Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naisellinen bi-nainen ja pidän naisellisista naisista

Vierailija
13.05.2017 |

Onko harvinaista? Mehissäkään en pidä kovin maskuliinisista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko harvinaista. Harrastat siis vain seksiä naisten kanssa kuten bi-naiset yleensä?

Vierailija
2/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös naisellinen bi-nainen. Seksuaalisesti katsottuna rekkalesbon näköinen nainen on turn off. Miehissä pidän kyllä maskuliinisuudesta, mutta naisissa kiehtoo enemmän tyypilliset feminiimiset piirteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko harvinaista. Harrastat siis vain seksiä naisten kanssa kuten bi-naiset yleensä?

On mulla ollut tyttöystäviä. Mitä olet mieltä bi-seksuaalien syrjinnästä LGBT-piireissä?

Vierailija
4/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää luokitella????? Mietin tätä aina ja en tajua. Miksi pitää olla yhteisö?

Vierailija
5/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harviansuudesta -miehenä tiedä- tässä kohtaa mitään. Mutta olen ollut usein hieman epäileväinen, että kumppaniehdokkaista paras vaihtoehto olisi kärjistäen se tyylillisesti saati arvomaailmallisesti  "Se" itselle vastakohta. - Toiseksi en ole ikinä tajunnut, että miksi osa haluaa mieltää lesbo parit tai homopariskunnat tai ylipäätään minkä hyvännsä seksuaalisen suuntauksen muodostamat parit, jotenkin "heteronormatiivisesti" eli toisin sanoen niin, että parisuhteessa aina toinen on  maskuliini ("mies" - ja tähän liuta "miehisiä" kliseitä ja stereotypioita) ja vastaavasti toinen heistä ns. feminiini ( "nainen"  omaten n. kappaletta "naiseuteen" liittyvää ennakkoluuloa tai yksinkertaisempaa  asennevammaa).  

Vierailija
6/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään naisellisista ja olen itse naisellinen. Tosin koen olevani enemmänkin lesbo.

Vierailija
7/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi samanlainen täälläkin. Ihmiset eivät tunnu uskovan että meitä on oikeasti olemassa. Ja ei, en ole kiinnostunut naisista vain seksimielessä, vaan tositarkoituksella. Kevyet suhdepelleilyt ja yhden yön jutut ei kiinnosta pätkääkään. Jos pitäisi määritellä niin olen suuntautunut 90% naisiin, nimenomaan naisellisiin, ja 10% miehiin.

Vierailija
8/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää luokitella????? Mietin tätä aina ja en tajua. Miksi pitää olla yhteisö?

No seksuaalinen suuntautuminen nyt vaan on tärkeä osa identiteettiä. Vähän sama kuin ei saisi sanoa, että on ruskeasilmäinen tai vaaleatukkainen. Kysytkö tätä samaa myös heteroilta?

Vierailija
10/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/13 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään naisellisista ja olen itse naisellinen. Tosin koen olevani enemmänkin lesbo.

Sama täällä. Mukavaa, että muutkin samanhenkiset ovat aktivoituneet tällä palstalla. Mutta missä teitä voisi kohdata? :)

Vierailija
12/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään naisela ja olen itse naisellinen. Tosin koen olevani enemmänkin lesbo.

Sama täällä. Mukavaa, että muutkin samanhenkiset ovat aktivoituneet tällä palstalla. Mutta missä teitä voisi kohdata? :)

Samaa mietin. Itseäni ei katukuvassa voisi lesboksi tunnistaa. Itse pyörin pkaupunkiseudulla. Ulkoilen paljon, harrastan balettia, en hirveästi harrasta yöelämää. Nyt kaikki naisrakastajat kertomaan mistä teitä löytää!

Vierailija
13/13 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään naisela ja olen itse naisellinen. Tosin koen olevani enemmänkin lesbo.

Samaa mietin. Itseäni ei katukuvassa voisi lesboksi tunnistaa. Itse pyörin pkaupunkiseudulla. Ulkoilen paljon, harrastan balettia, en hirveästi harrasta yöelämää. Nyt kaikki naisrakastajat kertomaan mistä teitä löytää!

Itsekin asun samalla suunnalla. Käyn töissä, vietän lasteni kanssa aikaa ja harrastan, ja siihen se aikani oikeastaan kuluukin. Lomilla reissaan ulkomaille. En käy ns. menopaikoissa lainkaan. Keskustassa käyn joskus ostoksilla ja museoissa. Ja nettideittailuakaan en ole edes kokeillut koskaan. Mut pitäisi rohkeasti vain iskeä kaupasta/hissistä/töistä jne. Ehkäpä tästä jossain vaiheessa rohkaistun menemään joihinkin bileisiin, mutta vielä en ole mennyt.