Euroviisut 2018 OFFICIAL
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen Elenin veto on hieno, mutta tukan heiluttelu ja muuvit on kopioitu Jennifer Lopezilta.
Viron valohame on myös kopio samalta Jennifer Lopezilta, videolta "Feel the Light".
Elenistä tulee mieleen hakematta Beyonce lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se Saaran jankkaaminen hyväksynnän puutteen kauheudesta on niin first world problem tuolla kisoissa, kun Ranska ja Italia laulaa oikeista kauheuksista. Kreikka samaten. Kyproksen Eleni kertoi pakolaistaustastaan. Moni itäblokin maa on edelleen aika hurjissa vaiheissa, Jugoslaviasta tulee sodan jalkoihin syntyneitä.
Sitten tää yksi selittää miten kerran joku sanoi ikävästi ja se oli niin kamalaa.
Mistä Eleni on paennut?
Hän on albanialainen. Pakeni perheensä kanssa Kreikkaan seitsemänvuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se Saaran jankkaaminen hyväksynnän puutteen kauheudesta on niin first world problem tuolla kisoissa, kun Ranska ja Italia laulaa oikeista kauheuksista. Kreikka samaten. Kyproksen Eleni kertoi pakolaistaustastaan. Moni itäblokin maa on edelleen aika hurjissa vaiheissa, Jugoslaviasta tulee sodan jalkoihin syntyneitä.
Sitten tää yksi selittää miten kerran joku sanoi ikävästi ja se oli niin kamalaa.
Mistä Eleni on paennut?
Albaniasta kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Eleni on paennut?
The Albanian Civil War, also known as the Albanian rebellion, Albanian unrest or the Pyramid crisis, was a period of civil disorder in Albania in 1997, sparked by Ponzi scheme failures. The government was toppled and more than 2,000 people were killed.[3][4] It is considered to be either a rebellion, a civil war, or a rebellion that escalated into a civil war.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa oli video jossa haastateltiin eri maiden edustajia omasta stagingista. Ensin Kreikan edustaja selitti kauniita miten hänen laulunsa kertoo Kreikan ja kreikkalaisten suhteesta jne. Sitten ruutuun pamahti Suomen edustaja, joka selitti, että "the staging is all about me". Loppuhaastattelu meni sitten sanoilla minä, minä, minä ja minä.
Mene sinne omaan Saaran haukuntaketjuun jauhamaan. Tämä ketju on perustettu meille, joita kiinnostaa EUROVIISUT, eli muidenkin maidem esitykset. Saaraan keskittyviä ketjuja on sinulle jo tarpeeksi, joten kipitäpä jonnekin niistä, kiitos.
Harmi, että Eleni on pilannut kasvonsa huulitäytteillä.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi hyvää Suomen edustajallekin... Ne huulitäytteet. Huulet.
Eleni on silti superkaunis. Wiwibloggs sanoi, ettei hänestä pysty saamaan huonoa kuvakulmaa tai kuvaa.
Monelta alkaa harjoitukset tänään? Onko nyt siis vuorossa 2.semin toisen puoliskon kisaajat? Kiinnostaa nähdä miten Ruotsin Benjaminin lavashow on toteutettu ilman led-tauluja ja taustanauhoja. Heijastuuko tanssin aikana värejä kankaalle vai jotain muuta?
"Mutta ruotsalainen tyyppi saa itse tehdä esiintymisjärjestykset mieluisakseen. Ennen sekin arvottiin."
Miksi näin? Siksikö, että saadaan mahdollisimman sopivat aloitus- ja lopetusbiisit ja vuorotellen nopeita ja hitaita kappaleita, jottei katsojat tylsisty? Ymmärrän sen, mutta miksi siitä järjestyksestä saa päättää vain yksi ruotsalaishemmo eikä esim. useamman maan kansalaisesta koostuva viisutyöryhmä?
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ruotsalainen tyyppi saa itse tehdä esiintymisjärjestykset mieluisakseen. Ennen sekin arvottiin."
Miksi näin? Siksikö, että saadaan mahdollisimman sopivat aloitus- ja lopetusbiisit ja vuorotellen nopeita ja hitaita kappaleita, jottei katsojat tylsisty? Ymmärrän sen, mutta miksi siitä järjestyksestä saa päättää vain yksi ruotsalaishemmo eikä esim. useamman maan kansalaisesta koostuva viisutyöryhmä?
Kumpikin semi on jaettu ekaan ja tokaan puoliskoon. Niihin päädytään arvonnassa. Sitten tämä ruotsalainen sijoittaa ne kappaleet puoliskoissaan niin, että itse semiohjelmasta tulee mahdollisimman mielenkiintoinen.
Hyvin minusta nytkin sijoittanut ja rakentanut tv-ohjelman.
Eleni on kyllä täysin yliarvostettu. Ei ole mikään kummoinen laulaja ja kappalekin on jotenkin tosi meh. Olen samaa mieltä siitä, että on pilannut naamansa täytteillä.
Ruotsin esitys kiinnostaa. Saako sen toimimaan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi hyvää Suomen edustajallekin... Ne huulitäytteet. Huulet.
Eleni on silti superkaunis. Wiwibloggs sanoi, ettei hänestä pysty saamaan huonoa kuvakulmaa tai kuvaa.
Amanda Harkimo muistuttaa häntä aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Eleni on kyllä täysin yliarvostettu. Ei ole mikään kummoinen laulaja ja kappalekin on jotenkin tosi meh. Olen samaa mieltä siitä, että on pilannut naamansa täytteillä.
Minusta musavideolla kertosäe oli toteutettu tyylikkäämmin. Eleni oli elegantin vähäeleisesti vasten seinää ja varjot liikkuivat..."Fuegoo.." Nyt tuossa harjoitusklipissä kertosäekin kuulosti astetta nopeatempoisemmalta ja sen aikana on tanssia ja sähellystä. Jäin kaipaamaan sitä varjojen mystiikkaa ja vähäeleisyyttä.
Suosikkini: Israel on paras, seuraava Kreikka ja kolmas Belgia
Myös Viro ja Ranska ovat hyviä.
Toivon myös, että Suomi pärjää hyvin, nyt on hyvä kappale.
Ajattelin äänestää finaalissa Brittejä, koska heidän melodiansa jäi helposti päähän :)
En voi sietää noita "voimaballadeja", joita tuntuu olevan joka toisella maalla. Laulaja seisoo liikkumattomana keskellä lavaa ja huutaa niin maan perusteellisesti.
Norjan esitys kuulosti yllättävän vahvalta eilen, vaikka kappale muuten on hiukan lastenlaulumainen tai muistuttaa jotain Ruotsin järjestämien viisujen väliaikashowta. Uskon yltävän finaaliin ja sijoittuvan siellä ehkä jopa top 5:seen.
Omat tämän hetken suosikit on Ranska, Bulgaria ja Eesti.
Tietääkö joku minä päivänä on rahoittajamaiden ja Portugalin ensimmäiset harjoitukset?
Olen useina viime vuosina kannustanut Belgiaa, koska sieltä on tuntunut tulevan raikkaan erilaista musiikkia. Kuten Loic Nottet ja Blanche, mutta tämän vuoden Sennekin kappale kuulostaa omaan korvaani liikaa Garbagen Bond-tunnarilta.
Joko niitä lähetyksiä tulee?
O.o
Mistä Eleni on paennut?