Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.05.2017 |

Pistä kommenttia tulemaan!

Kommentit (711)

Vierailija
161/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa noviisille, että missä niitä harkkoja voi siis seurata?

Jos sulla on instagram, niin Eurovision Song Contest -tilin insta storyihin tulee päivän mittaan harjoituksista lyhyitä videoklippejä. Myös ESC:n Youtube-tilille tulee videopätkiä. Lähinnä noista siis vaan saa ensimakua siitä miltä lavashow näyttää ja miltä livelaulu kuulostaa.

Vierailija
162/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on myös livenä reaktiovideoita joissa selostetaan harjoitukset. Ilman kuvaa toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellainen viisuetkot tulee? En löytänyt. Niin paitsi jos se on taas vaan Areenassa, huoh....

Vierailija
164/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellainen viisuetkot tulee? En löytänyt. Niin paitsi jos se on taas vaan Areenassa, huoh....

Tänä vuonna ei tule esikatselumaratonia vaan sen korvaa viisuetkot, joka näkyy vain Areenassa ja Facebookissa 😑 Huomenna klo 20. Kyllä mä sen varmaan ihan uteliaisuudesta katson.

Vierailija
165/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros voittaa.

Vierailija
166/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna ei tule esikatselumaratonia vaan sen korvaa viisuetkot, joka näkyy vain Areenassa ja Facebookissa 😑 Huomenna klo 20. Kyllä mä sen varmaan ihan uteliaisuudesta katson.

Joo, kuulin ettei maratonia tule joka on todella idiootti ratkaisu Yleltä. Facessa en ole ja Are e ee n a n äkkkk yyy täällä noin hyvin. Pätkii ja tärisee kun talollinen parkinsonpotilaita.

Vierailija
167/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päivänä on kenraaliharjoitukset, jonka perusteella raadit antaa pisteensä? Onko 1. semin kenraali maanantai-iltana vai tiistaina ennen showta? En muista miten viime vuonna meni. Silloin kuitenkin kuuntelin livestreamiltä Norma Johnin vedon audiona ja jännitti ihan pirusti miten raadit pisteyttää sen.

https://eurovisionworld.com/esc/lisbon-2018-rehearsal-schedule

Tuolta löytyy tämän ja ensi viikon kaikki harjoitusaikataulut.

Big 5 -maat ja Portugali harjoittelee ensimmäisen kerran perjantai-iltana.

Raadit äänestää aina semifinaaleja ja finaalia edeltävänä iltana (ensin pukuharjoitukset, sitten kenraali). Eli Saaran ja muiden 1. semifinalistien esitykset jury pisteyttää myöhään maanantai-iltana.

Finaalin esiintymisjärjestys ilmoitetaan kai 2. semin jälkeen myöhään torstai-iltana. Tai voi toki mennä perjantaiaamullekin.

Olis kyllä mielenkiintoista päästä joskus paikanpäälle katsomaan viisuja ja harjoituksia. Ja aistimaan viisukylän tunnelmaa :)

Vierailija
168/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että tänä vuonna on enemmän kuin koskaan aikaisemmin biisien sanoituksissa pelkkää ooooo-oo-o-ooooo-oooo-oo-o-o-oooo-ta.

Vierailija
169/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kypros voittaa.

Israel, Tsekki, Ruotsi tai Norja, veikkaan mä. Viroa toivon, mutta varmaan liian unettava monille.

Vierailija
170/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuulin ettei maratonia tule joka on todella idiootti ratkaisu Yleltä. Facessa en ole ja Are e ee n a n äkkkk yyy täällä noin hyvin. Pätkii ja tärisee kun talollinen parkinsonpotilaita.

Laittakaamme kaikki palautetta Ylelle. Muuten ensi vuonna jatkavat samalla linjalla.

Vierailija
171/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltan esityksessä on screenejä lavalla ja näyttää aika hyvältä! Luulin, että ne oli kielletty. Eli Ruotsillakin sit varmaan mukana omat taustascreenit, jotta Benkun tanssahtelu näyttää yhtä coolilta kuin Melodifestivalenissa..?

Vierailija
172/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaamme kaikki palautetta Ylelle. Muuten ensi vuonna jatkavat samalla linjalla.

Olen laittanut 😊

Vierailija
173/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltan esityksessä on screenejä lavalla ja näyttää aika hyvältä! Luulin, että ne oli kielletty. Eli Ruotsillakin sit varmaan mukana omat taustascreenit, jotta Benkun tanssahtelu näyttää yhtä coolilta kuin Melodifestivalenissa..?

