Otanko yhteyttä vai en
Viimeks otin mun seksikumppaniin yhteyttä monta kuukautta sitten ku ehdotin tapaamista ja joulukuussa viimeks naitiin. Nyt tekis taas sitä herkkua mieli, mut mietin et viittiikö ottaa koodia.. Ihan siis väleissä ollaan ym ei oo välejä menetetty, mut siis nii. Syksyllä alotettiin tapailu sillon tällön seksin merkeissä ja yhteydenpito oli tosi tosi tiivistä. Suunniteltiin tulevaa, et mitä kivaa keksittäskään, mut sit mies hiljeni. Ei enää laittanu viestejä niin paljoo. Mä mietin, et meniköhän sillä tunteisiin? Aina naidessa tuntu sellanen yhteys, se tykkäs kattoo silmiin jne. Ollaan siis puhuttu, että ei saa kummallakaan mennä tunteisiin, ku halutaan vaan seksiä. Ja mies vaikutti niin innostuneelta ja tälleen, mut sit hiljeni. Help :D
Kommentit (25)
No en kyllä itekää pidä sitä nättinä, mut ei oo kukaan viel valittanu :o
Ja hei naiset, mä ymmärrän teidän pelon, mut ei se oo teidän kenenkään mies. Sen vaimo ei oo av:lla. Ei oo sen tyylinen ollenkaa ;)
Mikset etsi sinkkua jonka kanssa olisit?
Koska kaikki sinkut haluaa yleensä vakiintua ennen pitkää. Mä en. Varatut ei haluu muuta ku vähän hauskanpitoo.
En koe olevani säälittävä. Oon iteki ihmetelly, et miks mun omatunto ei soimaa tästä, vaikka yleensä se soimaa tosi pienestäki.