Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö tekemään kuperkeikan?

Vierailija
14.05.2017 |

Pystytkö tekemään kuperkeikan
a) lattialla
b) renkaissa riippuen
Kirjaa näkyviin myös ikäsi, kiitos!
Aloittaja pystyy molempiin, ikä 56

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enkä edes lapsena. Enkä edes ole koskaan ollut lähelläkään ylipainoa eli siitä ei ole kyse. Huono liikkuvuus jne. Harmi.

Vierailija
2/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat onnistuu. 46v. vanha teline voimistelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, missään tilanteessa. En edes lapsena, vaikka koulussa liikuntatunneilla mua yritettiin aina pakottaa siihen. Sen tekemisen näkeminen ja yrittäminen tuntui aina epämielyttävälle, pelkäsin että taitan siinä niskani ja halvaannun. Mua kiusattiin sitten sen takia kun en oppinut tuota tekemään, mutta empä ole aikuisiällä tarvinnut mihinkään kuperkeikan taitoa! ihan turhaa. Ikää 21v.

Vierailija
4/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja myös taakse kuperkeikka. 

Pidin tavoitteena, että pystyn tekemään paikalta voltin taakse eläkeikään saakka, mutta joudun ehkä joustamaan tästä. Ei mene enää muualla paitsi trampalla ja volttiradalta alas monttuun. Aikanaan tein puomilla, korkelta ja kovaa, mun tavaramerkki :) 

T: toinen ex telinevoimistelija, 45 v.

Vierailija
5/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja pystyn hyppäämään 9 metrin korkeuteen ja tekemään  8 volttia. Ikä 4v

Vierailija
6/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla pystyn, renkaista en tiedä, kun ei ole hetkeen ollut paikkaa, jossa olisin voinut kokeilla. Kai tuo nyt onnistuu, kun on ennenkin (lukiossa) onnistunut, nyt ikää 23.

Vierailija
7/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mammat olla köntyksiä, paitsi nuo pari vanhaa telinevoimistelijaa.

Vierailija
8/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn molemmat . Kuperkeikassa naksahtaa yläselässä joku pinne herkästi jos pää ei tule ihan oikein. Teen joka ilta 5 min jalat suoraan pään taakse veny lopuksi. Sillä olet niin vanha kuin selkäsi .

Vierailija
9/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulun pakkovoimistelussa 80-luvun alussa retkautin selkäni vauhdista heitetyssä takaperin-kuperkeikassa, enkä ole selkäni kanssa sen jälkeen tervettä päivää nähnyt.

Terveisiä vaan Ollille - vai mikä se n*t*i maikka olikaan..!!

Vierailija
10/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen miehen kanssa lenkillä tein kärrynpyörän. Mies tokaisi, ettei koskaan ole osannut tehdä sitä, ja puhuimme myös, että kuperkeikkakin on hänelle vaikea ollut aina, vaikka aina ollut muuten hyvässä kunnossa.

On ihan hirveän vaikeaa kuvitella, miten joku ei pysty tekemään kuperkeikkaa, saatan tehdä sellaisen vaikka keskellä päivää yhtäkkiä kotona, kun menen vaikka keittiöön...

Vierailija
11/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen kuperkeikka menee helposti. Tarkoittaako renkailla kuperkeikka sitä, että pyörähtää ympäri? 

N39

Vierailija
12/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen miehen kanssa lenkillä tein kärrynpyörän. Mies tokaisi, ettei koskaan ole osannut tehdä sitä, ja puhuimme myös, että kuperkeikkakin on hänelle vaikea ollut aina...

Siis ei tehty mitään tuplakärrynpyörää yhdessä, vaan olin hänen kanssaan lenkillä, ja minä tein... :D

Vierailija
13/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olen osannut, nyt en varmaan pääsisi ja kuluneet niskat napsahtais poikki

Vierailija
14/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää. Teininä tai parikymppisenä osasin tehdä sängyn päällä eteenpäin jataaksepäin kuperkeikan. Nyt en ole vuosiin uskaltanut yrittää. Kun menen aloitusasentoon, tuntuu, että rintakehä puristuu kurkkuun ja että kurkku rutistuu. Ikää 55 v.

Vierailija
15/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto se muuten tuntuu ikävältä lattialla :D kokeilin äsken

26v

Vierailija
16/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla pystyn, mutta jään kyllä pyllylleni enkä jalkapohjille - ei oikein uskalla ottaa vauhtia kun pelkää että sattuu :D

Renkaissa en ole kokeillut, mutta luulen että ei käsivoimat riitä kun painoa on tuplasti sen minkä tarvitsisi.

Vierailija
17/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikat menee hienosti. Olen yrittänyt tehdä vuositain myös kipin, mutta pariin viime vuoteen se ei ole onnistunut. M53

Vierailija
18/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten multa voi kyllä kysyä, osunko pesäpalloon syötöstä. Voin sanoa että 99 % varmuudella en osu. Huonoa on jopa se, osunko tenniksen syöttöön omalla kenttäpuoliskollani. Tai golfpalloon lyönnissä, vaikka noin periaatteessa osaan kaikkia kolmea lajia pelata.

Olen siis ex-voimistelija, joka tekee kuperkeikan tuosta vaan, mutta omistaa surkeaakin surkeamman pallosilmän.

M53, kippi on kyllä paha, myös mulle. Melkeen menee jättiläinen helpommin. Kippi vaatii keskivartalon lihaksilta paljon.

T:ex-telinevoimistelija, 45 v.

Vierailija
19/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena harrastin voimistelua laadukkaassa voimistelukoulussa (Lahjan tytöt). Osasin tehdä kauniin oikeaoppisen kuperkeikan eteen- ja taaksepäin.

Olen viiskymppinen. Ei tulisi mieleenikään yrittää tehdä kuperkeikkaa. Siinähän voisi noska mennä sijoiltaan.

Vierailija
20/23 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavallinen kuperkeikka menee helposti. Tarkoittaako renkailla kuperkeikka sitä, että pyörähtää ympäri? 

N39

Just sitä tarkoitin! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi