikäyttänyt. Ihan olen itse valinnut (nimenomaan valinnut, en epätoivoissani itseäni tarjoillut jokaiselle ohikulkijalle) nämä henkilöt seksikumppaneiksi, samalla lailla kuin valitsisin ihmiset seurustelukumppaneiksikin, mutta vähän eri kriteerein koska suhteen dynamiikka ja omat tarpeet suhteelta ovat tietysti erilaiset. Suhde on nimittäin kovin lyhyt verrattuna seurustelusuhteeseen.

Te moralistit voitte sitten miettiä mikä tekee teidän 3 vuoden parisuhteista ja  11 vuoden avioliitoista niin puhtoisia ja yleviä, kun historiallisesta perspektiivistä tarkastellessa olette lähes kaikki tehneet huorin ja eläneet moniavioisesti, mutta "yksi kerrallaan" ja "itseänne ja toista kunnioittaen" (tuota jälkimmäistä voitte pohdiskella siinä kohtaa kun riitelette käräjillä yhteisestä omaisuudesta ja lasten huoltajuudesta, se entinen rakas aviopuoliso huorittelee sinua tai sytyttää vaatteistasi kokkoa omakotitalonne pihalle - tätä ei totta vie käy yhdenillan keikoilla).

Vierailija
45/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmat, kokemattomat ja omistushaluiset miehet täällä mollaavat. Teidät varustuksenne ja taitonne voivat nimittäin jopa osoittautua riittämättömiksi, kun naisellanne on vertailupohjaa! Oma maineenne ei tietenkään siitä mihinkään tahraannu, kun metsästätte neitsyitä...

Naiset, kiertäkää nämä pellet kaukaa!

Hulluinta on, että heidän ainoa mahdollisuutensa saada seksiä olisi se, että naiset nimenomaan heittäytyisivät nykyistäkin helpommin yhden yön juttuihin.

Vierailija
46/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava mies ei edes harkitse yhden yön juttuja.

Vierailija
47/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, itse en ole harrastanut yhden illan juttuja, mutta todellakin testasin nykyistä miestäni sanomalla minulla olleen niitä seitsemän. Eipä se häntä haitannut mikä on hyvä, sillä sellaista sovinisti creepperiä en itselle ikinä huolisi joka ajattelee noin alistavasti seksiä haluavista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä