Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei edes harkitse yhden yön juttuja

Vierailija
15.05.2017 |

Niistä saa vain inhottavan, saastaisen ja hyväksikäytetyn tuntuisen olon, joten no thanks.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Jos haluaa seksiä, naisella on ihan yhtä suuri oikeus hoitaa tarpeensa. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ap.

Vierailija
2/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvia rasiat jo hereillä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan itseäni mutta harrastan silti kertapanoja. Mitäs mun sitten pitäisi tehdä? Olla ilman seksiä koko elämäni koska suhteeseen tuskin tulen koskaan pääsemään. No thank you.

Vierailija
4/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieluummin "muuta" kuin alistun miesten hyväksikäyttöön, olet oikeassa!

Vierailija
5/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa seksiä mitä pahaa siinä on jos sitä sitten saa?

Ei sitä suhdetta tai tunteilua tarvitse nautinnon takia. Käy helpomminkin.

Vierailija
6/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki omaa yksinkertaisuuttan ja jakohalujaan saa ja pitää selitellä itselleen parhain päin, se toki kaikille suotakoon ;)

Vierailija
7/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun ennakkoluulosi ja asenteesi liittyvät naisen itsekunnioitukseen?

Vierailija
8/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun mies tekee siihen sen aloitteen? ;) Jos ei tekisi, ei seksiäkään olisi. Niin mikäs se mies siinä sitten on?

Vierailija
9/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus on ikivanhaa ajattelua, että naisen ruumis ei ole naisen, vaan miesten yhteiskunnan kontrollin alainen. Siitä ne huonot fiilikset tulee naisellekin, kun toimii toisin kuin miehet haluaa. Elä kuten haluat ap, mutta älä määrittele muiden naisten elämää ja tuntemuksia. Meitä naisia, jotka elämme omien sääntöjemme mukaan, on jo paljon.

Vierailija
10/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap pitäisit huolen omista asioistasi. Sinun ei tarvitse olla sellaisen naisen kanssa, joka harrastaa yhden illan juttuja. Kukaan ei pakota. Samalla tavalla voit jättää itsekin muut rauhaan.

Vierailija
11/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä saa vain inhottavan, saastaisen ja hyväksikäytetyn tuntuisen olon, joten no thanks.

Onko myös mies mielestäsi likainen ja käytetty yhden illan juttujen takia, vai koskeeko inhosi vain lesbosuhteita?

Vierailija
12/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloitus on ikivanhaa ajattelua, että naisen ruumis ei ole naisen, vaan miesten yhteiskunnan kontrollin alainen. Siitä ne huonot fiilikset tulee naisellekin, kun toimii toisin kuin miehet haluaa. Elä kuten haluat ap, mutta älä määrittele muiden naisten elämää ja tuntemuksia. Meitä naisia, jotka elämme omien sääntöjemme mukaan, on jo paljon.

Se ei ole kylläkään mikään "naisen oma sääntö", että yhdenillan jutut on ok, vaan jokaisen miehenkin joka niitä harrastaa. Eli ihan normaali asia ilman kenenkään sääntöä.

Vierailija
13/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ns kilttimies, joka yrittää markkinoida ideaansa naisten keskustelupalstalla. Hän toivoo, että jos naiset eivät harrastaisi yhden illansuhteita, jokaiselle kilttimiehelle olisi tarjolla nainen. Mutta yhden yön suhteissa naiset tottuvat parempitasoisiin ns jännämiehiin, eivätkä sen jälkeen enää kelpuuta kilttimiestä eli alemman tason miestä. Joten ap:n pyrkimys on saada vähennettyä naisten yhden yön suhteita siinä toivossa, että joku kelpuuttaisi hänetkin. Tämä ajatuskuvio tuntuu kilttimiehestä niin loogiselta ja itsestäänselvältä, ettei hän ymmärrä, että muut näkevät "pariutumismarkkinat" toisin.

Vierailija
14/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäkää jo.

Ensin nainen alistuu tahdottomaksi kotiorjaksi suostuessaan menemään naimisiin. Sitten pilaa itsensä harrastamalla seksiä ilman sen suurempaa ajatusta sitoutumisesta.

Nainen 42, muistelee nautinnolla kertapanojaan, kesäromanssejaan ja nauttii nyt suhteesta miehen kanssa, jota ei tarvitse rengastaa vaan tavan vuoksi.

Vierailija
15/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on tietysti yhtä "saastainen" harrastaessaan yhden yön juttuja? Mut kun ei, jostain syystä se on yhteiskunnan silmissä jotenkin sallittavampaa ja tällainen kaksinaismoralismi oksettaa mua

Vierailija
16/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei omalle kohdalleni ole osunut yhden yön juttua, minusta sellaisessa ei ole mitään pahaa. Kaksi ihmistä pitävät toisistaan, ja toisiaan hetken hyvänä, ilman mitään muuta agendaa. Ei tarvetta sitoutua tai omistaa. Ihan vain kohdata toinen ihminen. Eikä se kuulu kenellekään. Aika vapauttava ajatus.

Vierailija
17/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseäni kunnioittava nainen ja olen harrastanut yhden yön juttuja. Harmittaako, että et voi sille mitään?

Vierailija
18/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee tietty mitä tykkää. Mutta minäkään en ole sortunut, enkä tule sortumaan yhdenyön juttuihin. Ei vois vähempää kiinnostaa. En ymmärrä mikä hohto niissä oikein on, mutta ei mun tarttekkaan ymmärtää.

Vierailija
19/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies on tietysti yhtä "saastainen" harrastaessaan yhden yön juttuja? Mut kun ei, jostain syystä se on yhteiskunnan silmissä jotenkin sallittavampaa ja tällainen kaksinaismoralismi oksettaa mua

Ap:stä en tiedä, mutta ainakin mun silmissä kumpikin on moraalisesti samantasoinen "helppoheikki".

Vierailija
20/47 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te modernit naiset voitte kyllä itsepetoksessa elää. Totuus on kuitenkin se, ettei missään kulttuurissa arvosteta kevytkenkäisiä naisia, jotka harrastavat seksiä usean eri miehen kanssa. Ei vaikka kulttuuri olisi kuinka liberaali ja tämä tuskin koskaan tulee muuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme