Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempimaasi Euroopassa (Suomea ei saa valita)?

Vierailija
13.05.2017 |

Entäs inhokkimaa?

Kommentit (466)

Vierailija
41/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki on Englanti ja inhokki varmaan Romania.

Vierailija
42/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norja! Hyvänä kakkosena Irlanti. Inhokkiin en ole törmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kreikassa joten se on varmaan se suosikki. Inhokki on Venäjä, jos sitä nyt voi laskea.

Vierailija
44/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serbiaan muuttaisin mieluiten, se on miellyttävin.

Vierailija
45/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanja muistuttaa minua kodista. Ei inhokkia. M29 ja latino

Mista olet kotoisin?

Mun vanhemmat on Argentiinasta ja Meksikosta. Olen syntynyt Venezuelassa ja asunut Kolumbiassa, Puerto Ricossa, Argentiinassa ja USA:ssa. Olen kotoisin niistä kaikista. M29 ja latino

Vierailija
46/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikki Espanja. Hyvä ilmasto, kivoja ihmisiä, kaunis kieli ja hyvää ruokaa. Pidän myös enemmän espanjalaisesta kuin suomalaisesta arkkitehtuurista.

Inhokki Venäjä. Kauhea kehitysmaa. Köyhyys, huono koulutus, politiikka, terveydenhuollon surkea taso ja alati paheneva Hiv/Aids epidemia jota ei haluta tiedostaa. Myös huumeet, rikollisuus, homovastaisuus, katulapset ja prostituutio ahdistavat. Kuvottavaa miten siellä päättäjä(t) sulkevat silmänsä oman maan ongelmilta ja keskittyvät vain kansainväliseen kukkoiluun ja uhoamiseen. Ei siellä paista varmaan edes aurinko.

Mikähän Venäjällä on nykyään hiv-tilanne, onko sinulla tietoa? Viimeksi kun näin uutisen (pari vuotta sitten) se oli jo tosi paha.

Vierailija
47/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albania on todella kaunis ja sympaattinen.

Vierailija
48/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki on Itävalta ja inhokki on Venäjä.

Vierailija
49/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkari paras ( viinitilallinen ) ja kamalin täysin saastunut Ruotsi.

Vierailija
50/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki on Puola ja Itävalta, en pidä Virosta enkä virolaisista.

Vierailija
51/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi. Kaikki on siellä parempaa kuin Suomessa.

Vierailija
52/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki on Romania. Ihan hyvä vaan kun suomalaisilla on negatiiviset ennakkokäsitykset tästä maasta, niin eipähän tarvitse katsella naama nurinpäin löllyviä suomalaisturisteja pahemmin kotikulmilla.

Vierailija
53/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja lemppari. Oon aika paljon matkustellut, mutta en mä mitään maata oo inhonnut. Jokaisessa maassa on oma ihana fiiliksensä <3 

Vierailija
54/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikki Espanja. Hyvä ilmasto, kivoja ihmisiä, kaunis kieli ja hyvää ruokaa. Pidän myös enemmän espanjalaisesta kuin suomalaisesta arkkitehtuurista.

Inhokki Venäjä. Kauhea kehitysmaa. Köyhyys, huono koulutus, politiikka, terveydenhuollon surkea taso ja alati paheneva Hiv/Aids epidemia jota ei haluta tiedostaa. Myös huumeet, rikollisuus, homovastaisuus, katulapset ja prostituutio ahdistavat. Kuvottavaa miten siellä päättäjä(t) sulkevat silmänsä oman maan ongelmilta ja keskittyvät vain kansainväliseen kukkoiluun ja uhoamiseen. Ei siellä paista varmaan edes aurinko.

Mikähän Venäjällä on nykyään hiv-tilanne, onko sinulla tietoa? Viimeksi kun näin uutisen (pari vuotta sitten) se oli jo tosi paha.

Asiasta oli muutama kuukausi sitten A-studiossa. Kansalaisjärjestöt ovat siellä nyt aktiivisesti jakaneet tietoa ja yrittäneet tarjota jonkunlaista seksuaalikasvatusta nuorille.

Siinä yksi vapaaehtoistyöntekijä arvioi että Hiv-positiivisten määrä on moninkertaisesti suurempi tilastoihin verrattuna mutta mitään tarkkoja lukuja en muista. Viranomaiset eivät ole kuitenkaan paljoa tehneet vaan koko tilanne on käytännössä kansalaisjärjestöjen ja vapaaehtoisten käsissä.

Vierailija
55/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja ilmaston vuoksi ja kielikin on kaunis

Vierailija
56/466 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikuinen ikävä entiseen kotikaupunkiini Lontooseen, eli Iso-Britannia. Inhokista en tiedä. Ranskalaiset ihmiset ovat vittumaisia parin reissun kokemuksella.

Vierailija
57/466 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemppareita on hirveästi.. Norja, Iso-Britannia, Sveitsi, Hollanti, Italia, Tanska.... Ei ole toistaiseksi inhokkeja. En lähtisi Turkkiin tällä hetkellä turvallisuussyistä enkä muutamiin muihinkaan maihin, mutta sinänsä ei ne mitään inhokkeja silti ole.

Turkki Euroopas?

Öö? Kyllä, Turkki on Euroopassa.. :D

ehkä prosentti siitä

Taitaa kuulua EUhun

Vierailija
58/466 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja ja italia, syyt...ruoka, ihmisten temperamentti...

Vierailija
59/466 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina pitänyt Saksasta, vaikka se kärvisteleekin nyt pakolaisten kanssa niin on se silti kaunis maa ja ihmiset ovat ihan mukavia. Jos pitää joku inhokki sanoa, niin Venäjä. 

Vierailija
60/466 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari on Skotlanti, todella kaunis maa. Islanti on hyvä kakkonen, Norja kolmonen. Vatikaanivaltio on vähiten viehättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän