Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei edes harkitse yhden yön juttuja

Vierailija
15.05.2017 |

Niistä saa vain inhottavan, saastaisen ja hyväksikäytetyn tuntuisen olon, joten no thanks.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi epäselväksi, onko ap mies vai nainen.

Jos mies, niin mistä sä tiedät millainen olo naiselle siitä jää?

Jos nainen, niin ei se, että sulle jää sellainen olo, tarkoita että kaikki maailman naiset on samanlaisia. Kyllä, jotkut tekee sitä vääristä syistä, pakenee jotain mikä pitäis kohdata, ja kyllä, olo on kahta kauheampi jälkeenpäin. Toisille, joilla on itsetunto kohdillaan, se voi olla ihan vaan seksiä eli tarpeiden tyydyttämistä, ja se siitä.

Elä ja anna muiden elää. Itse olen elänyt kahden miehen kanssa pitkissä suhteissa ja en ole "yhden yön juttuja" koskaan harrastanut. Mutta ei mulla ole tarvetta moralisoida kenenkään muun tapaa.

Sitäpaitsi ymmärtämisellä pääsee pidemmälle kuin moralisoinnilla. Jos siis haluaa auttaa noita, jotka tekee asioita vääristä syistä.

Vierailija
22/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen parisuhde alkaa tällä likaisella ensimmäisellä kerralla, näin siis sinun mielestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kyllä viimeksi orgasmin, en likaista oloa :D. Ja mies oli 10v nuorempi komea ja fiksu tyyppi, joka piti koko illan kuin kukkaa kämmenellä. En nyt ihan heti keksi, kuinka siinä tulin minä muka hyväksikäytetyksi!

Vierailija
24/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te modernit naiset voitte kyllä itsepetoksessa elää. Totuus on kuitenkin se, ettei missään kulttuurissa arvosteta kevytkenkäisiä naisia, jotka harrastavat seksiä usean eri miehen kanssa. Ei vaikka kulttuuri olisi kuinka liberaali ja tämä tuskin koskaan tulee muuttumaan.

Naiset, arvostakaa itseänne, millaisia olettekaan. Siitä se asenneilmasto muuttuu, ja on jo muuttunut vaikka jotkut elävätkin dinosaurusten ajassa, eikä näe muutoksia ympärillään.

Vierailija
25/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä harrastin yhden illan juttuja sinkkuaikoinani. Onneksi näin, en olisi muuten koskaan löytänyt nykyistä miestäni. Vahingossa rakastuttiin ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
26/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itseäni kunnioittava nainen ja olen harrastanut yhden yön juttuja. Harmittaako, että et voi sille mitään?

Mitäs luulet miten muut kunnioittavat sinua vaikkeivat siitä mitään mainitsisikaan?

Vierailija
27/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne minulle sovi, ja pitäisinkin seksisuhdetta, jos olisin sinkku. Jokaisella on oikeus päättää omasta vartalostaan.

Vierailija
28/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen käsitys. On mulla ollut joitakin yhden yön juttuja mutta mikäs siinä, kun teki mieli seksiä eikä vakinaista kumppania siihen hätään ollut.

Vierailija
29/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itseäni kunnioittava nainen ja olen harrastanut yhden yön juttuja. Harmittaako, että et voi sille mitään?

Mitäs luulet miten muut kunnioittavat sinua vaikkeivat siitä mitään mainitsisikaan?

En vietä aikaa ihmisten kanssa, jotka eivät kunnioita minua. Kunnioituksella tarkoitan sitä, että kohdellaan hyvin ja arvostavasti, eli käytöstä jota meistä jokainen toivoo ympäröiviltä ihmisiltä.

Kuinka monen ihmisen kuvittelet muuten tietävän minun tai ylipäänsä muiden ihmisten yhden yön jutuista?

Vierailija
30/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tämä taianomainen kunnioitus ja miten sen puute nyt haittaa muiden elämää? Miksi kenenkään pitäisi elää omaa elämäänsä sen mukaan, mitä jotkut toiset pitävät kunnioittavana? 

Vierailija
31/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta näissä yhden yön jutuissa on ne jutut, jotka meistä naisista alkaa leviämään. Jakorasia-jutut ei yleensä kantaudu omiin korviin asti, mutta miehien välillä sana kiertää salamana. 

T: jakorasia

Vierailija
32/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta näissä yhden yön jutuissa on ne jutut, jotka meistä naisista alkaa leviämään. Jakorasia-jutut ei yleensä kantaudu omiin korviin asti, mutta miehien välillä sana kiertää salamana. 

