Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetatteko kouluissa ja päiväkodeissa että Suomi on asuinpaikkana lottovoitto?

Vierailija
14.05.2017 |

Jos näin teette niin miten perustelette tämän.

Minulla on vaan semmoinen kutina että Suomen opettajakunta on leijuu jossain yläilmoissa ja lapsille opetetaaan kaikkea muuta kuin elämän realiteetteja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opeta. Opetan, että meillä on yleisesti monilla lapsilla ja aikuisilla täällä maailmassa asiat hyvin, mutta kaikilla ei valitettavasti ole näin.

Vierailija
2/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän perspektiiviä asioihin. Jos pitäisi tienata se minkä saa verojen kautta, niin monelle tekisi tiukkaa. Eli kyllä kouluikään mennessä on kuluttanut pienen lottovoiton verran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana en saa laukoa kaikkia elämän realiteetteja, vaikka mieli tekisi.

Vierailija
4/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaan semmoinen kutina että Suomen opettajakunta on leijuu jossain yläilmoissa ja lapsille opetetaaan kaikkea muuta kuin elämän realiteetteja.

Opetatko sinä lapsellesi, että Suomi on paska maa, jossa ei kannata mitään yrittää, koska mikään ei koskaan onnistu. 

Itse en käsitä näitä lastensa latistajia, sitten valitetaan...

Lasta pitää kannustaa, huolehtia siitä että lapsi käy koulua ja lukee läksynsä/kokeisiin, huolehtia riittävästä ravinnosta ja unesta. Tuolla pääsee jo pitkälle.

Vierailija
5/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetatko sinä lapsellesi, että Suomi on paska maa, jossa ei kannata mitään yrittää, koska mikään ei koskaan onnistu. 

Lasta pitää kannustaa, huolehtia siitä että lapsi käy koulua ja lukee läksynsä/kokeisiin, huolehtia riittävästä ravinnosta ja unesta. Tuolla pääsee jo pitkälle.

Opetan lapsilleni niin että Kreikan velkoja ei voida leikata koska Suomi on poliitikkojensa päätämänä mennyt takaamaan näitä velkoja ja maksuvuorossa ollaan sitten seuraavaksi me. Eli me maksamme sen leikatun osuuden.

Lisäksi opetan myös että Suomi ei ole koko maailman sosiaalitoimisto ja että suomalaisen ei tarvitse olla aamuvarhaisesta yömyöhään töissä että riittää jaettavaa koko maailamalle, ja että maailman köyhyys ei ole suomalaisen vika.

Ja jos haluaa lahjoittaa rahaa niin lahjoittaa niitä omia rahojaan eikä yritä keplotella naapurin varallisuutta ties minne vinkuintiaan esim. verotuksen muodossa.

ap.

Vierailija
6/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetan lapsilleni niin että Kreikan velkoja ei voida leikata koska Suomi on poliitikkojensa päätämänä mennyt takaamaan näitä velkoja ja maksuvuorossa ollaan sitten seuraavaksi me. Eli me maksamme sen leikatun osuuden.

Lisäksi opetan myös että Suomi ei ole koko maailman sosiaalitoimisto ja että suomalaisen ei tarvitse olla aamuvarhaisesta yömyöhään töissä että riittää jaettavaa koko maailamalle, ja että maailman köyhyys ei ole suomalaisen vika.

Ja jos haluaa lahjoittaa rahaa niin lahjoittaa niitä omia rahojaan eikä yritä keplotella naapurin varallisuutta ties minne vinkuintiaan esim. verotuksen muodossa.

ap.

Kuulostat ihan työkaveriltani, joka kantaa näitä maailman murheita niskassaan. Häneltä jää huomaamatta, että hänen kaikilla nuorilla aikuisilla lapsillaan on opiskelupaikat, yhdellä jopa kesäharjoittelupaikka samasta yhtiöstä isin kanssa :D

Samoin hän ei huomaa olla kiitollinen omasta työpaikastaan vaan on aivan kamalaa jne... valitusta riittää.

Vierailija
7/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Kuulostat ihan työkaveriltani, joka kantaa näitä maailman murheita niskassaan. Häneltä jää huomaamatta, että hänen kaikilla nuorilla aikuisilla lapsillaan on opiskelupaikat, yhdellä jopa kesäharjoittelupaikka samasta yhtiöstä isin kanssa :D

Samoin hän ei huomaa olla kiitollinen omasta työpaikastaan vaan on aivan kamalaa jne... valitusta riittää.

Sinä kuulostat vittuilijalta joka haluaa kehittyä sillä saralla. Rakentavaan keskusteluun omaat vähemmän kaipuuta.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä