Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä miehelle 40v lahjaksi?

Vierailija
13.05.2017 |

Max 200€. Ei mitään koruja eikä vaatteita. En myöskään osta mitään harrastukseen liittyvää kun en ymmärrä metsästyksestä mitään. Muutenkin se hankkii itse aina viimeisimmät jutut. Jos kysyy mitä haluaa ei kuulemma yhtään mitään. Mutta tuntuu törkeältä ettei ostais mitään. Tää on ihan kauheeta.. Oon ihan paniikissa ku en vaan tiedä mitä keksin...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti mene kauaa, niin joku ääliö mamma ehdottaa jotain saatanan hedelmäkoria, skumppapulloa, kylpytakkia tai jotain muuta käsittämätöntä naisellista paskaa.

Vierailija
2/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakollaasi hänen elämästään. Oikeista paperikuvista siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai "romanttista hotelliyötä" ja illallislahjakorttia. Paskimmat vinkit miehen lahjoihin saa aina näiltä palstoilta.

Vierailija
4/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua, nyt se alkaa

Vierailija
5/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilteman, Motonetin tai Hong Kongin lahjakortti. Voi sitten itse ostaa haluamansa.

Vierailija
6/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko jotakin lapsettaa niin että ostaa 40-vuotiaalle syntymäpäivälahjan?

Vierailija
7/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkallonupit auton renkaanventtiileihin.

Vierailija
8/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin anustapin. Oli kuulemma paras hänelle koskaan hankkimani lahja :D

(Sovittiin etukäteen että ostaa itse jotain harrastuskamoja jotka lapset käärii synttäripäiväksi pakettiin. Oman lahjani annoin kun lapset oli hoidossa.)

Vierailija
9/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannu, lahjakortti kasvohoitoon tai manikyyriin/pedikyyriin, imuri, höyrypesuri, kattilasarja, joku viherkasvi...?

Vierailija
10/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistinpannu, lahjakortti kasvohoitoon tai manikyyriin/pedikyyriin, imuri, höyrypesuri, kattilasarja, joku viherkasvi...?

Kunnollinen hiiliteräksinen paistinpannu kuulostaisi mukavalta. Toisikohan synttäripukki sellaisen, jos sille oikein kauniisti kirjoittaisi?

T: M - kohta 30

Vierailija
11/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tunne miestäsi laisinkaan, sepä yllättävää. Mies on naisille vain se pakollinen paha, MOT.

Vierailija
12/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä. Mies ei halua mitään, eli älä osta sille mitään random-roinaa.

Mut nelikymppinen on jo sen ikäinen että alkaa muistella menneitä. Ekat kuvat vauvana vaippa vinossa, sit ritsaleikkejä snadina muiden rääpäleiden kanssa, teiniviiksikausi, ylpeä prätkänomistaja, ekat baarireissut, Lontoonmatka kaveriporukassa, ite kaadettu hirvi jne jne.

Toi on aito lahja: olet ajatellut häntä ja olet nähnyt vaivaa etkä vaan marssinut kauppaan ja ostanut rahalla hyvää omaatuntoa ja lisännyt hänen romumääräänsä kiellosta huolimatta. 

Vierailija
13/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö miehes kelloja? Ihan ok:n saa 200 e

Vierailija
14/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kunniaksi? Nelikymppiselle miehelle lahja, mutta mitä varten?

Vierailija
15/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko jotakin lapsettaa niin että ostaa 40-vuotiaalle syntymäpäivälahjan?

Mitäs lottoaisit, kuinka monta vinkunaa huomenna on palstalla äitienpäivälahjoista?

Vierailija
16/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vasektomiaan ja g-pistekiihotin. Näistä mieheni ilahtui.

Vierailija
17/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osti se mies mullekin lahjan 30v syntymäpäivä lahjaksi. Lahjakortti koruliikkeeseen että ei se yhtään sen persoonallisempi ollut..

Ei oo mies kelloa käyttänyt varmaan kymmeneen vuoteen....

Uutta telkkaria miettinyt mutta haaveilee jostain yli 1000€ tv:stä ja nykyinenkin tv maksaa saman verran joten tuskin joku 200€ tv olis mikään kiva...

ap

Vierailija
18/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täytti juuri 40. Panikoin lahjaa valtavasti, koska mieheni on tyyppiä "en tartte mitään, kaikki on kivaa, parasta oot sä". Ilahtuu kaikesta, on kiitollinen kaikesta eikä oikeasti tarvitse mitään ts. ei tykkää kelloista, koruista, ei ole harastuksia, johon tarvitsisi varusteita tms. Koska miehelleni tärkeintä on sosiaaliset suhteet - ystävät, perhe, järjestin hänelle yllätysjuhat. Ne juhlat olivat minun lahjani hänelle. Lähes kaikki hänen ystävänsä pääsivät ja halusivat lyhyelläkin varoitusajalla tulla ja mieheni oli todella iloinen. Kaikki ystävät kerralla - sitä ei tapahdu usein ja se on parasta, mitä mieheni tietää. Tunnen mieheni ja siksi näin. Ei sen lahjan tarvitse materiaa olla, muistaminen tavalla tai toisella on riittävästi, kunhan se on miehellesi oikeanlainen. 

Vierailija
19/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti. Tai sitten laadukkaita vaellussukkia, kerrastoja yms. siihen metsästykseen.

Vierailija
20/39 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max 200€. Ei mitään koruja eikä vaatteita. En myöskään osta mitään harrastukseen liittyvää kun en ymmärrä metsästyksestä mitään. Muutenkin se hankkii itse aina viimeisimmät jutut. Jos kysyy mitä haluaa ei kuulemma yhtään mitään. Mutta tuntuu törkeältä ettei ostais mitään. Tää on ihan kauheeta.. Oon ihan paniikissa ku en vaan tiedä mitä keksin...

Mä tietäsin mitä voisit antaa jos uskallat. Lahja ei voi mennä pieleen kun sen saa valita. Jos sillä on sellainen fantasia minkä nainen voi toteuttaa niin siinä on lahja mistä taatusti tykkää. Sellaisen kun saa halusta antaa niin sitä ei voi rahassa mitata.

Mä olen saanut tämmöisen lahjan. Tyttö ystävä oli vain isoon rusettiin koristettuna. Perseen päällä oli kortti. Siinä luki että tee mitä haluat. Paras lahja ikinä, yksyityiskohdat on ihan liikaa jaettavaksi. M46. Tapahtuma aikaan oltiin molemmat nuoria, opiskelijoita ja siksi rahattomia.