Euroviisut 2018 OFFICIAL
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Espanja on niin suosittu? Jotkut povaavat jopa top3:seen. Minusta liian imelää ja tulee vain kolmas pyörä -olo. Irlannin esitys tanssijoineen oli minusta parempi. Samoin se kolmas romanttinen kappale, jonka esittäjämaata en muista.
Musta tuntuu, että ne on itse espanjalaiset, jotka sitä kappaletta hehkuttaa kaikkilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun on ihan pakko kysyä, että kuuluuko täältä ketään suomenkieliseen Euroviisut -ryhmään Facebookissa? Multa palaa hermo pariin kokoajan kovassa äänessä olevaan ryhmäläisiin, jotka päivittelevät ja kommentoivat jatkuvasti, välillä tosi agressiivisestikin. 😅 En kehtaa siellä sanoa mitään asiasta, kivempi täällä jutella anonyymisti ja suhteellisen asiallisesti.
En edes tiennyt, että sielläkin on oma Euroviisu-ryhmä, kun harvemmin enää tulee FB:tä käytettyä. Mä tiedän viisuryhmistä vain Viisukuppilan. Siellä on hc-viisufaneilla valtavasti tietämystä ja mukavan asiallista keskustelua, ei toisten haukkumista. Itse en kuitenkaan siellä keskustele, koska en jaksa luoda tunnuksia ja anonyymiys rules. Onneksi tässä av:n ketjussa on ihan kivaa keskustelua, vaikka välillä joku yrittääkin provoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ihan pakko kysyä, että kuuluuko täältä ketään suomenkieliseen Euroviisut -ryhmään Facebookissa? Multa palaa hermo pariin kokoajan kovassa äänessä olevaan ryhmäläisiin, jotka päivittelevät ja kommentoivat jatkuvasti, välillä tosi agressiivisestikin. 😅 En kehtaa siellä sanoa mitään asiasta, kivempi täällä jutella anonyymisti ja suhteellisen asiallisesti.
En edes tiennyt, että sielläkin on oma Euroviisu-ryhmä, kun harvemmin enää tulee FB:tä käytettyä. Mä tiedän viisuryhmistä vain Viisukuppilan. Siellä on hc-viisufaneilla valtavasti tietämystä ja mukavan asiallista keskustelua, ei toisten haukkumista. Itse en kuitenkaan siellä keskustele, koska en jaksa luoda tunnuksia ja anonyymiys rules. Onneksi tässä av:n ketjussa on ihan kivaa keskustelua, vaikka välillä joku yrittääkin provoilla.
Juu sieltä löytyy ihan vaan hakemalla euroviisut. Viisukuppila on kyllä loistava, mutta en halua juuri tehdä itse tunnuksia, anonyymeys on valttia!
Saara esiintyy facelivessä just NYT
Lauloiko Saara muuten kaikilla osallistujamaiden kielillä sen laulun?
Joku kielitaidon näyte vielä. Jos joku maa jää pienelle huomiolle siinä versiossa niin sitä maata pitäisi huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Espanja on niin suosittu? Jotkut povaavat jopa top3:seen. Minusta liian imelää ja tulee vain kolmas pyörä -olo. Irlannin esitys tanssijoineen oli minusta parempi. Samoin se kolmas romanttinen kappale, jonka esittäjämaata en muista.
Musta tuntuu, että ne on itse espanjalaiset, jotka sitä kappaletta hehkuttaa kaikkilla. :D
Juu harjoitusvideolla on jo nyt 130k katseluu ja lähes kaikki kommentit espanjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu harjoitusvideolla on jo nyt 130k katseluu ja lähes kaikki kommentit espanjaksi.
Amaia ja Alfred voitti Operación Triunfo -ohjelman, joka on eräänlainen espanjalainen X-Factor. Siksi he on tosi suosittuja täällä Espanjassa etenkin teinien keskuudessa mutta joo, itse en tykkää eikä biisi varmaan muillekaan maille avaudu yhtä hyvin kuin espanjalaisille faneille.
Vierailija kirjoitti:
Joku kielitaidon näyte vielä. Jos joku maa jää pienelle huomiolle siinä versiossa niin sitä maata pitäisi huomioida.
Maltaa ei videolla kuultu. Ei kai löytänyt ketään kääntämään pätkää maltaksi, kun Facebookin kautta pyysi käsittääkseni ihmisiä auttamaan.
Saara esitti myös Queensin tuolla viisukylän isolla lavalla, mikä tapahtuma sitten onkaan.
Tuosta Italian harjoitusvedosta: Lavalla näytti vähän tylsältä juu, mutta siihen ilmeisesti tulee tv-lähetyksen aikana ruutuun tekstiä ja kuvia.
Tanskan viikingit mörisivät Saaralle tervehdyksen. Oli siis joku pohjoismainen ilta Lissabonissa. Saara veti 2 laulua.
Kenelle tuo Saaran biisi on suunnattu? Esitys?
Kuka sitä äänestäisi?
Vierailija kirjoitti:
Saarasta olisi pitänyt tulla Suomen Alicia Keys, tyylikäs ja hillitty esiintyjä pianonsa takana ja vahva lauluääni, mutta tulikin köyhän miehen lady gaga.
Onhan hän sitäkin tehnyt. Biisit vain ovat huonoja.
En kaikkia Saaran yrityksiä euroviisuihin muista. Joku näppärä voisi tehdä koosteen. :-D
Tämä kuudes kerta. On myös ollut taustana.
Monsterista on lähtenyt voima pois.
Kypros on upea. Ja Eleni... oioi. Ja ne taustalaulajat ja -tanssijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kielitaidon näyte vielä. Jos joku maa jää pienelle huomiolle siinä versiossa niin sitä maata pitäisi huomioida.Maltaa ei videolla kuultu. Ei kai löytänyt ketään kääntämään pätkää maltaksi, kun Facebookin kautta pyysi käsittääkseni ihmisiä auttamaan.
Puuttuu myös iiri. Olisihan niitä kääntäjiä, jos tajuaisi hoitaa työasiat muualla kuin Facebookissa.
Katoin äsken tuon Saaran faceliven. Oli ihan kiva muuten, mutta minua alkoi ärsyttämään Merin elvistely Saaran esityksen jälkeen. Jokainen voi mennä vetämään biisin perässä 34 kielellä livenä.
Miksi edes pitäisi?
Saara jännitti ja se kuului taas äänessä.
Queensin lopussa vaivaa, kun tuntuu, ettei Saaran ääni riitä siihen. Näköjään joka livessä sama. Ei pitäisi kuuntelijan joutua jännittämään.
Nyt jos käy nii, ettei Suomi ole finaalissa ja tällänen työ, vaiva ja maksut, niin minusta Suomen ei pidä enää osallistua euroviisuihin.
Aivan turhaa rahan menoa. Suomi ei tuosta kumminkaan hyödy.
Viron laulajan huulisynkkaesitys (!) pohjoismaisessa illassa oli kamalaa katsottavaa. Nyt ymmärtää, miksi laulaja pidetään paikoillaan hameessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ne Saaran tanssijat, jotka ottavat pudotuksesta kiinni, jännittävät niin, että Saara jysähtää maahan Alvinin oravien laulaessa.
Kiitos, mutta ei kiitos näitä juttuja tänne, tuollahan on oma ketju.