Miksi Suomessa vain pitkät naiset käyttää korkkareita?
Tämän havainnon tehnyt niin Helsingissä kuin muissakin suomalaiskaupungeissa. Korkeakorkoiset kengät, saappaat ja sandaalit pukisi todella hyvin lyhempiä naisia kuten Thaikuissa ja Italiassa. Jostain syystä täällä jo valmiiksi pitkät pyrkii niillä entistä ylemmäs.
Kommentit (8)
Aha,Turussa et ole vissiin sit käyny.
T. 162cm ja aina korkkarit ;)
Höpö höpö. Väite on täyttä mutua, ja meidän pitäisi sun pseudomutulle nyt keksiä selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ahdistelu.
Mitä tarkoitat??
No ehkä olen sitten pitkä. Käytän korkkareita ja olen 158,5 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ahdistelu.
Mitä tarkoitat??
No juuri sitä.
Haluaisin pukeutua naisellisesti, mutta olen huomannut, että silloin saa osakseen epätoivottujen miesten huomion.
Uskoisinpa, että muutkin tekevät näin, että yrittävät siksi pukeutua huomaamattomasti.
Se lienee kierre. Jos ympäristössä kaikki pukeutuvat housuihin niin hame erottuu. Jos kaikilla hameet ja mekot niin ei.
Tykkään jaloistani ilman liikavarpaita ja muita korkkareista jhtuvia ongelmia :)
Vierailija kirjoitti:
No juuri sitä.
Haluaisin pukeutua naisellisesti, mutta olen huomannut, että silloin saa osakseen epätoivottujen miesten huomion.
Uskoisinpa, että muutkin tekevät näin, että yrittävät siksi pukeutua huomaamattomasti.
Se lienee kierre. Jos ympäristössä kaikki pukeutuvat housuihin niin hame erottuu. Jos kaikilla hameet ja mekot niin ei.
Jaa. Siksikö nykyään pidetään mekkojen alla housuja. Ettei kumpikaan erottuisi liiaksi :)
Jos mies näkee sinussa naisellisuutta niin hän näkee sen vaikka kulkisit toppahaalareissa. Olisi ihan reilua olla ystävällinen kaikille sen sijaan että puhut "epätoivotuista miehistä". Tuskin sinäkään olet kenellekään miehelle epätoivottu nainen.
Koska ahdistelu.