Javisst! Ruotsi rakensi siirrettävän lediseinän.....aina niillä on omat säännöt. Viime vuonna vai toissa? pidettiin pidempi tauko ennen Ruotsin esitystä että saivat romunsa raijattua lavalle. Ajatelkaa jos viisuorganisaation huipulla ruotsalaisten sijasta olisi venäläiset!! Mikä parku kuuluisi ympäri maapalloa omien suosimisesta!

Vierailija
174/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut, joka ei kaipaa maratonia? Kyllästyin täysin Cristal Snown kimitykseen ja Euroviisaat on ihan tarpeeksi hyvä etko-ohjelma. Tänä vuonna raadissa on kuultu mielenkiintoisia näkemyksiä, tosin ehkä kaksi toimittajaa pisteitä antamassa on vähän liikaa. Kiinnostavia raatilaisia ollut vieraana, uusia kasvoja, eikä aina samoja vakionaamoja.

Vierailija
175/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo tapa, jolla kaikkia viisujen naisartisteja kommentoidaan. Eli instapäivitykset ja youtube-videot täyttyy "SLAAAY QUEEN!!" -viesteistä. Joo, on tietysti kivempi lukea kannustuksia kuin haukkuja, mutta miksi sanavarasto on noin suppea? Kaikki on queenejä ja kaikki slay. Termit kuin RuPaul's Drag Racesta vuodelta '09.

Vierailija
176/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut, joka ei kaipaa maratonia? Kyllästyin täysin Cristal Snown kimitykseen ja Euroviisaat on ihan tarpeeksi hyvä etko-ohjelma. Tänä vuonna raadissa on kuultu mielenkiintoisia näkemyksiä, tosin ehkä kaksi toimittajaa pisteitä antamassa on vähän liikaa. Kiinnostavia raatilaisia ollut vieraana, uusia kasvoja, eikä aina samoja vakionaamoja.

Minulla on ollut tapana katsoa vuosittain sekä Femin Euroviisaat että Yle2:n Esikatselumaraton. Minusta ne ovat erilaisia ja siksi toivoisin molempien ohjelmien jatkavan ensi vuonna. Viisaat tulee neljässä osassa ja siksi ei mielestäni toimi samalla bileiden käynnistäjänä kuin Esikatselumarathon, joka on lähetetty viisuja edeltävänä viikonloppuna, 4h putkeen. Eikä se Cristalkaan ole ollut joka vuonna vieraana. Viime vuonna se puoliunessa oleva Viki oli kyllä ihan turha, koska häntä ei selvästikään viisut kiinnostanut. Mutta itse siis oon aina katsonut maratonin ystäväporukalla ja ollaan pisteytetty kappaleet. Euroviisaat voisi toimia korvikkeena, jos ne lähetettäisiin putkeen tänä viikonloppuna. Viisaissa häiritsee vähän se, ettei kappaleita näytetä ihan kokonaisina.

Vierailija
177/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tapana katsoa vuosittain sekä Femin Euroviisaat että Yle2:n Esikatselumaraton. Minusta ne ovat erilaisia ja siksi toivoisin molempien ohjelmien jatkavan ensi vuonna. Viisaat tulee neljässä osassa ja siksi ei mielestäni toimi samalla bileiden käynnistäjänä kuin Esikatselumarathon, joka on lähetetty viisuja edeltävänä viikonloppuna, 4h putkeen. Eikä se Cristalkaan ole ollut joka vuonna vieraana. Viime vuonna se puoliunessa oleva Viki oli kyllä ihan turha, koska häntä ei selvästikään viisut kiinnostanut. Mutta itse siis oon aina katsonut maratonin ystäväporukalla ja ollaan pisteytetty kappaleet. Euroviisaat voisi toimia korvikkeena, jos ne lähetettäisiin putkeen tänä viikonloppuna. Viisaissa häiritsee vähän se, ettei kappaleita näytetä ihan kokonaisina.

Korjaan itseäni: Euroviisaat taitaakin tulla 5 osassa.

Vierailija
178/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei Unkari jäisi semifinaaliin. Olisi ihan kiva piristysruiske finaalissa tuo räminärokki. Mitä monipuolisempi kattaus eri genrejä, sen parempi :)

Vierailija
179/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viisumaratoni on kuulunut viisuvalmisteluihin. Sen sijaan noita Saara Aallon "minua ei ymmärretty, kyynel, mutta briteissä sain rakkautta" -dokumentointeja en jaksaisi yhtä ainutta enää.

Vierailija
180/711 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut maksukanavan taakse, kiitos! Täysin mitätön musiikillinen anti, aivan liian kallis, muuttunut friikkisirkukseksi. Jokainen joka haluaa tätä ohjelmaa katsoa, voisi siitä myös maksaa.

Ketju on lukittu.