Onhan näissä se etu, että sen jälkeen tarjontaa riittää :) Kun helpolla saa.

Vierailija
33/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hyvä asia että juttu kiertää, osaavat miehet sitten varoa.

Itse en ole tietoisesti koskaan koskenut jakorasiaan, vaan kiertänyt ne kaukaa ja niitä halveksien.

Vierailija
34/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei lotkauta korvaansakaan sille, millaista käytöstä häneltä odotetaan ns. ulkopuolisen kunnioituksen saamiseksi. Jokaisen seksielämä on heidän oma asiansa, eikä sitä ole tarkoitettu julkisesti arvotettavaksi.

T. Yhden illan juttuja harrastamaton

Vierailija
35/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleen katsomatta kaikki satunnaisnusuttajat ovat vastenmielisiä.

Mun kroppa kuuluu vain mulle, ei aviomiehille tai yhden yön jutuille tai vielä vähemmän jollekin epämääräiselle miesvaltaiselle kulttuurille, kuten joku täällä öyhäsi.

Mun kroppa on mun silloin, kun sitä ei käytä kukaan muu. Ja nyt ei käytä.

Seksi kuuluu vakiintuneeseen suhteeseen. Kukaan ei ole niin himojensa orja, etteikö voisi itseään omin käsin tyydyttää. Siihen ketään muuta tarvita.

Sorry, mä en tykkää ympäriinsä panijoista. Ja ei, eivät ne sinällään häiritsisi elämääni, mutta yleensä nämä sarjapanijat ovat suuna päänä meuhkaamassa viimeisimmästä höyläreissustaan vaikka ei yhtään kiinnostaisi kuulla!

Vierailija
36/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tietoisesti koskaan koskenut jakorasiaan, vaan kiertänyt ne kaukaa ja niitä halveksien.

Jep jep. Ja näitä yksinjääneitä minä olen pitänyt sylissäni ja silittänyt niskaa.

Onneksi teistä pääsi eroon lähtemällä yön selkään, koska yhden ainutta en ole kotiini tuonut. Hitto kun on niin huono ihmistuntija, että on säälistä lähtenyt saatille.

Vierailija
37/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitti mies. Uskallan väittää, ettei yksikään mies tai nainen täällä levitä juttuja esimerkiksi viimeisimmästä yhden yön jutustani, joka tapahtui ulkomailla. Tai niistä, joita harrastin "villinä aikanani" 20 vuotta sitten ihan eri kaupungissa.

Mutta jos asuu jossain peräkylässä ja panee niitä samoja tyyppejä vuorotellen, voi tietysti miettiä tuotakin. Ja sen jälkeen miettiä, että haluaisiko hän edes viettää aikaansa sellaisen ihmisen kanssa, joka kutsuu toisia jakorasioiksi.

Vierailija
38/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Ja näitä yksinjääneitä minä olen pitänyt sylissäni ja silittänyt niskaa.

Onneksi teistä pääsi eroon lähtemällä yön selkään, koska yhden ainutta en ole kotiini tuonut. Hitto kun on niin huono ihmistuntija, että on säälistä lähtenyt saatille.

En sanonut ettei minulla olisi ollut suhteita, vaan kerroin että pidän tasosta kiinni enkä koske julkisessa käytössä oleviin jakorasioihin.

Voit toki silitellä kenen niskaa haluat ja jaella itseäsi niin paljon kuin itse haluat sekä perustella sen itsellesi millä haluat, vaikka säälistä antamisella. Ihan niinkuin haluat, mutta todellisuutta et pysty poistamaan nokkelilla lässytyksilläsi.

Vierailija
39/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kannattaa varoa, ei koskaan tiedä miten siinä käy. Minä esimerkiksi päädyin 20 vuotta sitten naimisiin "yhden yön juttuni" kanssa. Lapsiakin on jo useita.

Vierailija
40/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te modernit naiset voitte kyllä itsepetoksessa elää. Totuus on kuitenkin se, ettei missään kulttuurissa arvosteta kevytkenkäisiä naisia, jotka harrastavat seksiä usean eri miehen kanssa. Ei vaikka kulttuuri olisi kuinka liberaali ja tämä tuskin koskaan tulee muuttumaan.

Naiset, arvostakaa itseänne, millaisia olettekaan. Siitä se asenneilmasto muuttuu, ja on jo muuttunut vaikka jotkut elävätkin dinosaurusten ajassa, eikä näe muutoksia ympärillään.

Muttakun se ei tule koskaan muuttumaan, vaikka sitä kuinka haluaisitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi